AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Noen som vet om har rett på sykepenger ved gradert uføretrygd? Jeg er 75 % uføretrygd, men jobber ved siden av. Jeg har blitt påtvunget midlertidig en høyere prosent på jobb. Jeg har sagt det til sjefen min så mange ganger, men det er som å snakke til en vegg. Ingen som hører etter. I tillegg, så pågår det en privat krise på jobb. Anonymkode: 3602c...915
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som vet om har rett på sykepenger ved gradert uføretrygd? Jeg er 75 % uføretrygd, men jobber ved siden av. Jeg har blitt påtvunget midlertidig en høyere prosent på jobb. Jeg har sagt det til sjefen min så mange ganger, men det er som å snakke til en vegg. Ingen som hører etter. I tillegg, så pågår det en krise i privatlivet Anonymkode: 3602c...915 Skulle det stå. Jeg er like før jeg kollapser. Anonymkode: 3602c...915
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 hvo høy stillingsprosent har du? 25%? du kan jo bli sykmeldt 25% hvis det er umulig å gå på jobb. men du mente kanskje det som blir pålagt ekstra? kanskje du kan be legen lage dokumentasjon på at du ikke kan jobbe mer enn den stillingen du har i dag. synes forøvrig det er ugreit av sjefen din å forlange mer. av en frisk person ja, men ikke av en ufør. Anonymkode: d125f...081 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå