leela Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Er det vanlig å ta av seg sløret utpå kvelden? Eller har man dette på seg hele dagen og kvelden? Jeg skal ikke ha langt slør, men tenker kanskje å ta det av etter middagen eller brudevalsen. Hva er vanlig?
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 Vet ikke helt hva som er vanlig men jeg tok det ikke av. Sløret var ikke lengre enn til livet så sånn sett var det jo ikke i veien. Frisøren min feste det slik at det skulle være enkelt å ta det av uten å ødelegge frisyren men det ble altså ikke til at jeg tok det av.
Peony Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Jeg hadde laaangt slør. Hadde tenkt til å ta det av rett etter kirken, men ventet til vi satt oss for å spise.
Hannemor Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Jeg hadde slør til fingertuppene og skulle ta det av ettter kirken. Valgte likevel å ha det på resten av kvelden da det var så fint.....
Glossy Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Jeg hadde lant slør, men hadde det på hele kvelden. Er bare prinsesse for en dag
Kristin S Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 Jeg hadde også langt slør. Hadde også tenkt å ta det av til middagen, men så hadde frisøren festet det såpass godt at da måtte jeg ha ødelagt hele frisyren.. Og som Glossy skrev: Bare prinsesse for en dag!
Augustbrud02 Skrevet 28. juli 2005 #8 Skrevet 28. juli 2005 Jeg hadde langt slør og hadde planer om å ta det av. Men det var jo så gøy å ha det på seg, så det ble værende hele kvelden.
smilepia Skrevet 28. juli 2005 #9 Skrevet 28. juli 2005 Jeg hadde bare slør til livet, men behold det på hele dagen. Jeg måtte bestemme meg for det allerede hos frisøren da. For hun hadde satt opp håret anderledes dersom jeg skulle ta av sløret. (Penere satt opp under sløret) Hadde opprinnelig tenkt til det, men lot meg påvirke når alle i frisørsalongen protesterte. :-)
Boogie Skrevet 28. juli 2005 #10 Skrevet 28. juli 2005 Kjekt å vite..Da velger man selv om man vil eller ikke.. Jeg trodde nemlig at man hadde det på hele tiden. Lært noe nytt idag også gitt
Tyren Skrevet 28. juli 2005 #11 Skrevet 28. juli 2005 Jeg hadde også laaangt slør, men siden det var to delt, valgte jeg å ta av den lange delen utover kvelden og hadde bare den korte delen som gikk ned til livet ca. Hadde ikke det vært mulig hadde jeg beholdt sløret på, prinsessefølelsen har man bare den dagen
Annie78 Skrevet 28. juli 2005 #12 Skrevet 28. juli 2005 Jeg hadde langt slør (til gulvet), og hadde tenkt å ha det på hele kvelden. Men det ble rett og slett for varmt og det var håpløst å danse swing med......i tillegg til en litt sid kjole som måtte holdes med den ene hånda. Dessuten var håret så fint under, slik at det var kjekt å få vist fram hele frisyren.Tok ikke sløret av før i 12-tiden, etter vals og kaker.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2005 #13 Skrevet 28. juli 2005 Jeg hadde laaangt slør i kirken, byttet til kort til middag og til langt igjen til brudevalsen. Da hadde min datter det korte sløret....... Mye av kvelden gikk jeg uten slør, det var veldig i veien....... Tok det ikke så høytidelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå