Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om har rett på sykepenger ved gradert uføretrygd? Jeg er 75 % uføretrygd, men jobber ved siden av. Jeg har blitt påtvunget midlertidig en høyere prosent på jobb. Jeg har sagt det til sjefen min så mange ganger, men det er som å snakke til en vegg. Ingen som hører etter. I tillegg, så pågår det en privat krise på jobb. :( 

Anonymkode: 3602c...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om har rett på sykepenger ved gradert uføretrygd? Jeg er 75 % uføretrygd, men jobber ved siden av. Jeg har blitt påtvunget midlertidig en høyere prosent på jobb. Jeg har sagt det til sjefen min så mange ganger, men det er som å snakke til en vegg. Ingen som hører etter. I tillegg, så pågår det en krise i privatlivet :( 

Skulle det stå. 

Jeg er like før jeg kollapser. :( 

Skrevet

hvo høy stillingsprosent har du? 25%? du kan jo bli sykmeldt 25% hvis det er umulig å gå på jobb. men du mente kanskje det som blir pålagt ekstra? kanskje du kan be legen lage dokumentasjon på at du ikke kan jobbe mer enn den stillingen du har i dag. synes forøvrig det er ugreit av sjefen din å forlange mer. av en frisk person ja, men ikke av en ufør.

Anonymkode: d125f...081

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...