Gjest Fast bruker - anonym nå Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Har lenge hatt lyst å piffe opp sexlivet med å anskaffe meg en vibrator - men vet ikke hva jeg skal velge! Skal bl.a. brukes til å stimulere klitoris under samleie for raskere og sterkere orgasmer. Kunne også tenke meg å prøve et såkalt egg, for innvendig stimulering. Vil ikke ha en lang dildo, foretrekker ikke å ha en "lang dings" inni meg når jeg onanerer på egen hånd... Kan gjerne være vanntette leketøy. Synes f.eks disse ser fristende ut: Ida vibrator Pulsatron kit Fingertupp vibrator iVibe vibrerende tunge Vibrerende kanin egg Noen som kan anbefale det ene eller det andre? Jeg får gode og sterke orgasmer ved å bruke fingrene eller bli slikket (best!), så er spent på hvordan en vibrator vil føles...
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 Hm, visste ikke at det fantes vibrerende tunge. Tviler på at den er like bra som the real thing, da!
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Hm, visste ikke at det fantes vibrerende tunge. Tviler på at den er like bra som the real thing, da! ← Sant nok! Men reklamen sier: Med to dråper glidemiddel og øynene igjen. kan det være vanskelig å kjenne forskjell. Bortsett fra at denne blir ikke sliten, i hvert fall ikke før batteriene er tomme. Høres litt deilig ut å bruke under samleie...
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Kan være verdt et forsøk! (og.... si fra om den er noe bra! )
*phair* Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jeg kan anbefale den nye vibratoren fra Fun Factory. En oppladbar!, stillegående, og vanntett virbrator. Du kan sjekke den ut her: http://www.funfactory.de/ Den selges på Inn&Ut i Oslo. Endret 27. juli 2005 av *phair*
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 Jeg kan anbefale den nye vibratoren fra Fun Factory. En oppladbar!, stillegående, og vanntett virbrator. Du kan sjekke den ut her: http://www.funfactory.de/ Den selges på Inn&Ut i Oslo. ← Er det vibratoren LAYAspot du mener?
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 Jeg kan anbefale den nye vibratoren fra Fun Factory. En oppladbar!, stillegående, og vanntett virbrator. Du kan sjekke den ut her: http://www.funfactory.de/ Den selges på Inn&Ut i Oslo. ← Må bare humre litt av denne. En erotisk butikk som heter inn og ut. Høhø! Leketøyet fra fun factory så litt tøft ut, men noe av det så ut som om de var inspirert av Disney. Hvem vil leke med noe som ser ut som et søtt insekt fra Antz...
Gjest Ananas Skrevet 27. juli 2005 #9 Skrevet 27. juli 2005 Jeg synes layaspot bråker som bare det. Den er heller ikke vanntett, kun sprutsikker.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #10 Skrevet 27. juli 2005 Jeg synes layaspot bråker som bare det. ← Bråk er turn off!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #11 Skrevet 28. juli 2005 Det er ikke layaspot jeg mener, men hvis du går inn på sidene til funfactory og sjekker under vibrator, så ser du nyhetene deres.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. juli 2005 #13 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Til det bruke du skisserer er pulsatron fingertip en sikker vinner Og styr unna Maiden fingertip. Den er ikke brukende til annet enn å klø seg i øret med. Endret 28. juli 2005 av Dalwhinnie
Gjest Milah Skrevet 28. juli 2005 #14 Skrevet 28. juli 2005 Til det bruke du skisserer er pulsatron fingertip en sikker vinner Og styr unna Maiden fingertip. Den er ikke brukende til annet enn å klø seg i øret med. ← Ja, denne kan jeg anbefale også!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2005 #16 Skrevet 30. juli 2005 Pulsatron kit er veldig bra ← Er den mye bedre/mer effektiv å bruke på klitoris enn for eksempel G2-ormen?
Gjest Gjest_Blossom_* Skrevet 5. august 2005 #17 Skrevet 5. august 2005 Jeg er på jakt etter en ny vibrator. Den jeg har nå bråker så mye, nesten så den ødelegger stemninga sammen med partner, og ikke akkurat bør brukes når det er folk i naborommet. Noen som har noen ideer til stillegående vibratorer som for det meste skal brukes til klitorisstimulering?
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #18 Skrevet 5. august 2005 Pulsatron kit er anbefalt flere ganger i denne tråden....
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #19 Skrevet 11. august 2005 Pulsatron kit var ok det, men er mye mer fornøyd med den vibratoren jeg har nå. Husker ikke hva den heter. Holdbarheten på pulsatron kit er ikke så god. Jeg fant en favoritt blant de tre dingsene som fulgte med, og den ble ganske fort utslitt...
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #20 Skrevet 11. august 2005 Kunne forresten tenkt meg en ny vibrator. Kanskje en som er litt mer avansert enn de jeg har fra før. Noen som kan anbefale en?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå