AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Nå har jeg hatt håravfall i ett år, og det slutter ikke. Det er like ille som de første dagene. Jeg har prøvd alt, vitaminer, shampoer og Gud vet hva mer. Jeg har tatt alle blodprøver, alt mulig av blodprøver og jeg har ingen mangler. Jeg vet at jeg høres kanskje sytete ut men jeg orker snart ikke mer, jeg er så lei meg av å se at håret blir tynnere og tynnere. Og håret har mye å si for meg, virkelig. Jeg er kvinne og vil ha det fine håret mitt tilbake.😢😢 Jeg har også prøvd å slappe litt av, men ingenting jeg gjør ser ut til å hjelpe. Har dere noen råd, vær så snill? 🥺🥺 Jeg har lenge gått å tenkt på Aleris klinikk, de hjelper mot hårtap. Har noen kanskje kjennskap til dem?? Anonymkode: 55a99...c7c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Det er dette jeg mener: https://www.aleris.no/plastisk-kirurgi/kosmetisk-behandling/prp-behandling-mot-hartap/ TS Anonymkode: 55a99...c7c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Sliter med kraftig håravlfall sjæl. Tenkte jeg skulle sjekke stoffskiftet. Har forholdsvis langt hår, så kan nok virke som om jeg mister mer pga det... men er en del hår som ligger i sluket etter dusj for å si det sånn! 😬 Er i overgangsalderen, men vet ikke om det har noe å si på hårtapet (går på hormonpreparat). Anonymkode: 8106d...e2f
Roci Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg hatt håravfall i ett år, og det slutter ikke. Det er like ille som de første dagene. Jeg har prøvd alt, vitaminer, shampoer og Gud vet hva mer. Jeg har tatt alle blodprøver, alt mulig av blodprøver og jeg har ingen mangler. Jeg vet at jeg høres kanskje sytete ut men jeg orker snart ikke mer, jeg er så lei meg av å se at håret blir tynnere og tynnere. Og håret har mye å si for meg, virkelig. Jeg er kvinne og vil ha det fine håret mitt tilbake.😢😢 Jeg har også prøvd å slappe litt av, men ingenting jeg gjør ser ut til å hjelpe. Har dere noen råd, vær så snill? 🥺🥺 Jeg har lenge gått å tenkt på Aleris klinikk, de hjelper mot hårtap. Har noen kanskje kjennskap til dem?? Anonymkode: 55a99...c7c Selv om du ikke har vitamin/mineralmangel, hvordan er kostholdet og livisstilen din ellers? Jeg mistet mye hår når jeg spiste lavfettkosthold en periode (GR), og også i en periode der jeg ikke hadde det bra i mitt daværende forhold og var psykisk stresset og deprimert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå