AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Han sier først at han måtte si det fordi han ikke hadde klart å holde det hemmelig for meg. "Du vet jo at jeg ikke hadde klart det?!" Kommer det fra han da. Så sier han at siden han kom hjem med sugemerke så prøvde han først å lyve, men siden jeg sto på mitt og ikke trodde på han så måtte han jo fortelle sannheten. Så igjen en gang senere sier han at han hadde ikke sagt noe om han ikke hadde hatt sugemerke. Han angrer mest på at han ble tatt, ikke for hendelsen. Hva skal man si? Anonymkode: 58b0c...87b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Man kan si det som det er. En person som er arg over å bli tatt men ikke av handlingen, er en person som kun bryr seg om seg selv. Ingen samvittighet, ingen omtanke og ingen respekt. Anonymkode: 09332...271
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Han virker psykisk ustabil. Anonymkode: fbd38...fdf
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier først at han måtte si det fordi han ikke hadde klart å holde det hemmelig for meg. "Du vet jo at jeg ikke hadde klart det?!" Kommer det fra han da. Så sier han at siden han kom hjem med sugemerke så prøvde han først å lyve, men siden jeg sto på mitt og ikke trodde på han så måtte han jo fortelle sannheten. Så igjen en gang senere sier han at han hadde ikke sagt noe om han ikke hadde hatt sugemerke. Han angrer mest på at han ble tatt, ikke for hendelsen. Hva skal man si? Anonymkode: 58b0c...87b Hva du skal si ? "Jeg gidde ikke mer, det er over mellom oss, finn deg en annei, jeg skal lete etter en ekte mann! " Anonymkode: 3093c...7ec
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal man si? Hasta la vista, baby! Anonymkode: 35ce7...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå