AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #21 Del Skrevet 12. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Både Mohammed og Ali fungerer fint på begge språk Anonymkode: c7ae1...6a4 Det synes jeg og. Ali er tatt, men Mohammed er veldig fint.. 😊 Anonymkode: 1fe36...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #22 Del Skrevet 12. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noor. Anonymkode: 01afc...88e Noor er fint! Det er også på lista vår hehe 😊 Anonymkode: 1fe36...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 12. oktober 2020 #23 Del Skrevet 12. oktober 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Både Mohammed og Ali fungerer fint på begge språk Anonymkode: c7ae1...6a4 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo 😊 Jeg vil gjerne høre noen guttenavn som både går i Pakistan og Norge? Gjerne et muslimsk navn 😊 Adam og Elyas er utelukket siden alle i vår omgangskrets heter det. Søkt litt på nett, men vet det finnes flere enn hva som står på nett 😊 Anonymkode: 1fe36...e8d Er det førstefødte? Er det ikke tradisjon at det blir Mohammed? Er Fatima også reservert for første jente? Hva med Jonas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #24 Del Skrevet 12. oktober 2020 37 minutter siden, Pipaluk skrev: Er det førstefødte? Er det ikke tradisjon at det blir Mohammed? Er Fatima også reservert for første jente? Hva med Jonas? Ikke som jeg vet om, vi har ei jente fra før, hun heter ikke Fatima. Jeg liker navnet Mohammed, og det går veldig fint til storesøsters navn. Vi har også tenkt litt på Zubair, men det blir kanskje vanskelig å uttale for enkelte.. Jonas/Younes synes jeg egentlig blir litt kjedelig, samme med Yosef. Anonymkode: 1fe36...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 12. oktober 2020 #25 Del Skrevet 12. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke som jeg vet om, vi har ei jente fra før, hun heter ikke Fatima. Jeg liker navnet Mohammed, og det går veldig fint til storesøsters navn. Vi har også tenkt litt på Zubair, men det blir kanskje vanskelig å uttale for enkelte.. Jonas/Younes synes jeg egentlig blir litt kjedelig, samme med Yosef. Anonymkode: 1fe36...e8d Dere er kanskje ikke så religiøse? Det er mest innenfor islam at det er tradisjon å oppkalle førstemann etter profeten. Derfor er det så innmari mange som heter Mohammed. Dere får velge et norsk navn med unorsk stavemåte , som Willyiam og Locas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #26 Del Skrevet 12. oktober 2020 Ville valgt et hebraisk navn med norsk stavemåte (hvis dere bor i Norge, så klart). Anonymkode: 9455d...0e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #27 Del Skrevet 12. oktober 2020 Ola Mohammed Anonymkode: d6333...985 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #28 Del Skrevet 12. oktober 2020 42 minutter siden, Pipaluk skrev: Dere er kanskje ikke så religiøse? Det er mest innenfor islam at det er tradisjon å oppkalle førstemann etter profeten. Derfor er det så innmari mange som heter Mohammed. Dere får velge et norsk navn med unorsk stavemåte , som Willyiam og Locas. Vi er religiøse, men har aldri hørt om den tradisjonen før. Ikke innefor islamske regler ihvertfall.. Kanskje mer kultur ? Finnes jo mange som heter Omar, Abdullah, Walid.. Som også er eldst. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville valgt et hebraisk navn med norsk stavemåte (hvis dere bor i Norge, så klart). Anonymkode: 9455d...0e2 Vi er muslimer, var derfor jeg skrev det i hi 😊 det er innafor med hebraisk, men vil helst ha arabisk navn. Anonymkode: 1fe36...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #29 Del Skrevet 12. oktober 2020 Er da ikke noe språk som heter pakistansk! Anonymkode: e7308...776 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #30 Del Skrevet 12. oktober 2020 Mahammed Ali Bakr Abdi Oguz Yahari Bahari Osama Anonymkode: 82891...fcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #31 Del Skrevet 12. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er da ikke noe språk som heter pakistansk! Anonymkode: e7308...776 Herregud, nei, urdu/punjabi/balochi/pashto. Jeg skrev pakistansk for jeg tenkte bare på kultur. Anonymkode: 1fe36...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #32 Del Skrevet 12. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mahammed Ali Bakr Abdi Oguz Yahari Bahari Osama Anonymkode: 82891...fcf Kan du ikke svare ordentlig. Anonymkode: 1fe36...e8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #33 Del Skrevet 12. oktober 2020 Jomar ? Anonymkode: ef6d7...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 12. oktober 2020 #34 Del Skrevet 12. oktober 2020 Daniel (Danyal) Celine (husker ikke hvordan det skrives på annet språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #35 Del Skrevet 12. oktober 2020 Jonas, Samuel, Alek, Elias, Idris, Omar Anonymkode: f30d4...d15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #36 Del Skrevet 12. oktober 2020 Mæhmed!!! Neida, men tror nok du får flere forslag blant familie/venner med samme bakgrunn, enn her? Vet mange fine indiske navn, men de fungerer dessverre dårlig på norsk. Anonymkode: 9939c...44b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #37 Del Skrevet 12. oktober 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mæhmed!!! Neida, men tror nok du får flere forslag blant familie/venner med samme bakgrunn, enn her? Vet mange fine indiske navn, men de fungerer dessverre dårlig på norsk. Anonymkode: 9939c...44b Joda, jeg er bare redd for å såre noen hvis jeg sier nei 😅 men ser at jeg provoserte en del ved å spørre (viser til alle kommentarene som ble slettet).. Har likevel fått fine forslag da, Mohammed, Omar, Ibrahim er fint. Det kan fungere fint på norsk. Anonymkode: 1fe36...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #38 Del Skrevet 12. oktober 2020 Har bare i bakhodet at skal dere bo i Norge bør dere unngå de mest utbredte muslimske navnene. For det kommer en dag da barnet skal søke jobb og det er ikke å legge skjul på at det er desverre ikke Ali, Omar, Abdulla og Mohammed som havner øverst i bunken til intervju. Samme hvor mye en skal dømmes etter kvalifikasjoner, men blant flere kvalifiserte er det fort små ting som avgjør. Anonymkode: 2969b...d7c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #39 Del Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har bare i bakhodet at skal dere bo i Norge bør dere unngå de mest utbredte muslimske navnene. For det kommer en dag da barnet skal søke jobb og det er ikke å legge skjul på at det er desverre ikke Ali, Omar, Abdulla og Mohammed som havner øverst i bunken til intervju. Samme hvor mye en skal dømmes etter kvalifikasjoner, men blant flere kvalifiserte er det fort små ting som avgjør. Anonymkode: 2969b...d7c Jeg har tenkt på det, men vi har norsk etternavn også. Anonymkode: 1fe36...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #40 Del Skrevet 12. oktober 2020 Jeg liker Younes, Ibrahim og Isak 😊 Anonymkode: bbf29...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå