AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Her er resultatet mitt, først fikk jeg 110 poeng, men så tok jeg den igjen når jeg var mer konsentrert og fikk 121 poeng i IQ. Hvor nøyaktig er egentlig denne testen? Har jeg virkelig 121 i iq? Jeg er meget overasket, det er veldig bra med 121 i iq. Grunnen til at jeg tok testen er fordi jeg gikk glipp av skole osv pga livskriser og omsorgssvikt. Lurte bare på om hvordan jeg ca lå ann, for å se hvordan jeg kunne klart meg om jeg hadde hatt en trygg oppvekst. Jeg er en nygerrig og kreativ person, og elsker å lære meg nye ting. Men kan jeg slå meg til ro med resultatet her? 121 poeng 👀 Anonymkode: 407d1...e0d
mordi Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Du har 121 i IQ, og spør om dette på KG. Noe er galt med testen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 5 minutter siden, mordi skrev: Du har 121 i IQ, og spør om dette på KG. Noe er galt med testen. Ja, jeg lurer på om noen har ekstra greie på dette. Om hvor nøyaktig slike tester er 🙂 selv om noen har iq over igjennomsnittet, så vet man ikke alt uansett. Det er bare evnen til å kunne lære seg nye ting, flytende intelligens. Som sagt er jeg en nysgjerrig person. Vil vite om jeg har 121 i iq, jeg kan ikke tro det egentlig.. Anonymkode: 407d1...e0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå