Gå til innhold

Internasjonale guttenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuelt navn som er enkle å si i utlandet, som for eksempel Lars.

Mannen vil ikke ha typisk bibelske navn, (men jeg er ganske glad i Noah og Adam.  De er fine på både norsk og engelsk.) Helst ikke alt for poppis akkurat nå. (William er favoritt navnet mitt men er for populært for tiden så jeg revurderer det..) 

Anonymkode: 7bcd9...e22

Videoannonse
Annonse
Gjest carmabell
Skrevet (endret)

Sebastian, Alexander, Finn.

De jeg kom på i farten.

Endret av carmabell
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Benjamin, Christian, Alexander, Thomas, Daniel, Martin..

Skrevet

Edvard, Hugo, Fredrik, Alex, Edvin, Tobias, Herman, Charlie, Martin, Dennis, Marcus, Sander, Thor.

Anonymkode: 962de...120

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jonatan, Martin, Jonas, Theo, Felix, Nikolai, Thor, Thomas, Oliver, Aleksander, Willy, Elliot, Edvin, Louis/Lewis, Fred, Julian, Max, Leo, Arthur, Charlie, Johan/Yohan

Endret av Lillfrid
Skrevet

Maximilian, Constantinus, Augustus Tiberius.

Anonymkode: 36e81...ca4

Skrevet

Gå for norske navn som kan uttales på engelsk; Thor, Magnus eller norske navn som engelsk har adoptert; Harald (Harold), Eirik (Eric), Håvard (Howard)

Anonymkode: 21e0f...e90

Skrevet

I mange land uttaler de U som O, O som Å og har ikke ordlyden U og heller ikke Æ, Ø og Å så jeg ville valgt navn som er fine i norge, som passer inn i utlandet og som ikke har UOÆØÅ. Y er også et problem. William er litt vel mye brukt spør du meg men.. Disse Lars, Olav, Olai, Per, Konrad, Martin, Arne, Odd osv er litt kjedelige navn med mindre du lager dobbeltnavn da. Jeg må si at de navnene Carmabell kom med var de beste etter mitt syn.

Anonymkode: 81f25...203

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...