AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Morkake i bakkant, ikke overvektig men litt magefett etter første svangerskap. Tror jeg har kjent noe vagt før, men er ikke sikker. Kjenner overhodet ikke noen sikre bevegelser Flere andregangs som ikke kjenner noe så seint? Anonymkode: 185c0...7e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Hvis morkaka er plassert foran så er det ofte sånn at man ikke kjenner liv før man er litt lengre ut i svangerskapet. Jeg hadde det og kjente bevegelser tydelig i uke 23. Da var jeg sikker på at var bevegelser fra barnet. Jeg kjente at jeg hadde en liten fisk i magen og halen traff meg ofte. Sånn hender som vinker der inne. Det går nok helt fint. Spør jordmoren din hvis du blir mer bekymra. Anonymkode: 598e5...c83
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis morkaka er plassert foran så er det ofte sånn at man ikke kjenner liv før man er litt lengre ut i svangerskapet. Jeg hadde det og kjente bevegelser tydelig i uke 23. Da var jeg sikker på at var bevegelser fra barnet. Jeg kjente at jeg hadde en liten fisk i magen og halen traff meg ofte. Sånn hender som vinker der inne. Det går nok helt fint. Spør jordmoren din hvis du blir mer bekymra. Anonymkode: 598e5...c83 Som nevnt er morkaken bak, ikke foran 😓 Anonymkode: 185c0...7e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morkake i bakkant, ikke overvektig men litt magefett etter første svangerskap. Tror jeg har kjent noe vagt før, men er ikke sikker. Kjenner overhodet ikke noen sikre bevegelser Flere andregangs som ikke kjenner noe så seint? Anonymkode: 185c0...7e7 Kjære deg, du er såpass langt i graviditeten at alt med ekstrem stor sannsynlighet er bra! Ikke bekymre deg! Kos deg! Jeg er i uke 10 og vet ingenting enda. Jeg har enda grunn til å bekymre meg, men vet du jeg gidder ikke. Fordi stort sett går det bra! Og da tenker jeg la oss seile på den gleden til det eventuelt viser seg å ikke stemme! Noe det nok aldri gjør. 85% av menneskers bekymringer skjer aldri. Og 3 av 4 svangerskap går bra! Vi kvinner må minne hverandre på at vi er skapt for å føde og at det stort sett går bra!! Anonymkode: 2e733...2da 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg hadde morkaken i bakkant, kjente ikke noe spesielt før uke 22-23. Det er helt normalt og er ikke forventet å kjenne noe konkret og daglig før uke 24. Anonymkode: 1820c...38d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 Og det er mange som påstår de kjenner noe fra uke 12-14 ish, og det er sprøyt. Det er tarmene og det de gjør de kjenner. Det kjennes veldig likt ut, sånn veldig, men de tar feil 🙂 Anonymkode: 1820c...38d 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde morkaken i bakkant, kjente ikke noe spesielt før uke 22-23. Det er helt normalt og er ikke forventet å kjenne noe konkret og daglig før uke 24. Anonymkode: 1820c...38d Takk for beroligende ord! Da senker jeg skuldrene! Ts Anonymkode: 185c0...7e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er mange som påstår de kjenner noe fra uke 12-14 ish, og det er sprøyt. Det er tarmene og det de gjør de kjenner. Det kjennes veldig likt ut, sånn veldig, men de tar feil 🙂 Anonymkode: 1820c...38d Ja, kan liksom ikke skjønne at noen kjenner det utenpå i uke 16 og sånn? Kjenner luft som flytter seg i tarmene, men det er så velkjent følelse at jeg vet det ikke er babyen. Anonymkode: 185c0...7e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #9 Skrevet 11. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kan liksom ikke skjønne at noen kjenner det utenpå i uke 16 og sånn? Kjenner luft som flytter seg i tarmene, men det er så velkjent følelse at jeg vet det ikke er babyen. Anonymkode: 185c0...7e7 En kjenner det ikke utenpå, men inni. Jeg kjente liv tidlig, uke 13. Kjennes ikke ut som luft i det hele tatt. Anonymkode: 7ef4f...bd3
undulat2018 Skrevet 11. oktober 2020 #10 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg gikk gravid med tvillinger. Kjente ikke ordentlig med liv før typ uke 22 tror jeg - men det skal sies at jeg var litt stresset frem til jeg kjente det. 😊 tipper alt står bra til! 👶🏼
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #11 Skrevet 11. oktober 2020 3 minutter siden, undulat2018 skrev: Jeg gikk gravid med tvillinger. Kjente ikke ordentlig med liv før typ uke 22 tror jeg - men det skal sies at jeg var litt stresset frem til jeg kjente det. 😊 tipper alt står bra til! 👶🏼 Skal prøve å ha is i magen noen uker til, så kjenner jeg kanskje noe snart jeg også ts Anonymkode: 185c0...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå