Gå til innhold

Natt jobber hvor man kjører og ikke omgås mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det slike typer jobber? Tenker mest på en helge stilling, da jeg har en fast jobb ved siden av. Ønsker litt ekstra inntekt så tenkte en natt jobb i helgene kunne vært noe.

Jeg har en jobb nå hvor jeg er omringet av mennesker dagen lang, så hadde vært deilig å hatt en jobb hvor jeg bærer kjører rundt på natten og jobber. Må ikke være en jobb som innebærer kjøring, men en jobb uten mye menneske kontakt hadde vært noe.

Om noen har noen forslag så hadde det vært flott!

Anonymkode: e8980...08d

Skrevet

Avisbud

Anonymkode: 9c2e1...f5c

• Liker 1
Skrevet

Flere sjåfører ute om natten. Langtransport, nattbusser, lokfører, taxisjåfører osv. Da spørs det hva du har av førerkort. Hva med produksjonsarbeider av noe slag? Nattevakt på hotell? Du omgås uansett litt mennesker, men ellers må du muligens fylle spesifikke krav. 

Anonymkode: 32f15...504

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere sjåfører ute om natten. Langtransport, nattbusser, lokfører, taxisjåfører osv. Da spørs det hva du har av førerkort. Hva med produksjonsarbeider av noe slag? Nattevakt på hotell? Du omgås uansett litt mennesker, men ellers må du muligens fylle spesifikke krav. 

Anonymkode: 32f15...504

Nattevakt på hotell kunne vært noe. Hvordan går man frem til å få en slik jobb? Og kreves det noe utdannelse?

Skrevet

Vekter?

Anonymkode: bac32...7d2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nattevakt på hotell kunne vært noe. Hvordan går man frem til å få en slik jobb? Og kreves det noe utdannelse?

Øøh, det bor gjester der...

Brøytebil. 

Anonymkode: 1322a...b9b

Skrevet

Skal du jobbe netter i helg og jobbe vanlig i ukedagene? Beste oppskriften på å bli utbrent spør du meg. 

Anonymkode: e5ad5...7b5

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vekter?

Anonymkode: bac32...7d2

Vektere møter jo mennesker...

Skrevet
På 12.10.2020 den 10.47, Ezio skrev:

Vektere møter jo mennesker...

Det er ikke mange vi møter på om natten.. kan sitte på div objekter å passe på i 12 timer om natten, møter du kun på evt innbrudd. 

Anonymkode: ab7dd...1e1

Skrevet

Skriver under på vekter. Mobilvektere kjører rundt på forskjellige objekter om natten, går brannrunder og låser dører. Svært lite menneskekontakt. Det finnes også objekter med døgnbemanning, sånn at man sitter i en tom resepsjon hele natten.

Skrevet
På 11.10.2020 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Øøh, det bor gjester der..

Ja, men de sover stort sett.  Man er stort sett alene mesteparten av tiden.  Bare litt kontakt med folk i starten og på slutten av vakta.  Hadde en sånn jobb en periode i sesong, ble i overkant ensomt.

Anonymkode: 95f69...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...