Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #21 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg har bestilt bukse i tweedlook (brun) til 149,- og den der toppen som var på tilbud til 49,-, i brunt den og. Så fikk jeg med det joggesettet gratis, regner med det blir brukt som treningsklær eller slækkeklær hjemme det settet. Så heiv jeg med en pakke kondomer slik jeg alltid gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 29. juli 2005 #22 Del Skrevet 29. juli 2005 Legge ved sidenummer var jo genialt Min kanskje-bestille-liste s 5 Topp i mørk cerise s 14 kjole i brunt s 38 skjerf i lilla? s 47 kåpe i turkis med fjollete fuskepelskrage s 51 tyllskjørt i brunt Lurer på hvordan det snoopy-settet man får gratis er. Buksene så behagelige ut, men kan aldri forestille meg selv i en hvit munkgenser med snoopy-trykk... ← Snoopy-settet er behagelig i følge min mor. Jeg fikk nemlig pakken min fra forhåndsbestillingen min i går!! Det eneste hun syns var litt dumt at genseren virket en del mindre i str enn buksa. Har forresten også kjøpt tweedskjørtet på side 17, er veldig fornøyd med. Det satt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 29. juli 2005 #23 Del Skrevet 29. juli 2005 Lite i den katalogen som frista gitt, men kanskje noe billig blondeundertøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvine Skrevet 30. juli 2005 #24 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg har lyst til å bestille meg et tweedskjørt, tweedbukse, et par cardigans, og så fant jeg noen jakker/kåper jeg synes var fine. Litt usikker på om jeg skal bestille. Det passer jo som regel ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. juli 2005 #25 Del Skrevet 30. juli 2005 Egentlig har jeg bestemt meg for å ikke bestille så mye fra H&M lengre, men jeg vet jo åssen det kommer til å gå . Eter litt kjapp bla'ing kan jeg tenke meg: Lue, skjerf, vanter i turkis på s. 26 Jakke på s. 30 Lang cardigan på s. 61 Cardigan på s. 100 Rocky topp på s. 109 Dette blir nok endret på flere ganger før jeg kanskje bestiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2005 #26 Del Skrevet 31. juli 2005 Sliter litt med størrelsene jeg. Er vanligvis 38, men syns 36/38 virker litt smått, mens 40-42 blir jo altfor stort? Har krysset av masse jeg vil ha, men tror det ender med at jeg ikke bestiller noen ting (er så kjedelig å drive å returnere varer..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2005 #27 Del Skrevet 1. august 2005 Sliter litt med størrelsene jeg. Er vanligvis 38, men syns 36/38 virker litt smått, mens 40-42 blir jo altfor stort? Har krysset av masse jeg vil ha, men tror det ender med at jeg ikke bestiller noen ting (er så kjedelig å drive å returnere varer..) ← Jeg kjenner følelsen; har selv krysset ut de tingene jeg nevnte lenger oppe, men nøler med å bestille, for som oftest returnerer jeg 90% av tingene. Jeg bruker mer i porto enn jeg sparer på å kjøpe billigere klær fra katalog (sammenliknet med vanlige butikker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #28 Del Skrevet 2. august 2005 jeg skal bestille et smykke i brunt og gull, en ermeløs høyhalset brun topp, og ei tweedbukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 3. august 2005 #29 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg forhåndsbestilte diverse topper, som jeg selvfølgelig angrer på Så jeg har bestemt meg for å sende alt tilbake, legge på litt penger og bestille meg den skinnjakken til 998 i stedet - har alltid ønsket meg slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 3. august 2005 #30 Del Skrevet 3. august 2005 Har ikke katalogen her nå, men fikk varene mine for i går og var veldig fornøyd! Første gang jeg ikke kommer til å sende noe tilbake tror jeg. Bestilte topp til 49,- (brun) på en av de første sidene - satt fint og var behagelig på. I tillegg brun polo til 129,-(tror jeg), grønn v-genser (samme pris) og en skinnjakke. Det joggesettet man fikk med var helt ok også, deilig inne-kose-plagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. august 2005 #31 Del Skrevet 3. august 2005 Skal bestille de mest klassiske jeansene de har – til guttene mine. De ser ålreit ut og sitter bra. Til meg selv? Ikkeno. HAr noen nettsteder i USA som jeg handler til meg selv på, når det først skal være postordre, da. Det verste av alt er at det ikke blir sååå mye dyrere, tross toll og porto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2005 #32 Del Skrevet 3. august 2005 GRRRR. Prøver å bestille nå, men den siden er jo helt håpløs. Har trykket på en kåpe tre ganger, men den forsvinner plutselig fra handlekurven. Hva man ikke gjør for et snoopy sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #33 Del Skrevet 9. august 2005 Tweedbuksene jeg bestilte til 149,- satt virkelig ikke bra Var stor i midja og skrittet... Vurderer å bytte den inn i en brun cordfløyelsbukse i stedet, den og til 149,-... Genseren som var på tilbud, den til 49,- var super, satt pent! Joggesettet var og bra, buksa var litt kort til lange meg, men helt greit som kosedress hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2005 #34 Del Skrevet 13. august 2005 Fikk første del av pakken min idag jeg også. Toppen til 49 var fin, men den var veldig rosa. Snoopy-settet var så som så, buksene fremhevet hoftene (...) Men en fin gratisgave Kjæresten min så veldig kjekk ut i blå topp. Bestilte i tillegg en turkis kåpe og fuskepelskrage, de kommer i september en gang. Hvordan var dere fornøyd med deres varp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2005 #35 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg forhåndsbestilte tidlig i sommer, så jeg fikk pakken for 3 uker siden. Fornøyd med Snoopy-settet - og de billige toppene var greie nok, bortsett fra at de er veldig, veldig tynne i stoffet syns jeg. Stadig dårligere kvalitet... Bestilte ei brun cordfløyelsbukse, så veldig bra ut, men var en størrelse for liten. (Ligger på vent! ) Har bestilt enda mer jeg da...hadde først ei bestilling på 1800 kr, men fikk slanka den ned til 1200. Deriblant ei brun kåpe til vintern og en brun cardigan med fuskepels tror jeg det var...eller en brun genser med v-hals...og ei blomstrete bluse. Venter pakke i neste uke! Gleder meg til kåpa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. august 2005 #36 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg var å hentet pakken min i dag, som inneholdt: - lang, sort lammeull-cardigan - gratis snoopy-sett Snoopy-settet var veldig behagelig å gå med, men det kan være lurt å bestille en størrelse større enn du vanligvis bruker. Det gjorde jeg, og det tror jeg var et mye bedre valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå