Gå til innhold

Hvordan være øverst under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan være øverst under sex? Har vært øverst ved et par anledninger under såkalte "one night stands" men føler aldri jeg har fått det helt til? Eller at det blir noe bra liksom? Har aldri fått kommentarer eller bemerkninger i negativ retning, og det har jo sett ut som han har kost seg - men jeg er likevel utrolig usikker og ukomfortabel!

Jeg holder nå på med en fyr, og sex er nok ganske nært forestående nå... føler ofte gutta ønsker å ha oss på topp, og jeg er livredd for at situasjonen skal oppstå også nå. 

Dette er en mer seriøs relasjon, hvor jeg oppriktig bryr meg om hva han tenker om meg og min "prestasjon". De tidligere gangene på toppen har det jo også vært litt alkohol involvert, så kan ikke forestille meg hvor ukomfortabel og usikker jeg kommer til å være helt edru og med en jeg faktisk oppriktig ønsker å imponere.

Så hva gjør dere? Opp og ned,  eller en mer "vuggende" bevegelse liksom? Sitter dere rette i ryggen eller legger dere på en måte overkroppen framover? Jeg er virkelig helt lost her og fryktelig usikker. HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette handler egentlig om å eksperimentere til du finner noe du (og han) liker. Det finnes mange muligheter og varianter. i mine øyne er det ingen fasit på hva som er rett/galt. Gjør det som kjennes bra. 💜

Jeg synes du skal senke skuldrene. Hvis jeg fokuserer på å prestere, går jeg glipp av nytelsen...

Jeg har samlet en del ideer her, men husk at du aldri skal føle deg tvunget til noe i senga!

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva han liker. Går an å prøve seg frem, se hva som pirrer han. Kjæresten min liker som oftest å bli ridd veldig hardt, så da foretrekker jeg å være på huk (i squat posisjon) hvor det er lettere å generere kraft 🙂

Anonymkode: 84fcb...032

Skrevet

Det er egt ikke noe fasit på dette... men jeg foretrekker å «vugge» som du sier frem og tilbake enn opp og ned. Hvis du for eks rir baklengs altså med rumpa mot han kan du jo lene deg på senga og «sette» deg tilbake på han. 

Skrevet

Jeg foretrekker fram og tilbake/vugge- bevegelsen. Men det viktigste er at hun gjør det som føles best for henne.

Når jenta virkelig nyter å ri - da er orgasmen min aldri langt unna. 

Skrevet

Hm ja... jeg tenker også at vi sikkert finner litt ut av ting sammen, hvordan vi begge liker det sammen, etterhvert slik som dere svarer 😊 - Men jeg vil jo ikke være "helt ute'" den første gangen heller, slik at han tenker at jeg er dårlig på det eller "Herregud, dette kan hun aldri ha gjort før.", hehe.

Skrevet

Et lite tips som jeg liker veldig godt, er at jeg lå på ryggen med samlet ben, så lot hun den gli inn og la seg oppå meg i samme stillingen. Så la hun øret mot brystkassa mi å høre på dunkingen av hjertet mitt. Helt uten en eneste bevegelse ut og inn, kun bare kniping av vagina og penis. Det bygget opp en sånn indre ro og langsom kåthet, jo mere hun "masserte" meg nedentil jo høyere dunket hjertet, jo mere kåt ble hun. Så startet de små underlivsbevegelsen helt naturlig, vi fikk høyere pust, jeg krafset hardere på ryggen og rompa hennes, mere småklynk ble det, mere intens kyssing og mere sinnsykt pirrende ble det. Hvem gir det første motjokket? hvem klarer å holde seg lengst? haha, vi har hatt mye moro med det, men det er sinnsykt pirrende...

TS, man trenger ikke å ha erfaring og en lang liste over ting som tenner dere, det må utforskes for hver gang man treffer en ny partner. Ikke vær redd for å feile, så lenge dere kommuniserer godt, ser jeg ingen problemer med at dere får et fantastisk sexliv🧡 Tipset mitt og andres må du selv avgjøre om det passer for deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...