Gå til innhold

Forventer at han bruker litt tid med familien, han vil kanskje gjøre det slutt pga det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventningene mine til familielivet er tydeligvis ikke det samme for han. Nå har han hatt to helger med familien, ikke hjemme med bare oss da. Har vært to dager med familien hans i tillegg. To netter i løpet av de siste to ukene har han måtte være tilgjengelig for babyen på 3 mnd. Bare for at jeg skal få hvile litt, men jeg må alltid være der med han for han takler sjeldent nattestresset. 

Han er nå i dårlig humør fordi han har hatt lite tid med kompiser. Jeg sier da at han må regne med at 70% av tiden går til familien. Spesielt når vi har to barn under 4 år så krever de mye og jeg forventer at vi blir prioritert 70% av tiden.

Dette var så ille for han at han vurderer å gjøre det slutt.

Krever jeg for mye?

Anonymkode: a2ea5...407

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familien er definert som hva her? Mener du deg, typen og barna deres som familien eller slektninger osv?

Anonymkode: 37889...f57

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forventningene mine til familielivet er tydeligvis ikke det samme for han. Nå har han hatt to helger med familien, ikke hjemme med bare oss da. Har vært to dager med familien hans i tillegg. To netter i løpet av de siste to ukene har han måtte være tilgjengelig for babyen på 3 mnd. Bare for at jeg skal få hvile litt, men jeg må alltid være der med han for han takler sjeldent nattestresset. 

Han er nå i dårlig humør fordi han har hatt lite tid med kompiser. Jeg sier da at han må regne med at 70% av tiden går til familien. Spesielt når vi har to barn under 4 år så krever de mye og jeg forventer at vi blir prioritert 70% av tiden.

Dette var så ille for han at han vurderer å gjøre det slutt.

Krever jeg for mye?

Selvsagt ikke.. 

Hva tror du selv? 

Anonymkode: edf53...d7d

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, Million skrev:

Skal han bli helgepappa da? Å være pappa 50% vil jo kreve halve tiden hans, mye mer enn han åpenbart bruker nå.

Høres umoden ut og vanskelig å leve med. Sikker på at du virkelig gidder dette?

PS! Nei, du krever for lite, ikke for mye.

Han vil kun ha 20%, men om han brått må jobbe en helg så må jeg stå klar. Men igjen kunne det hende han kunne ta noen spontanturer i ny og ne om han var tidlig ferdig på jobb og lignende  

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Familien er definert som hva her? Mener du deg, typen og barna deres som familien eller slektninger osv?

Anonymkode: 37889...f57

Så lenge han er tilstedet når vi besøker andre så er det ok. Det å reise alene med en på 3 mnd og en på 3 år diverse steder krever sitt.. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt ikke.. 

Hva tror du selv? 

Anonymkode: edf53...d7d

Jeg tror ikke det, men han er flink til å prate for seg og mener faktisk at jeg krever for mye av han. Jeg må forstå at han trenger tid med venner. 

• Liker 3
Skrevet

Nei du krever ikke mye. Han er en udugelig dritt unge som burde aldri ha fått barn. Barn er ikke dokker, de krever tid, energi og penger. Han vil leve som en single fyr etter han tok valget å ha to barn og det går ikke an. 

Anonymkode: e21ae...bfc

• Liker 24
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil kun ha 20%, men om han brått må jobbe en helg så må jeg stå klar. Men igjen kunne det hende han kunne ta noen spontanturer i ny og ne om han var tidlig ferdig på jobb og lignende  

Så han vil med andre ord helst slippe å være pappa.. Kanskje barna har det bedre uten han? 

Anonymkode: e69f1...be9

• Liker 43
Skrevet

Han der hadde du fått gratis av meg. Se på det sånn at han gjør deg en tjeneste. Skaff deg enn mann, ikke en guttunge. 

Skrevet

Kan du ikke bare si at han gjerne må henge med kompiser i helgen, men du forventer at han tar med barna så du får unna litt husarbeid? 

Anonymkode: c4947...f60

• Liker 14
Skrevet

Familiebedriften med felles barn er et felles prosjekt. Og det vil alltid foreligger trøbbel når den ene føler at han eller hun drar lasset mer enn den andre. Det kan være greit å finne ut av dette sammen, finne en løsning, ellers så vil nok forholdet til slutt gå i oppløsning av seg selv..

• Liker 4
Skrevet

Ps, mannen min sa idag at han kunne tenke seg å være med på en digital festival.. jaja sa jeg det må du bare gjøre, ‘men da må du reise på hotell eller noe for du kan ikke sitte her i stua å glo på skjerm i en hel helg. Nei det ville han ikke for han ønsket å bruke den tiden han har fri på oss. 
DET er en mann. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Han har allerede avskrevet sine egne unger og krympet samværet med dem til 20% av tiden....

Denne råtne uslingen av et liksom-mannfolk hadde jeg virkelig ikke giddet å dele seng og sexliv med!

• Liker 48
Skrevet

Du får sette han på plass å si at nå er dere faen meg to om babyen og da skal han ta sin del av ansvaret. Leke med kompiser og gjøre annet kan han gjøre når babytiden er over!!!

Anonymkode: f4369...732

• Liker 23
Skrevet

😂😂😂😂😂😂 så barna er mest dine? Det er du som har hovedansvaret? De er 20% hans i hans tanker? Årets pappa dette her🙄🙄🙄🙄

Anonymkode: d20e2...137

• Liker 41
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det, men han er flink til å prate for seg og mener faktisk at jeg krever for mye av han. Jeg må forstå at han trenger tid med venner. 

Hadde heller blitt alenemor... så får han ha 50%.

Anonymkode: 1cdf9...dfd

• Liker 13
Skrevet

Du krever for lite. Krev at for hver time han er med kompisene så får du tilsvarende alenetid. 

Anonymkode: 2a968...9fd

• Liker 27
Skrevet

TS, du bør realitetsorientere han på at en avtale er en avtale og nei, du kommer ikke til å stille opp i hans 20% hvis han vil det. Er det slutt så er det slutt, du skylder ikke han å være i bakhånd i tilfelle han får noe bedre å gjøre. Hvis han bryter avtalen går du for full omsorg.

• Liker 31
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du trenger vel tid med venner også? Hvem skal ta barna da? Ingen er så flink til å prate for seg at det blir fornuft i det ham fabler om. Han kan snakke med overbevisning, men dritt er dritt selv om du pakker det inn i fancy papir.

Anonymkode: d20e2...137

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...