AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Det har vært litt turbulent i forholdet vårt til tider og forrige onsdag ble samboer så sint at hun pakket kofferten og dro til foreldrene sine, der har hun vært siden. Jeg har prøvd å bønnfalle henne om å komme tilbake, jeg har ringt og sendt meldinger. Hun vil ikke snakke. Igår ble jeg så desperat at jeg bestemte meg for å dra hjem til foreldrene hennes hvor hun befinner seg. I døren ble jeg derimot møtt av en illsint svigerfar. Han lekset meg opp og ned, om jeg virkelig trodde de ikke hadde fått med seg hvordan jeg behandler datteren deres?! Jeg spurte hva han snakket om og han begynte å ramse opp en haug med dritt, at jeg blandet meg i hvor mye kake hun spiser i selskaper, at de ALDRI får se datteren sin lenger uten at jeg er med, at jeg alltid er med når hun er med venninner, at jeg blander meg opp i hvordan hun kler seg og at hun har sluttet å kle seg i kjoler, at jeg kontrollerer økonomien og bruker penger som jeg vil på meg selv og ikke unner henne noe. Sistnevnte er helt idioti, hun har mye klær, så da sier det seg selv at jeg ikke syntes hun trenger noe nytt. Ifølge svigerfar er jeg kontrollfreak og driver med psykisk mishandling! Han sier han ikke vil at datteren sin skal flytte tilbake til meg! Hun er 30 ÅR, faren har ingenting med å blande seg i hennes forhold og ta for god fisk alt hun sier! Jeg ble bortvist fra eiendommen og han truet med å ringe politiet hvis jeg ikke dro! Anonymkode: 47865...8d0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Er det noe i de tingene han nevner? Anonymkode: 21a8d...f7e 27
got2go Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Har svigerfar rett i det han beskylder deg for da? Til tross for at du er uenig, stemmer det han sier? 17
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte hva han snakket om og han begynte å ramse opp en haug med dritt, at jeg blandet meg i hvor mye kake hun spiser i selskaper, at de ALDRI får se datteren sin lenger uten at jeg er med, at jeg alltid er med når hun er med venninner, at jeg blander meg opp i hvordan hun kler seg og at hun har sluttet å kle seg i kjoler, at jeg kontrollerer økonomien og bruker penger som jeg vil på meg selv og ikke unner henne noe. Sistnevnte er helt idioti, hun har mye klær, så da sier det seg selv at jeg ikke syntes hun trenger noe nytt. Så alt annet enn det uthevede er det en viss sannhet bak? Anonymkode: 37e43...b2a 23
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det noe i de tingene han nevner? Anonymkode: 21a8d...f7e Kanskje noe, men overdrevet veldig! Jeg er sammen med henne hele tiden fordi jeg liker å være med henne. Ts Anonymkode: 47865...8d0
Live88 Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noe, men overdrevet veldig! Jeg er sammen med henne hele tiden fordi jeg liker å være med henne. Ts Anonymkode: 47865...8d0 Men du trenger da ikke å være sammen med henne hele tiden bare fordi du liker å være med henne! 38
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #7 Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje noe, men overdrevet veldig! Jeg er sammen med henne hele tiden fordi jeg liker å være med henne. Ts Anonymkode: 47865...8d0 Men må du være med på alt hun gjør? Anonymkode: 21a8d...f7e 8
Hyoscyamus Skrevet 12. oktober 2020 #8 Skrevet 12. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noe, men overdrevet veldig! Jeg er sammen med henne hele tiden fordi jeg liker å være med henne. Ts Anonymkode: 47865...8d0 Så du MÅ faktisk være med når hun er med venninner? 11
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #9 Skrevet 12. oktober 2020 Blander du deg borti hvor mye kake hun eter? Kontrollerer du økonomien hennes, og i så fall hvorfor? Anonymkode: 83fc7...3e9 8
Gjest Kritt Skrevet 12. oktober 2020 #10 Skrevet 12. oktober 2020 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har vært litt turbulent i forholdet vårt til tider og forrige onsdag ble samboer så sint at hun pakket kofferten og dro til foreldrene sine, der har hun vært siden. Jeg har prøvd å bønnfalle henne om å komme tilbake, jeg har ringt og sendt meldinger. Hun vil ikke snakke. Igår ble jeg så desperat at jeg bestemte meg for å dra hjem til foreldrene hennes hvor hun befinner seg. I døren ble jeg derimot møtt av en illsint svigerfar. Han lekset meg opp og ned, om jeg virkelig trodde de ikke hadde fått med seg hvordan jeg behandler datteren deres?! Jeg spurte hva han snakket om og han begynte å ramse opp en haug med dritt, at jeg blandet meg i hvor mye kake hun spiser i selskaper, at de ALDRI får se datteren sin lenger uten at jeg er med, at jeg alltid er med når hun er med venninner, at jeg blander meg opp i hvordan hun kler seg og at hun har sluttet å kle seg i kjoler, at jeg kontrollerer økonomien og bruker penger som jeg vil på meg selv og ikke unner henne noe. Sistnevnte er helt idioti, hun har mye klær, så da sier det seg selv at jeg ikke syntes hun trenger noe nytt. Ifølge svigerfar er jeg kontrollfreak og driver med psykisk mishandling! Han sier han ikke vil at datteren sin skal flytte tilbake til meg! Hun er 30 ÅR, faren har ingenting med å blande seg i hennes forhold og ta for god fisk alt hun sier! Jeg ble bortvist fra eiendommen og han truet med å ringe politiet hvis jeg ikke dro! Anonymkode: 47865...8d0 Men er noe av dette sant? Da skjønner jeg godt at hun har reist hjem til foreldrene. Det virker som du har et kontrollbehov. Endret 12. oktober 2020 av Kritt
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #11 Skrevet 12. oktober 2020 Hold deg unna hvis hun sier at hun vil være i fred. Jeg ble stalket av en tidligere eks og det var et mareritt. Respekter hennes ønsker! Anonymkode: 1e142...32f 12
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #12 Skrevet 12. oktober 2020 Hun har kanskje en hund også? Anonymkode: 41297...9f7 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #13 Skrevet 12. oktober 2020 Du høres akkurat ut som eksen min.... Skulle tro du het Geir 😳 hun er heldig som har noen som tørr å stå opp for seg, om dette stemmer Anonymkode: 9d1b2...50b 11
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #14 Skrevet 12. oktober 2020 Du er kontrollerende og jeg håper at hun aldri vil ha noe som helst med deg å gjøre i fremtiden. Anonymkode: 72bc4...3dc 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. oktober 2020 #15 Skrevet 12. oktober 2020 Din svigerfar har rett, det du driver med er ikke bra hold deg unna henne.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #16 Skrevet 12. oktober 2020 Det sier seg selv at hun ikke trenger nye klær? Det bestemmer altså du? Det høres veldig ut som svigers har rett i dette. De har selvfølgelig fått servert hennes side; men om det ikke stemmer overhodet og hun ikke er lei og føler seg helt misbrukt/vil ut av forholdet og ikke føler at hun trenger hjelp fra foreldrene sine så hadde hun vel ikke sagt disse tingene til dem og dermed fått deg kastet ut/jaget vekk av dem? Jeg tenker ihvertfall slik at om man er 30 og i et svært dårlig forhold så jobber man enten for å ordne ting og da tar man det IKKE opp med familien, men om man virkelig har fått nok og vet at man ikke får fred - ja, da sier man det som det er til dem. Anonymkode: 59534...836 22
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #17 Skrevet 12. oktober 2020 Hadde jeg vært svigerfaren, hadde du ikke bare fått kjeft, men også juling i tillegg. Tro meg... Hilsen mann Anonymkode: c8ac4...575 9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #18 Skrevet 12. oktober 2020 Altså, du er jo veldig kontrollerende hvis du er sammen med hele tiden, selv når hun møter venninner, styrer over økonomien og bestemmer at hun ikke får kjøpe seg nye ting osv. Da forstår jeg at svigerfar reagerer. Kanskje du da heller skal til deg det han sier i stedet for å å gå rett i forsvarsposisjon? Anonymkode: eb5e5...003 23
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #19 Skrevet 12. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sistnevnte er helt idioti, hun har mye klær, så da sier det seg selv at jeg ikke syntes hun trenger noe nytt. Hun må da vel handle noe nytt om hun vil det? hvorfor må du kontrollere hva hun handler? Ta til deg det dem sier og vær ærlig med deg selv på hvor du vil. Vil du fikse dette? vil du vokse på det? Anonymkode: a9251...f4e 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #20 Skrevet 12. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noe, men overdrevet veldig! Jeg er sammen med henne hele tiden fordi jeg liker å være med henne. Ts Anonymkode: 47865...8d0 Virker jo veldig som at hun ikke har det bra da, siden hun har rømt fra huset. Anonymkode: a9251...f4e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå