Ampersand Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg hadde gledet meg så mye til denne serien helt siden jeg leste at Adam Pålsson skulle spille rollen som Wallander. Han er så god i "Innan vi dør." Men serien er laget på engelsk. Svenske skuespillere som snakker engelsk. I stedet for å la de snakke svensk og ha dubbingsmuligheter som de hadde på Kalifat feks. Jeg visste dette på forhånd, men trodde ikke det skulle bli så ille. Klarte ikke mer enn 15 minutt før enn jeg ble så irritert på intonasjon og uttale - handlingen kom helt i bakevja. Er skikkelig skuffet! 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg også syntes det virket veldig rart i starten, men de fleste skuespillerne er jo engelske tror jeg og jeg ble vant med det ganske fort. Syns det var en bra serie sånn ellers og jeg binget den på en kveld, hehe. Slutten derimot var helt tragisk dårlig da, så det ødela hele greia for min del. Anonymkode: ab5ba...d5f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Engelsken ble jeg fort vant til, men hva er greia med den hese, litt sleske hviskinga hele tiden?! Anonymkode: 6a7d0...8ef 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Propaganda piss. Ble kvalm ganske fort, ikke verd å se. Anonymkode: 585de...1d3 3
Cleopatra. Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 Klarer ikke sånt. Svenskene som er så gode på krim. Hvorfor snakke engelsk? Bare navnet til Kurt Wallander blir rart på engelsk liksom 😅 3
Ampersand Skrevet 12. oktober 2020 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Engelsken ble jeg fort vant til, men hva er greia med den hese, litt sleske hviskinga hele tiden?! Anonymkode: 6a7d0...8ef Hahahaha, ja!!! Den gikk meg også på nervene! 1
Invicta Skrevet 12. oktober 2020 #8 Skrevet 12. oktober 2020 Hovedpersonen pratet på en så utrolig irriterende måte. Jeg klarte bare tre episoder. Tror han er den mest irriterende figuren jeg har sett i en tv-serie siden jeg så James Purefoy spille Joe Carroll i The Following. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #9 Skrevet 13. oktober 2020 Ble skikkelig skuffa. Syns rett og slett det var hårreisende dårlig!! Anonymkode: a216b...916 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #10 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg hadde gleda meg skikkelig, men syns det bare føltes feil, så orka ikke se mye. Trodde det skulle være fra da Kurt Wallander var ung, altså 70-tallet eller noe. Men det er jo en serie fra nåtiden?! Kunne like gjerne kalt det noe heeeelt annet. Anonymkode: 0d6f7...aba
Raven.Writingdesk Skrevet 13. oktober 2020 #11 Skrevet 13. oktober 2020 (endret) Klisje. Forutsigbart, kjedelig, kleint.. Jeg og mannen begynte å vedde på hvor lang tid det tok før «unge Wallander» tok av seg skjorta og sto i baris. Etter episode to skjer dette i snitt ca hvert 15-20 minutt. Klarte ikke pine oss forbi episode 3 Endret 13. oktober 2020 av Raven.Writingdesk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå