AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Hei! Har vært så deprimert i det siste på grunn av hjertesorg. Han slo opp med meg for et par måneder på grunn av at vi var på forskjellig stadier i livet. Han angret helgen etter og ville prøve igjen. Jeg var på fjelltur den helgen. 2 måneder etter det ville han ta en pause fra forholdet, og jeg ble enig og respekterte det. men da han kom hjem i går etter å ha vært i en annen by. Skrev jeg til han noe, men angret på meldingen på messenger. Han spurte hva jeg skrev og at han savnet meg. Jeg orket ikke å skrive tilbake. Var alt for lei meg. Han ble så glad i går av å se meg hjemme. For jeg holdt på å flytte ut i går. Han hadde i tillegg lagt igjen en notat til meg om at han var glad i meg og vi skulle ses på søndagen ( i går.) Han ville ta en pause fra hverandre i flere måneder, før han dro til en annen by. Han stresset over livet sitt. Han er 30 år og vet ikke om han vil ha barn, om han vil slutte på jobb, om han vil reise jorden rundt osv. vi har ikke særlig gjort så mye ting sammen. Vi begge er hjemme nesten hele tiden pga. han har hjemmekontor og jeg har hjemmeskole. hva burde jeg gjøre? Jeg begynner å bli smålei av å bli «slått opp» flere ganger. Får så vondt i hjertet av det... Anonymkode: 0fc88...503
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Du burde la denne mannen ordne opp i sitt eget liv og gå videre uten ham. Anonymkode: 125f8...686 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Hvis du blir sammen med han nå, så kan du gjøre følgende: Leve i frykt for at han plutselig vil dumpe deg igjen. Og så mens han er ute for å se om det er noe bedre han har sjans på, så kan du sette livet ditt på vent tilfelle han plutselig vil ha deg tilbake. Og hvis han ikke vil ha deg tilbake, så venter du litt til. Og får han seg dame, så venter du litt til (kan jo hende hun ikke er den rette), og så venter du litt til. Og så vil han ha deg tilbake. Og så passer du på og gå på nåler og kun vise dine beste sider. Og så lever du atter en gang i frykt for at han vil dumpe deg igjen. Og sånn går nå dagene... Igjen og igjen. Til du innser at du er sammen med en "17-åring" som aldri kommer til å bli fornøyd med livet sitt. Anonymkode: c38e2...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Er så vanskelig å gi slipp. Elsker han alt på jord. Men dere har rett. Jeg ta det ordentlig opp med han. Fordi jeg gidder ikke å bli kastet ut og inn.... - TS Anonymkode: 0fc88...503 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå