Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en måned siden møtte jeg en mann. Han var 11 år eldre enn meg, snakket om barn og hvor han ville bo, hva han så for seg i livet og lignende. Han snakket også om at de som bare ville ha sex burde si ifra. 

Jeg tenkte at han var seriøs, og endte opp med å ligge med han. Etterpå sendte han en melding også var det helt stille. Etter en uke blokkerte jeg han da jeg selvfølgelig tok hintet på at han ikke var interessert. 

Plutselig i går sender han meg en melding på Instagram. Han spør hvordan det går før han ror samtalen inn på sex, og at han burde hatt noen å ligge med. Jeg (som faktisk har noen jeg ligger med) svarer lykke til med letingen. Han begynner da og mase om at jeg og han kunne bli fuckfriends?! Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare så jeg sier bare «får se». 

Han skriver da videre at han vil være singel (enda han nærmere seg 40) og at det er viktig at jeg forstår det?! Jeg forstod det jo første gang. Videre skriver han skikkelig klysete ting som at han er klar for å knulle, jeg får helt sjokk! Han virket veldig oppegående og snill første gangen men nå virker han jo bare helt bortreist. Hva svarer jeg til dette? 

Anonymkode: b2c28...316

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si tydelig hva du ønsker da. Å svare "får se" når du åpenbart ikke er interessert er litt dumt.

Men ut over det virker jo fyren litt dårlig på kommunikasjon han og :P

• Liker 12
Skrevet

Hvorfor klarer ikke du å tenke dette selv?

Blokker han..

Anonymkode: acd5b...a6b

• Liker 5
Skrevet

Men er det normalt at menn på 40 år er slik som dette??? Sykt ekkelt 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ekkelt?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er da ikke ekkelt, man får det man søker etter.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er da ikke ekkelt, man får det man søker etter.

Det er jo ekkelt at han skifter personlighet fra en måned til den neste, og skriver på en klysete ekkel måte som at jeg ikke er noe og at jeg må forstå at han ikke vil ha meg.

• Liker 3
Skrevet

Trenger du å si noe da? Kan jo bare si at du ikke er interessert og farvel. Høres ut som en ekkel fyr..

Anonymkode: 2dc2a...5b3

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trenger du å si noe da? Kan jo bare si at du ikke er interessert og farvel. Høres ut som en ekkel fyr..

Anonymkode: 2dc2a...5b3

Jeg har avsluttet samtalen, sa jeg skulle ta kontakt om det fristet slik at han kan sitte der å vente på ingenting slik som jeg gjorde. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ekkelt at han skifter personlighet fra en måned til den neste, og skriver på en klysete ekkel måte som at jeg ikke er noe og at jeg må forstå at han ikke vil ha meg.

Tja. Å lese alt det der ut fra det du skrev var litt vanskelig for min del. Men det virket nå tydelig i starten på at han kun var ute etter sex/fwb, så at han var på jakt etter mer sex overrasket ikke meg.

Men vær nå ærlig og tydelig med han da. Du vil ikke treffe han mer. Da sier du det til han.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har avsluttet samtalen, sa jeg skulle ta kontakt om det fristet slik at han kan sitte der å vente på ingenting slik som jeg gjorde. 

Modent.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, nomore82 skrev:

Tja. Å lese alt det der ut fra det du skrev var litt vanskelig for min del. Men det virket nå tydelig i starten på at han kun var ute etter sex/fwb, så at han var på jakt etter mer sex overrasket ikke meg.

Men vær nå ærlig og tydelig med han da. Du vil ikke treffe han mer. Da sier du det til han.

Så at han inviterte meg med på ting, snakket om fremtidsplaner og lignende var tegn på at han bare ønsket sex? 

2 minutter siden, nomore82 skrev:

Modent.

Ja han får tåle det, jeg er trossalt 11 år yngre 

• Liker 2
Skrevet

"Få se"... Ikke bra svar. Da fortsetter han jo selvsagt å forhandle og varme deg opp.Det er ikke så rart. Du virker åpen. Si "nei" 

Anonymkode: a79c7...b99

• Liker 4
Skrevet

Men ser den han var drittsekk første runde..

Anonymkode: a79c7...b99

Skrevet

Bare si nei. 

Anonymkode: 9082c...d75

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så at han inviterte meg med på ting, snakket om fremtidsplaner og lignende var tegn på at han bare ønsket sex? 

Ja han får tåle det, jeg er trossalt 11 år yngre 

Nå lager du stråmenn. Det er ingen grunn til at en ikke skal kunne invitere venner med fordeler med på ting, snakke om fremtidsplaner og lignende.

Skrevet
Akkurat nå, nomore82 skrev:

Nå lager du stråmenn. Det er ingen grunn til at en ikke skal kunne invitere venner med fordeler med på ting, snakke om fremtidsplaner og lignende.

Venner med fordeler? Vi hadde ikke hatt sex på dette tidspunktet engang? I tillegg sier han at de som bare ønsker sex på tinder burde si ifra, men sa selv ingenting? Hva snakker du om?

• Liker 3
Skrevet

Ingen snakker med en ff om barna de skal ha i framtida, det er jo bare rart. 

Anonymkode: 9082c...d75

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Venner med fordeler? Vi hadde ikke hatt sex på dette tidspunktet engang? I tillegg sier han at de som bare ønsker sex på tinder burde si ifra, men sa selv ingenting? Hva snakker du om?

Uansett hva som har skjedd så er det i det minste dårlig kommunikasjon her. Si i fra hva du vil. Noe annet kan du strengt tatt ikke gjøre foruten å blokkere vedkommende over alt.

• Liker 1
Skrevet

Uansett hva som har skjedd så er det i det minste dårlig kommunikasjon her. Si i fra hva du vil. Noe annet kan du strengt tatt ikke gjøre foruten å blokkere vedkommende over alt.

Har JEG gitt dårlig kommunikasjon? Han fortjener ikke at jeg er ærlig da han selv ikke var det. Så da kan han sitte der uten sex, og håpe jeg tar kontakt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...