AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Del Skrevet 11. oktober 2020 Hei, noen her som har blitt gravide via inseminasjon? Jeg ble inseminert igår, og jeg var så overrasket over hvor mye som "rant" ut rett etterpå. Hun sa det var en kombi av eggløsningslim og den væsken de blander sæden i, og at sædcellene var hvor de skulle være.. men, jeg ble jo nervøs for at alt sammen rant ut og at jeg skal sitte her å vente i to uker for ingenting.. 😅 Jeg har blitt gravid via inseminasjon en gang før, men det er nå såpass mange år siden at jeg ikke husker hvordan det var 😅 Takknemlig for svar:) Anonymkode: 143d5...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Del Skrevet 11. oktober 2020 Du spør om noen har blitt gravide ved inseminasjon og sier at du har blitt gravid på den måten selv før. Ja, da er jo det noen her som har blitt det. Anonymkode: 87f13...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Del Skrevet 11. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spør om noen har blitt gravide ved inseminasjon og sier at du har blitt gravid på den måten selv før. Ja, da er jo det noen her som har blitt det. Anonymkode: 87f13...54f Spørsmålet mitt var såklart om noen andre hadde opplevd det samme som jeg beskriver. Beklager at det ble utydelig. Anonymkode: 143d5...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 12. oktober 2020 #4 Del Skrevet 12. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du spør om noen har blitt gravide ved inseminasjon og sier at du har blitt gravid på den måten selv før. Ja, da er jo det noen her som har blitt det. Anonymkode: 87f13...54f Djises. Les ferdig før du går rett i kranglebøtten! Jeg har blitt gravid via inseminasjon en gang før, men det er nå såpass mange år siden at jeg ikke husker hvordan det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Del Skrevet 12. oktober 2020 Dette er helt normalt som legene også har forklart deg. Sædcellene svømmer mot egget og det resterende blir skylt ut. Har hatt 7 forsøk selv. Nå prøver vi ivf Anonymkode: 35b48...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Del Skrevet 13. oktober 2020 Jeg fikk forklart at det var slim som blandes med vannet som brukes til å skylle rundt livmorhalsen før inseminatoren føres inn- alt som sprøytes inn blir der... Anonymkode: 371f3...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Del Skrevet 30. november 2020 Spent på å høre hvordan det gikk ? Jeg har selv begynt og blø litt etter inseminasjon .noen andre som har opplevd det ? Anonymkode: 67f83...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Del Skrevet 1. desember 2020 Ble inseminert for første gang for 1 1/2 uke siden, hadde litt lyserosa på papiret da jeg gikk på do etterpå, legen sa det var normalt. Anonymkode: 4b682...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Del Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ble inseminert for første gang for 1 1/2 uke siden, hadde litt lyserosa på papiret da jeg gikk på do etterpå, legen sa det var normalt. Anonymkode: 4b682...a18 Takk for svar:). Hos meg varte det litt i noen dager. Og litt brunlig utflod 🙈🙄 Håper det blir vellykket for deg:) Anonymkode: 67f83...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Del Skrevet 2. desember 2020 Hadde samme opplevelse om at jeg følte det kom veldig mye ut! Har hatt 3 forsøk men dessverre ingen positiv på det. Men er jo positivt for deg da at du har blitt det før med samme metode 😊 Anonymkode: 2a510...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå