AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Vel.. Jeg har de siste to årene utviklet en noe merkelig fetisj. Jeg tenner ekstremt på å bli slått, kvalt, eller kastet i veggen/møbler. Det høres helt sjukt ut, men dette er noe jeg fant ut av da jeg plutselig befant meg i et voldelig forhold. Når jeg fikk mitt første slag, så kjente jeg på en ekstrem tilfredsstillelse. Etter det, så har jeg nærmest provosert min nå eks, til å ta tak i meg og være hardhendt. Jeg tenner ikke på dette med mindre det er ekte. Vi kan ikke avtale noe, men jeg har heller ikke sagt at det er tilfredsstillende. Jeg elsker tanken på at jeg klarer å få han til å klikke og miste kontroll, for så bli helt maktesløs selv, når han tar tak i nakken min. Han er en fyr på 85 kilo og 187 høy, mens jeg er 55 på 160. Han får meg til å føle meg så liten, lett og svak.... Jeg visste ikke at dette bodde i meg før jeg traff han her. Har aldri vært i et voldelig forhold før, eller blitt lagt en hånd på. Jeg lurer på om det her er "normalt"? Hva kan det skyldes? Anonymkode: d03c1...2cd 1
Gjest Bamse20 Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vel.. Jeg har de siste to årene utviklet en noe merkelig fetisj. Jeg tenner ekstremt på å bli slått, kvalt, eller kastet i veggen/møbler. Det høres helt sjukt ut, men dette er noe jeg fant ut av da jeg plutselig befant meg i et voldelig forhold. Når jeg fikk mitt første slag, så kjente jeg på en ekstrem tilfredsstillelse. Etter det, så har jeg nærmest provosert min nå eks, til å ta tak i meg og være hardhendt. Jeg tenner ikke på dette med mindre det er ekte. Vi kan ikke avtale noe, men jeg har heller ikke sagt at det er tilfredsstillende. Jeg elsker tanken på at jeg klarer å få han til å klikke og miste kontroll, for så bli helt maktesløs selv, når han tar tak i nakken min. Han er en fyr på 85 kilo og 187 høy, mens jeg er 55 på 160. Han får meg til å føle meg så liten, lett og svak.... Jeg visste ikke at dette bodde i meg før jeg traff han her. Har aldri vært i et voldelig forhold før, eller blitt lagt en hånd på. Jeg lurer på om det her er "normalt"? Hva kan det skyldes? Anonymkode: d03c1...2cd Mange tenner på BDSM, og dette er en type av det.. Men det skal være en lek, ikke ekte. Dette kan være farligt for både deg og han.. Og de værste damene kan plutselig finne på og si" nei jeg blir voldtatt og banket hjemme" når du går med blåmerker overalt. Uansett, om du vil ende opp med hjernerystelse så peis på.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg må bare poengtere, han tenner ikke på dette. Vi krangler inni helvete, før vi roer ned og har veldig digg og intens sex... Han sier hver gang at "plutselig en dag så svartner det, og han klarer ikke å stoppe" Han har alltid stoppet når jeg tæpper han eller roper stop stop nok nok. Anonymkode: d03c1...2cd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg får også ut jææævlig mye aggresjon på han, jeg kan slå, klore og sparke. Han gir ikke alt han har, for da moser han meg lett. Noen ganger føler jeg at han lar meg, bare for at jeg skal få slått i fra meg jeg også. Blir ekstremt sliten etter det her, og det er så jævlig fredelig og deilig etterpå. Anonymkode: d03c1...2cd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel.. Jeg har de siste to årene utviklet en noe merkelig fetisj. Jeg tenner ekstremt på å bli slått, kvalt, eller kastet i veggen/møbler. Det høres helt sjukt ut, men dette er noe jeg fant ut av da jeg plutselig befant meg i et voldelig forhold. Når jeg fikk mitt første slag, så kjente jeg på en ekstrem tilfredsstillelse. Etter det, så har jeg nærmest provosert min nå eks, til å ta tak i meg og være hardhendt. Jeg tenner ikke på dette med mindre det er ekte. Vi kan ikke avtale noe, men jeg har heller ikke sagt at det er tilfredsstillende. Jeg elsker tanken på at jeg klarer å få han til å klikke og miste kontroll, for så bli helt maktesløs selv, når han tar tak i nakken min. Han er en fyr på 85 kilo og 187 høy, mens jeg er 55 på 160. Han får meg til å føle meg så liten, lett og svak.... Jeg visste ikke at dette bodde i meg før jeg traff han her. Har aldri vært i et voldelig forhold før, eller blitt lagt en hånd på. Jeg lurer på om det her er "normalt"? Hva kan det skyldes? Anonymkode: d03c1...2cd Ja, det er normalt innen bdsm å tenne på smerte og på asfyksiasjon. Det er veldig viktig at du snakket med partner om dette, særlig asfyksiasjon, da dette kan være farlig, med små marginer. De fleste som praktiserer dette jævlig tar ikke "ekte" kvelertak med langvarig press på luftrøret, da dette kan føre til besvimelse og eventuell hjerneskade. Å sloss med en som er større enn deg krever at dere vet hvor grensen går, slik at dere forebygger skader mot særlig hodet og nyrer. Smil Norge har mye bra info om sikker, sunn, samtykkende lek og sex. Anonymkode: 2ac71...d65
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 Dette her er bare sykt, slett hele tråden Anonymkode: 3c61d...776 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er normalt innen bdsm å tenne på smerte og på asfyksiasjon. Det er veldig viktig at du snakket med partner om dette, særlig asfyksiasjon, da dette kan være farlig, med små marginer. De fleste som praktiserer dette jævlig tar ikke "ekte" kvelertak med langvarig press på luftrøret, da dette kan føre til besvimelse og eventuell hjerneskade. Å sloss med en som er større enn deg krever at dere vet hvor grensen går, slik at dere forebygger skader mot særlig hodet og nyrer. Smil Norge har mye bra info om sikker, sunn, samtykkende lek og sex. Anonymkode: 2ac71...d65 Praktiserer dette jevnlig, skulle det stå... Anonymkode: 2ac71...d65
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg vet ikke helt hva det kommer av. Kanskje jeg bare er sint, og han lar meg. Ikke sikkert det er seksuelt en gang, men jeg får en slags indre ro etter at vi har gått løs på hverandre. Jeg kommer inn i en state of mind hvor alt bare er rolig. Ingen tankekjør. Helt perpleks. Anonymkode: d03c1...2cd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #9 Skrevet 11. oktober 2020 I førstehjelp ved drukning, så skal man slå til personen hvis han eller hun er for panisk og holder på å drukne begge. Det er for å resette hele systemet og roe ned for å tenke klart. Anonymkode: d03c1...2cd
Hannah80 Skrevet 11. oktober 2020 #10 Skrevet 11. oktober 2020 Spesielt å drive på med bdsm når kun den ene parten vet om det. 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #11 Skrevet 11. oktober 2020 Nå vil ikke jeg si at vi driver med bdsm. Jeg sier jo at hele settingen må være ekte. Kan ikke gjøres på skuespill. På et eller annet tidspunkt havner vi i en krangel, og da eskalerer det. Jeg vil bare bli tatt hardt i, og han bare uttagerer og reagerer på det jeg gjør, som igjen får han til å bikke... Anonymkode: d03c1...2cd
Hannah80 Skrevet 12. oktober 2020 #12 Skrevet 12. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå vil ikke jeg si at vi driver med bdsm. Jeg sier jo at hele settingen må være ekte. Kan ikke gjøres på skuespill. På et eller annet tidspunkt havner vi i en krangel, og da eskalerer det. Jeg vil bare bli tatt hardt i, og han bare uttagerer og reagerer på det jeg gjør, som igjen får han til å bikke... Anonymkode: d03c1...2cd Jeg må jo si at dette høres jo regelrett farlig ut. Og usunt, for å si det på en pen måte. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #13 Skrevet 12. oktober 2020 Har du opplevd noe før? Mange som "tenner" pa slikt fordi de re-traumatiserer seg selv, og det er en måte å jobbe gjennom det. Ofte som selvskading også. Mange som er med på BDSM bruker det slik. Men om det må være ekte kan dette gå veldig gale til slutt. Anonymkode: d4cba...b5b
Hannah80 Skrevet 12. oktober 2020 #14 Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du opplevd noe før? Mange som "tenner" pa slikt fordi de re-traumatiserer seg selv, og det er en måte å jobbe gjennom det. Ofte som selvskading også. Mange som er med på BDSM bruker det slik. Men om det må være ekte kan dette gå veldig gale til slutt. Anonymkode: d4cba...b5b Det var jo det første hun skrev i HI..
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #15 Skrevet 12. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel.. Jeg har de siste to årene utviklet en noe merkelig fetisj. Jeg tenner ekstremt på å bli slått, kvalt, eller kastet i veggen/møbler. Det høres helt sjukt ut, men dette er noe jeg fant ut av da jeg plutselig befant meg i et voldelig forhold. Når jeg fikk mitt første slag, så kjente jeg på en ekstrem tilfredsstillelse. Etter det, så har jeg nærmest provosert min nå eks, til å ta tak i meg og være hardhendt. Jeg tenner ikke på dette med mindre det er ekte. Vi kan ikke avtale noe, men jeg har heller ikke sagt at det er tilfredsstillende. Jeg elsker tanken på at jeg klarer å få han til å klikke og miste kontroll, for så bli helt maktesløs selv, når han tar tak i nakken min. Han er en fyr på 85 kilo og 187 høy, mens jeg er 55 på 160. Han får meg til å føle meg så liten, lett og svak.... Jeg visste ikke at dette bodde i meg før jeg traff han her. Har aldri vært i et voldelig forhold før, eller blitt lagt en hånd på. Jeg lurer på om det her er "normalt"? Hva kan det skyldes? Anonymkode: d03c1...2cd Helt normal konsekvens av å være i et voldelig forhold. Det betyr ikke at du har en personlighet som liker å bli mishandlet, det betyr bare at du er traumatisert. Og dersom du utsetter deg for denne oppførselen videre så graver du deg bare lengre ned, og gjør det mye vanskeligere å bli bedre. Helt normalt for traumatiserte ofre. Ikke normalt for mennesker som ikke er traumatiserte. Anonymkode: 0a3bf...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå