AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 For tre måneder siden ble jeg dumpet av han jeg trodde jeg skulle bli gammel med. Det var primært avstand pga corona som tok knekken på følelsene hans i kombinasjon med noen misforståelser, men han virket usikker da han gjorde det slutt. Jeg ble knust, og på grunn av at det ble litt dårlig stemning har ingen av oss tatt kontakt. Jeg har forsøkt å late som ingenting i etterkant, vært sosial, trent, holdt meg aktiv, og forsøkt å gå videre. Sannheten er at jeg fremdeles er knust. Han følger meg i alle sosiale medier, og har på snapmap for meg. Derfor oppdaget jeg at han hooket opp med en jente bare to helger etter, og jeg mistenker at hun prøvde seg rett før det ble slutt, og at kanskje "grønnere gress" var en av grunnene til at det ble slutt. Jeg vet 100% at de aldri møttes igjen, men det kan hende de har kontakt på sosiale medier uten at jeg vet det. Jeg ser hvert fall at han besøker instaprofilen hennes ganske ofte. Frem til hooket virket han glad for at det ble slutt, men etter snudde det og han ble veldig kontaktsøkende på sosiale medier, jeg så han besøkte instagrammen min hyppigere, han begynte å legge ut små hint som var veldig rettet mot meg. Jeg tenkte da at han kom til å ta kontakt hvis han savnet meg nok. Etter fler uker har forsøkene stilnet, og jeg merker at det virker som han begynner å gå videre/gi opp. Jeg tror han er for feig til å ta kontakt, og at han tror jeg er sur og kommer til å avvise han. Han får mye oppmerksomhet fra jenter, men han er også den mest usikre gutten jeg har møtt. Tidligere når vi har kranglet har alltid jeg måttet ta det første steget fordi han heller vil lide i stillhet enn å utsette seg selv. Jeg er likevel redd for å drite meg ut, og at han bare syntes synd på meg som ikke har kommet videre. Denne uka skal jeg på tur til et felles sted som er "vårt" som har betydd mye for oss, og jeg vurderer å sende en snap derfra og "åpne døra", slik at han vet at det ikke er noe dårlig blod mellom oss. Mange her vil sikkert si at jeg bare må gå videre, eks er eks av en grunn osv, men hva om vi faktisk slo opp pga bagateller og at han angret og ikke turte å ta kontakt? Jeg mener mange gir opp for lett, og vil gjerne få dette til å fungere. Jeg håper at ved at jeg tok full avstand har jeg gjenvunnet en slags respekt hos han, at han har fått føle på å miste meg. Jeg ser etter erfaringer fra dere som har tatt kontakt med en eks som har gjort det slutt, eller blitt kontaktet av en eks dere gjorde det slutt med. Hvordan burde jeg gå frem for å ha best mulig sjanser? Har jeg ventet for lenge? Anonymkode: a932a...f95
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: For tre måneder siden ble jeg dumpet av han jeg trodde jeg skulle bli gammel med. Det var primært avstand pga corona som tok knekken på følelsene hans i kombinasjon med noen misforståelser, men han virket usikker da han gjorde det slutt. Jeg ble knust, og på grunn av at det ble litt dårlig stemning har ingen av oss tatt kontakt. Jeg har forsøkt å late som ingenting i etterkant, vært sosial, trent, holdt meg aktiv, og forsøkt å gå videre. Sannheten er at jeg fremdeles er knust. Han følger meg i alle sosiale medier, og har på snapmap for meg. Derfor oppdaget jeg at han hooket opp med en jente bare to helger etter, og jeg mistenker at hun prøvde seg rett før det ble slutt, og at kanskje "grønnere gress" var en av grunnene til at det ble slutt. Jeg vet 100% at de aldri møttes igjen, men det kan hende de har kontakt på sosiale medier uten at jeg vet det. Jeg ser hvert fall at han besøker instaprofilen hennes ganske ofte. Frem til hooket virket han glad for at det ble slutt, men etter snudde det og han ble veldig kontaktsøkende på sosiale medier, jeg så han besøkte instagrammen min hyppigere, han begynte å legge ut små hint som var veldig rettet mot meg. Jeg tenkte da at han kom til å ta kontakt hvis han savnet meg nok. Etter fler uker har forsøkene stilnet, og jeg merker at det virker som han begynner å gå videre/gi opp. Jeg tror han er for feig til å ta kontakt, og at han tror jeg er sur og kommer til å avvise han. Han får mye oppmerksomhet fra jenter, men han er også den mest usikre gutten jeg har møtt. Tidligere når vi har kranglet har alltid jeg måttet ta det første steget fordi han heller vil lide i stillhet enn å utsette seg selv. Jeg er likevel redd for å drite meg ut, og at han bare syntes synd på meg som ikke har kommet videre. Denne uka skal jeg på tur til et felles sted som er "vårt" som har betydd mye for oss, og jeg vurderer å sende en snap derfra og "åpne døra", slik at han vet at det ikke er noe dårlig blod mellom oss. Mange her vil sikkert si at jeg bare må gå videre, eks er eks av en grunn osv, men hva om vi faktisk slo opp pga bagateller og at han angret og ikke turte å ta kontakt? Jeg mener mange gir opp for lett, og vil gjerne få dette til å fungere. Jeg håper at ved at jeg tok full avstand har jeg gjenvunnet en slags respekt hos han, at han har fått føle på å miste meg. Jeg ser etter erfaringer fra dere som har tatt kontakt med en eks som har gjort det slutt, eller blitt kontaktet av en eks dere gjorde det slutt med. Hvordan burde jeg gå frem for å ha best mulig sjanser? Har jeg ventet for lenge? Anonymkode: a932a...f95 Hvis dette er det viktigste for deg burde du absolutt ikke være i et forhold med noen. Du tenker mest på deg selv og er bare en belastning for andre da. Og jeg tror de fleste søker kjærlighet, ikke en belastning. Anonymkode: a00ff...a61
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Hvordan kan du se at han besøker hennes profil ofte? Og din ofte?? Anonymkode: 1f565...f67 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Har du ventet for lenge.. Det faktum at du tok det som en selvfølge at å vente og bare gi faen i han går helt fint, sier alt om deg og dine verdier. Hvordan du kan få best mulige sjanser? Ved å gjøre noe annet enn det du har gjort til nå. Men dersom du ikke vil følge din egen vilje spiller det ingen rolle. Bare ondskapsfullt å gi noen forhåpninger da når du forventer så lite av deg selv. Anonymkode: a00ff...a61
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Du burde bare si det som det er til han. En enkel «Du er savnet» melding inn i hans inboks er alt du trenger for å se om han responderer. Om han lar den passere, eller ikke tar opp kontakten så må du dessverre bare gå videre. Anonymkode: c5a99...635
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette er det viktigste for deg burde du absolutt ikke være i et forhold med noen. Du tenker mest på deg selv og er bare en belastning for andre da. Og jeg tror de fleste søker kjærlighet, ikke en belastning. Anonymkode: a00ff...a61 Det er viktigere for meg å få han tilbake, derfor jeg og den lave selvtilliten min vurderer å ta enda et slag etter å bli forlatt, selv om jeg risikerer å tape ansikt 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du se at han besøker hennes profil ofte? Og din ofte?? Anonymkode: 1f565...f67 Instagram sorterer følgerlisten slik 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ventet for lenge.. Det faktum at du tok det som en selvfølge at å vente og bare gi faen i han går helt fint, sier alt om deg og dine verdier. Hvordan du kan få best mulige sjanser? Ved å gjøre noe annet enn det du har gjort til nå. Men dersom du ikke vil følge din egen vilje spiller det ingen rolle. Bare ondskapsfullt å gi noen forhåpninger da når du forventer så lite av deg selv. Anonymkode: a00ff...a61 Har ikke gitt faen, har HOLDT UT. Jeg ventet for å gi han den avstanden man ber om når man gjør det slutt, så får han tenke uten at jeg er der. Hvis jeg fortsatte å mase kunne han trygt gått videre, samtidig som han hadde meg. Gi noen forventninger? Skjønner ikke hva du mener engang.. Jeg gjør hva som helst, prøver bare å gi oss best mulig sjanser 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde bare si det som det er til han. En enkel «Du er savnet» melding inn i hans inboks er alt du trenger for å se om han responderer. Om han lar den passere, eller ikke tar opp kontakten så må du dessverre bare gå videre. Anonymkode: c5a99...635 Jeg er redd for at hvis jeg "selger meg selv billig" for tidlig, vil han bli usikker på om jeg er noe å gå etter. Burde jeg ikke gå gradvis frem? Skape litt spenning hvis han vil prates litt, før jeg sier at jeg savner han, prøve å få til en date? Ikke bare si jeg savner deg og hoppe til sengs. Anonymkode: a932a...f95
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Instagram sorterer følgerlisten slik Altså at de som ser ofte på min profil av følgerne mine kommer høyt opp? Og de jeg følger som kommer høyt opp ser jeg mye på profilen til? spør fordi jeg ble skikkelig nysgjerrig nå😅 Anonymkode: 1f565...f67 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 Oki. Lykke til. 👍 Anonymkode: a00ff...a61
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #9 Skrevet 11. oktober 2020 Hos meg så tokk det 2 mnd fra jeg gjorde det slutt, jeg ignorerte ham totalt og blokka ham på alle some’s. Jeg hadde ikke venta han sku kontakte meg, for han ekke typen til det. Så etter det trur jeg alt er mulig. Viktig at du ikke kontakter ham først da. Anonymkode: bee5d...0ad
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #10 Skrevet 11. oktober 2020 Hvorfor vil du ha en som bruker global pandemi eller bagateller som grunn til å gjøre det slutt? Om dere nå blir sammen igjen, hvordan skal dere takle mer komplekse problemer? Vil han være der for deg når du trenger det? Jeg har også en eks (som gikk litt før Corona men som bruker pandemien som påskudd til å etablere kontakt) som henger rundt meg på nettet og har masse issues. Det har jeg tenkt å overlate til ham å fikse opp i. Anonymkode: 2db26...d78
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #11 Skrevet 11. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså at de som ser ofte på min profil av følgerne mine kommer høyt opp? Og de jeg følger som kommer høyt opp ser jeg mye på profilen til? spør fordi jeg ble skikkelig nysgjerrig nå😅 Anonymkode: 1f565...f67 Listen over de du følger er de som besøker deg. Listen over de andre følger er de han besøker. Listen over de som følger deg er kronologisk. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hos meg så tokk det 2 mnd fra jeg gjorde det slutt, jeg ignorerte ham totalt og blokka ham på alle some’s. Jeg hadde ikke venta han sku kontakte meg, for han ekke typen til det. Så etter det trur jeg alt er mulig. Viktig at du ikke kontakter ham først da. Anonymkode: bee5d...0ad Jeg har ikke kontaktet han, men i frykt for at savnet vil ebbe ut fra hans side vurderer jeg altså nå å ta kontakt.. Men godt å høre at det hender de angrer! 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ha en som bruker global pandemi eller bagateller som grunn til å gjøre det slutt? Om dere nå blir sammen igjen, hvordan skal dere takle mer komplekse problemer? Vil han være der for deg når du trenger det? Jeg har også en eks (som gikk litt før Corona men som bruker pandemien som påskudd til å etablere kontakt) som henger rundt meg på nettet og har masse issues. Det har jeg tenkt å overlate til ham å fikse opp i. Anonymkode: 2db26...d78 Antar det er dypere problemer, og håper at hvis vi snakker sammen, og han får opplevd livet uten meg så vil vi være bedre rustet når vi forsøker på nytt. Anonymkode: a932a...f95
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #12 Skrevet 11. oktober 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Listen over de du følger er de som besøker deg. Listen over de andre følger er de han besøker. Listen over de som følger deg er kronologisk. Anonymkode: a932a...f95 Hva om man er en stalker og kikker på åpne kontoer uten å være følger? 😅 Anonymkode: fbb3d...c5d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #13 Skrevet 12. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva om man er en stalker og kikker på åpne kontoer uten å være følger? 😅 Anonymkode: fbb3d...c5d Det aner jeg ikke, tror man havner nederst da. Anonymkode: a932a...f95
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #14 Skrevet 13. oktober 2020 På 12.10.2020 den 0.04, AnonymBruker skrev: Listen over de du følger er de som besøker deg. Listen over de andre følger er de han besøker. Listen over de som følger deg er kronologisk. Dette er feil. Moren min er øverst på listen av de jeg følger, og hun sier hun aldri besøker instagramsiden min Anonymkode: 1f565...f67
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #15 Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er feil. Moren min er øverst på listen av de jeg følger, og hun sier hun aldri besøker instagramsiden min Anonymkode: 1f565...f67 Det er ikke sikkert hun besøker den mer enn de øvrige, men du er den hun besøker mest og det vil nok veie en del Anonymkode: a932a...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå