AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg har en kjæreste. Det har vært mye hormonendringer som har gjort at jeg en periode fikk større pupper. Nå er de vanlige igjen, og ikke store. Jeg er veldig usikker på puppene mine da de ikke akkurat er faste. Dette vet han. Så sa han istad «det var sexy når de var store og fyldige». Altså, jo takk men det er jo absolutt ikke sånn de ER. Sa at jeg følte litt på denne kommentaren, men han sier jeg bare misforstår. Jeg tar meg vanligvis ikke nært av ting, men puppene mine... der er jeg usikker. Og den kommentaren gjorde litt vondt.. Anonymkode: a5f5b...7ac
Spøkelse Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Dum kommentar, hadde ikke tatt det positivt. Lett å føle seg usikker på sånne ting.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 21 minutter siden, Spøkelse skrev: Dum kommentar, hadde ikke tatt det positivt. Lett å føle seg usikker på sånne ting. Okei, takk for svar. Da vet jeg at jeg ikke er alene Anonymkode: a5f5b...7ac
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Han er mann. Han likte når puppene dine var større. Det betyr ikke at han synes du er usexy nå, eller at han liker deg mindre med "vanlige" pupper. Let it go. Hadde sikkert reagert jeg også. Men hadde visst innerst inne at det bare var et klønete kompliment. Anonymkode: b1ab1...b4d 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er mann. Han likte når puppene dine var større. Det betyr ikke at han synes du er usexy nå, eller at han liker deg mindre med "vanlige" pupper. Let it go. Hadde sikkert reagert jeg også. Men hadde visst innerst inne at det bare var et klønete kompliment. Anonymkode: b1ab1...b4d Klart. Er bare at jeg ikke synes det er noe særlig å nevne noe man allerede er usikker på Anonymkode: a5f5b...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå