Gå til innhold

Just Kiss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaringer med datingsiden Just Kiss? Jeg opprettet nylig en profil der, men det virker som man må være betalende medlem for å lese meldinger og lignende? På møteplassen er det sånn at de som er VIP pluss kan skrive til alle, vet dere om det er noen lignende ordning på Just Kiss? Eller er det fullstendig meningsløst å være ikke- betalende medlem der? 

Anonymkode: c7aec...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gidder noen å bruke slike marginale sider, som ingen har hørt om? 

Anonymkode: 80840...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk benytter seg av slike plasser, når man har apper som tinder og happn....

Anonymkode: 80096...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke gjort noenting på Justkiss uten å betale.  Ville sjekke ut siden for en tid tilbake, men føles helt håpløst når du ikke får setnoe uten å betale. På nettsiden er det færre alternativer for betaling (syns det var litt voldsomt å gå inn på et abonnement i 6 mnd uten å vite hva det egentlig dreier seg om), mens i appen kan du velge bl.a 1 mnd. Jeg valgte å ikke betale noe, da det ikke er en garanti for noe som helst. Men av de profilene jeg kunne se virket det litt små-fake..?  Vet ikke. Men føler vel kanskje ikke at det er det beste stedet. Men hvem vet - jeg prøvde jo ikke engang :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...