turidvv Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Hei! Noen med Emmaljunga NXT90 som har tips til vognpose som passer bag og sportsdel? Noen med erfaring med voksi city og ergonomisk sittedel? 🙂
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Easygrow Nature passer bra og er veldig fin senhøst og vinterpose. Angrer bare på NXt90 som har hatt masse feil, vært tung og vinglete å kjøre. Anonymkode: 9185f...862
turidvv Skrevet 12. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2020 Takk for tips. Jeg er heller ikke helt fornøyd med nxt90. Jeg føler at bagdelen er for liten til min gutt på 4mnd. Han er nå ca 66cm lang, og med en voksipose eller virker det som om det blir utrolig trangt. Synd du er misfornøyd med vognens kjøreegenskaper. Selv er jeg veldig usikker på om jeg skal selge vognen eller kjøpe ergonomisk sittedel.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Easygrow exclusive eller nature passer, det gjør også voksi city og urban. Har ergonomisk sittedel, baby 7mnd. Har easygrow exclusive nå da jeg synes den er finest, men fått prøvd de andre før vi kjøpte denne. Anonymkode: a5d39...7d2
turidvv Skrevet 13. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2020 Tusen takk for svar 🙂🙂 Da skal jeg se litt på de ulike posene før jeg bestemmer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå