Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste. Det har vært mye hormonendringer som har gjort at jeg en periode fikk større pupper. Nå er de vanlige igjen, og ikke store. 
Jeg er veldig usikker på puppene mine da de ikke akkurat er faste. Dette vet han. 
Så sa han istad «det var sexy når de var store og fyldige». Altså, jo takk men det er jo absolutt ikke sånn de ER. Sa at jeg følte litt på denne kommentaren, men han sier jeg bare misforstår. 
Jeg tar meg vanligvis ikke nært av ting, men puppene mine... der er jeg usikker. Og den kommentaren gjorde litt vondt..

Anonymkode: a5f5b...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dum kommentar, hadde ikke tatt det positivt. Lett å føle seg usikker på sånne ting. 

Skrevet
21 minutter siden, Spøkelse skrev:

Dum kommentar, hadde ikke tatt det positivt. Lett å føle seg usikker på sånne ting. 

Okei, takk for svar. Da vet jeg at jeg ikke er alene

Skrevet

Han er mann. Han likte når puppene dine var større. Det betyr ikke at han synes du er usexy nå, eller at han liker deg mindre med "vanlige" pupper. Let it go. Hadde sikkert reagert jeg også. Men hadde visst innerst inne at det bare var et klønete kompliment.

Anonymkode: b1ab1...b4d

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er mann. Han likte når puppene dine var større. Det betyr ikke at han synes du er usexy nå, eller at han liker deg mindre med "vanlige" pupper. Let it go. Hadde sikkert reagert jeg også. Men hadde visst innerst inne at det bare var et klønete kompliment.

Anonymkode: b1ab1...b4d

Klart. Er bare at jeg ikke synes det er noe særlig å nevne noe man allerede er usikker på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...