Abd Skrevet 11. oktober 2020 #1 Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Jeg trenger å kontakte Facebook pga at jeg ville slette en bruker jeg ikke husker passordet på. Også har jeg ny epost og nytt nummer også, som jeg heller ikke husker passordet til. Så det er ingen måte jeg kan komme meg inne på den brukeren. Ut i fra det jeg har funnet ved å Google litt, er at fb helst ser at folk ikke kontakter dem, men heller bruker "hjelpesenterert". Dette er veldig viktig for fremtiden min. Vil helst ha en e-post jeg kan kontakte, og heller i verste fall et nummer. Takk på forhånd Så igjen, er det noen som vet hvordan jeg kan få kontakt med dem? Endret 11. oktober 2020 av Abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. oktober 2020 #2 Del Skrevet 12. oktober 2020 14 timer siden, Abd skrev: Jeg trenger å kontakte Facebook pga at jeg ville slette en bruker jeg ikke husker passordet på. Også har jeg ny epost og nytt nummer også, som jeg heller ikke husker passordet til. Så det er ingen måte jeg kan komme meg inne på den brukeren. Ut i fra det jeg har funnet ved å Google litt, er at fb helst ser at folk ikke kontakter dem, men heller bruker "hjelpesenterert". Dette er veldig viktig for fremtiden min. Vil helst ha en e-post jeg kan kontakte, og heller i verste fall et nummer. Takk på forhånd Så igjen, er det noen som vet hvordan jeg kan få kontakt med dem? Prøv å ta kontakt med "Slett meg", kanskje de kan hjelpe. https://slettmeg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abd Skrevet 12. oktober 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 12. oktober 2020 (endret) 8 timer siden, Isild skrev: Prøv å ta kontakt med "Slett meg", kanskje de kan hjelpe. https://slettmeg.no/ Takk. Skal kontakte dem 😊 Endret 12. oktober 2020 av Abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå