AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg er nyutdannet barnevernspedagog. Har erfart en del negativitet og hat rundt bv.pedagoger osv..., det jeg lurer på er: Er det noen som ser nytten, og alt det GODE arbeidet bv gjør? Anonymkode: 5179e...bc5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Det får vi da håpe at dei aller fleste gjer. At enkelte av oss har hatt ei negativ oppleving med barnevernet og kritiserer bv for å ha gjort feil, vil da ikkje seie at vi ikkje ser at barnevernet også gjer mykje bra 🙂 Håper ikkje at du personlig har opplevd hat fordi enkelte er negative til bv? Anonymkode: fd812...c87
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Selvsagt. De fleste ser det helt utmerket. Samtidig er det jo problematisk hvor etablert barnevernfrykten er blitt i en del grupper. Jeg har møtt svært mange som er ordentlig, ordentlig redde i første kontakt med barneverntjenesten. Anonymkode: e15b5...ebc
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Burde jobbes på en annen måte , små kommuner burde ha ikbv. Anonymkode: 3c4d4...dc9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Det er en veldig viktig jobb som blir gjort, og håper helhjertet at det domineres av dyktige fagpersoner som brenner for barn og familier. Anonymkode: ca2ba...ec7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det får vi da håpe at dei aller fleste gjer. At enkelte av oss har hatt ei negativ oppleving med barnevernet og kritiserer bv for å ha gjort feil, vil da ikkje seie at vi ikkje ser at barnevernet også gjer mykje bra 🙂 Håper ikkje at du personlig har opplevd hat fordi enkelte er negative til bv? Anonymkode: fd812...c87 nei det har jeg ikke. har bare møtt en del personer som vil krangle/diskutere ALT feil ved barnevernet og høre mine "motargumenter". så nei, ingenting personlig. TS Anonymkode: 5179e...bc5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg sitter akkurat og ser på TV 2 om saken med tvillingene i Trondheim som hadde foreldre som var på pub og drakk hver kveld, mens barna var alene hjemme eller hadde barnevakt. Barnevernet fikk masse bekymringsmeldinger, men gjorde ikke en damn shit! Barnevernet gjør masse bra, men så er det også mange tilfeller der de feilbedømmer situasjonen, eller ikke gjør noe. Jeg snakker av erfaring! Anonymkode: fe019...12c 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei det har jeg ikke. har bare møtt en del personer som vil krangle/diskutere ALT feil ved barnevernet og høre mine "motargumenter". så nei, ingenting personlig. TS Anonymkode: 5179e...bc5 Må vere slitsomt. Systemet har forbedringspotensiale, og enkelte bv-tilsette er ikkje skikka for jobben, men det kan jo ikkje du noko for. Anonymkode: fd812...c87
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #9 Skrevet 11. oktober 2020 Og hvis du ikke klarer å stå i denne jobben, kan du heldigvis bare slutte! Anonymkode: f3c3e...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå