AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Hei! Jeg har for første gang prøvd meg på dating. Gått for den moderne varianten og funnet en fyr på tinder jeg har møtt to ganger, og gjort ting ute med (felles hobby). Han spør om jeg vil se en film til uka - men jeg innser at jeg ikke er klar til å date noen, og at jeg er redd for intimiteten som kan komme med en filmkveld. Det er altså ingenting galt med denne fyren (eller, har også innsett at på lang sikt er ikke dette fyren for meg), vi har hatt det veldig hyggelig i lag sammen, det er bare jeg som ikke orker noe nå. Kan jeg bare si det rett ut? Eller er det noen fin måte man kan formidle det på? Jeg har ingenting i mot å møte han for å møtes igjen for å drive med den felles hobbyen, men ikke noe mer. Anonymkode: 0a6ec...976
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Vær ærlig og fortell hvordan du føler det. Hva hans reaksjon blir er ikke ditt problem. Man kan ikke akkuratt tvinge seg selv til å ville date noen. Anonymkode: 89772...237 1
Spøkelse Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Syns folk går mye rundt grøten. Det er helt greit å si "jeg kan godt komme til deg, men vet at det fort blir en del forventninger i lufta i sånne situasjoner, og det er jeg ikke helt klar for :)". Eller lignende. Hvis han ikke tåler det er det uansett ikke liv laga. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå