Gå til innhold

Hvorfor er jenter så slemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg gjør noe som skiller meg ut, så blir det hatet uansett hva det er. Får jeg lagt på nye negler, så er de for lange og horete. Viser jeg kløft og har tettsittende topp, så får jeg stygge blikk. Kan jeg ikke få lov til å pynte meg og være sexy liksom?? Uten at det skal bli hatet? Og ja jeg vet det er forskjellige syn på hva som er å pynte og hva som er sexy, men kan jeg da ikke i h*ellvete få gå med det som får meg til å føle meg bra? Må jeg være en grå mus for at jeg ikke skal bli hatet?

Samtidig har jeg lest inne på et forum her at flere menn ikke liker at jenter duller seg opp for mye. Men de er hvertfall høflige ute da. Hvorfor skal jenter være så slemme? Hvorfor skal de alltid rakke ned på om noen er litt annerledes enn dem? Kan de ikke heller bare se en annen vei, om de ikke liker det de ser? 

Det har gått så langt at jenter ute på byen knuffer i meg om de går forbi meg, noen har helt drinken i ansiktet mitt. Og det kan være før jeg i det hele tatt har rukket sette med ned et sted, eller kjøpt meg drink i baren. Jeg har opplevd at noen har revet meg så hardt i håret at hair extensions faller av. 

Jeg blir godtatt i hverdagen. Men om jeg pynter meg til byen, offf så mye hat! Hvorfor gidder folk å bry seg så mye, er det ikke en relativt vanlig ting å se ute på byen, kløft, fake negler, fake vipper??? 

Uavhengig av hva jeg har opplevd, syntes jeg også generelt jenter er alt for slemme mot hverandre. Jeg syntes det er trist! Og jeg føler det bare blir verre og verre med tiden. 

Anonymkode: 4227e...845

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg gjør noe som skiller meg ut, så blir det hatet uansett hva det er. Får jeg lagt på nye negler, så er de for lange og horete. Viser jeg kløft og har tettsittende topp, så får jeg stygge blikk. Kan jeg ikke få lov til å pynte meg og være sexy liksom?? Uten at det skal bli hatet? Og ja jeg vet det er forskjellige syn på hva som er å pynte og hva som er sexy, men kan jeg da ikke i h*ellvete få gå med det som får meg til å føle meg bra? Må jeg være en grå mus for at jeg ikke skal bli hatet?

Samtidig har jeg lest inne på et forum her at flere menn ikke liker at jenter duller seg opp for mye. Men de er hvertfall høflige ute da. Hvorfor skal jenter være så slemme? Hvorfor skal de alltid rakke ned på om noen er litt annerledes enn dem? Kan de ikke heller bare se en annen vei, om de ikke liker det de ser? 

Det har gått så langt at jenter ute på byen knuffer i meg om de går forbi meg, noen har helt drinken i ansiktet mitt. Og det kan være før jeg i det hele tatt har rukket sette med ned et sted, eller kjøpt meg drink i baren. Jeg har opplevd at noen har revet meg så hardt i håret at hair extensions faller av. 

Jeg blir godtatt i hverdagen. Men om jeg pynter meg til byen, offf så mye hat! Hvorfor gidder folk å bry seg så mye, er det ikke en relativt vanlig ting å se ute på byen, kløft, fake negler, fake vipper??? 

Uavhengig av hva jeg har opplevd, syntes jeg også generelt jenter er alt for slemme mot hverandre. Jeg syntes det er trist! Og jeg føler det bare blir verre og verre med tiden. 

Om jenter er ute på byen å drikker, så må du ringe politiet, for jenter har ikke lov til å drikke.

Om det er kvinner du mener, så ligger det nok litt i vår natur å se ned på alle konkurrenter. Da blir og alle skitne triks brukt.

Anonymkode: 57af7...c71

• Liker 6
Skrevet

De er sjalu. Prøv å ignorere dem. Du bestemmer selv hvordan du skal kle deg. Jeg pynter meg veldig sjeldent, men har ikke behov for å rakke ned på de som gjør det av den grunn. Synes det bare er bra at folk er forskjellige. Trist at folk ikke bare kan være hyggelige mot hverandre. Det er jo det viktigste after all. 

Anonymkode: 2d03d...611

• Liker 5
Skrevet

Jenter er ikke alltid nådige mot hverandre nei. Ikke voksne kvinner heller. Men hvorfor? Det er vel mye konkurranse, sjalusi og misunnelse. Man opplever ikke at gutter/menn holder på sånn med hverandre. Så det er en typisk damegreie. Jeg vet ikke om det er andre grunner enn de jeg nevnte.

Syns det er helt tragisk at du og mange opplever sånt ute på byen!  

• Liker 2
Skrevet

Du har bare en rævva omgangskrets, ikke skyld på kjønnet. 

Anonymkode: 61c5e...1e6

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hvorfor bryr du deg hva andre synes? Drit i dem. De er usikre på seg selv og derfor hakker de på andre

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har bare en rævva omgangskrets, ikke skyld på kjønnet. 

Det er bare å gå inn på Rampelys her på forumet det. Så ser du hvordan kvinner snakker om andre kvinner som skiller seg ut. Menn hadde aldri lagd slike tråder og holdt på sånn. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Hvorfor bryr du deg hva andre synes? Drit i dem

Når de tømmer drinker på folk og drar av hår, så går det forbi hva de "syns" 

• Liker 6
Skrevet

Kanskje tolker du flere blikk, enn det du i virkeligheten får. Men jeg skjønner hva du mener.
La være å møte blikkene deres, smil og utstrål selvsikkerhet. Når du i tillegg viser selvtillit og ignorer dem, så er det det værste de kan få.
Jeg er selv klassisk i stilen og aldri utfordrende i kledd. Det feteste jeg vet er folk som skiller seg ut i klestilen, uansett hvordan. 

Anonymkode: 570e0...748

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er bare å gå inn på Rampelys her på forumet det. Så ser du hvordan kvinner snakker om andre kvinner som skiller seg ut. Menn hadde aldri lagd slike tråder og holdt på sånn. 

Dette forumet er da overhodet ikke representativt for folk. Ethvert nettforum har en vilt forhøyet andel folk utenfor arbeidslivet, med sosiale utfordringer etc etc. 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her sitter jeg og tenker hva faen slags folk og miljø du omgås siden du får så mye hat...tenker det er mer enn utseendet som er feil da...tipper at du kanskje ikke er så snill og grei og oppfører deg som en bitch? De fleste HATER ikke folk bare pga du viser kløft, da må det være personligheten din som det er noe sykt feil med...

Anonymkode: d2a2d...bd9

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette forumet er da overhodet ikke representativt for folk. Ethvert nettforum har en vilt forhøyet andel folk utenfor arbeidslivet, med sosiale utfordringer etc etc. 

Men nå snakket TS om hva som skjer utenfor nettforum også. Og tviler vel på at hun er den eneste. Så det skjer da irl også. 

• Liker 1
Skrevet

Her sitter jeg og tenker hva faen slags folk og miljø du omgås siden du får så mye hat...tenker det er mer enn utseendet som er feil da...tipper at du kanskje ikke er så snill og grei og oppfører deg som en bitch? De fleste HATER ikke folk bare pga du viser kløft, da må det være personligheten din som det er noe sykt feil med...

Anonymkode: d2a2d...bd9

Ja flott. Legg skyld og ansvar på offer! Godt gjort

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, SoWhat? skrev:

Når de tømmer drinker på folk og drar av hår, så går det forbi hva de "syns" 

Skumleste så fikk ikke med meg den delen😬😂

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBrukern skrev:

Skumleste så fikk ikke med meg den delen😬😂

Oki

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, SoWhat? skrev:

Men nå snakket TS om hva som skjer utenfor nettforum også. Og tviler vel på at hun er den eneste. Så det skjer da irl også. 

Klart det skjer. Drittfolk finnes. Eller i hvert fall sinte mennesker med lav selvfølelse og behov for å hevde seg. Men å redusere et helt kjønn til det, mener jeg er visvas. Verden er full av bra folk, også kvinner. Anbefaler TS å forsøke seg på en endring av omgangskrets. 

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What? Det er vel fortsatt 18-årsgrense for å gå på byen og kjøpe seg drinker? 

Eller hvor gammel er du TS? 

Anonymkode: 53171...fe4

• Liker 4
Skrevet

Noen damer er sånn når andre blir en "trussel"🤷‍♀️ Har aldri opplevd det du har ts, men jeg er over gjennomsnittet pen, og anstrenger meg veldig for å ikke føle meg hatet av damer når jeg er ute. Jeg må være ekstra høflig og ydmyk, slippe de forbi meg i kø osv., aldri se på typen, men raskt få øyekontakt med damen i stedet. Merker jeg stygge blikk, prøver jeg å smile høflig. Noen fine damer har en litt bitchy fremtoning, da er det veldig fort at andre rotter seg sammen mot dem 🤷‍♀️ Kvinner er kvinner verst. 

Anonymkode: c24c7...ce8

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen damer er sånn når andre blir en "trussel"🤷‍♀️ Har aldri opplevd det du har ts, men jeg er over gjennomsnittet pen, og anstrenger meg veldig for å ikke føle meg hatet av damer når jeg er ute. Jeg må være ekstra høflig og ydmyk, slippe de forbi meg i kø osv., aldri se på typen, men raskt få øyekontakt med damen i stedet. Merker jeg stygge blikk, prøver jeg å smile høflig. Noen fine damer har en litt bitchy fremtoning, da er det veldig fort at andre rotter seg sammen mot dem 🤷‍♀️ Kvinner er kvinner verst. 

Anonymkode: c24c7...ce8

Jeg er akkurat som deg!! Man må rett og slett tone seg ned for at andre ikke skal føle seg truet... syntes det er helt jo jordet!! 
ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg er akkurat som deg!! Man må rett og slett tone seg ned for at andre ikke skal føle seg truet... syntes det er helt jo jordet!! 
ts

Men er det utseende eller personligheten din du føler du må tone ned? Dette er essensielt. 

Anonymkode: 53171...fe4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...