Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Nå har endelig høstkatalogen kommet. Synes det var masse fint der. Er litt nysgjerrig på hva andre synes. Hva kunne du tenkt deg å bestille? Legg gjerne med en link
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har lyst på et av tweedskjørtene, og en cardiganjakke, i hvertfall. Men det spørs om jeg orker, jeg ender jo opp med å sende tilbake det meste hver eneste gang.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Jeg legger ved sidenr, jeg. s 6, omslagsjakke/lyng s 10 cardigan/grønn s 17 tweedskjørt/mørk brun s 33 tweedjakke/brun s 46 tweedskjørt/lys lyngrosa s 50 tyllskjørt/petrol (men vet ikke om jeg kommer til å bruke det...) s 66 stretchskjorte/hvit Regner vel med at jeg må sende tilbake halvparten..
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Legge ved sidenummer var jo genialt Min kanskje-bestille-liste s 5 Topp i mørk cerise s 14 kjole i brunt s 38 skjerf i lilla? s 47 kåpe i turkis med fjollete fuskepelskrage s 51 tyllskjørt i brunt Lurer på hvordan det snoopy-settet man får gratis er. Buksene så behagelige ut, men kan aldri forestille meg selv i en hvit munkgenser med snoopy-trykk...
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Hmm, kanskje jeg skal legge ved alternativene mine også? Har lyst på tweedskjørtet på side 8, enten i vinrødt eller grønt Cardigan samme side, i svart cardigan s 17, brun topp på s 5, mørk cerise Men så var det å bestemme seg, da....Tweedskjørt vil jeg i hvertfall ha, og cardigan trenger jeg. Så får vi se.
Gjest Myztica Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 Det var en skinnjakke der som jeg falt for vet ikke hvilken side ellers har jeg bestilt noen jeans, to gensere, skibukse + vest og fleecejakke pakken kommer på fredag regner jeg med, gleder meg
Malou Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 Shoppinglista: Topp brun s. 7 Tweedskjørt grønn s. 8 Bukser brun s. 23 Jeans mørkblå s. 32 Høyhalset strikkegenser brun s. 58 Strikkegenser med v-hals brun s. 58 Strikkegenser med v-hals sort s.58 Topp plomme s.61 Strikkegenser med hengekrave mørk cerise s. 63 Singlet turkis s. 96 Blonde-BH sort s. 132 Halskjede brun/gull s. 155 Sender tilbake minimum 1/3 tenker jeg..
Cola Girl Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Jeg skal ha den brune toppen med Mikke Mus , den sorte toppen med hvit krave og 3/4 ermer også lurer jeg på om jeg skal prøve meg på den sorte drakten i cordfløyel. Også en hel haug med klær til Lille Cola da seff
Gjest Ikke innlogget Skrevet 28. juli 2005 #9 Skrevet 28. juli 2005 Lurer på hvordan det snoopy-settet man får gratis er. Buksene så behagelige ut, men kan aldri forestille meg selv i en hvit munkgenser med snoopy-trykk... ← Hvordan får man dette gratis?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #10 Skrevet 28. juli 2005 Tweedbukser til 149 kr stk!! Skal nok kjøpe minst 3 stk (i ulike farger) Og et tweedskjørt! Og et par lange lammeullscardiganer! Og så snoopysettet, da.. Fint å bruke som pysj på hyttetur ol tenkte, jeg.. For man kan jo ta det på før "kveldskosen".. Eller hjemme etter å ha dusjet om kvelden dersom det er 1-2 timer igjen til man skal legge seg.
Gjest legne Skrevet 28. juli 2005 #11 Skrevet 28. juli 2005 Jeg falt også for det tweedskjørtet. <3 Men jeg lurer på å kjøpe meg en bh med halterneck. O_o Har tenkt på det før at en halterneck må gi mye mer kløft enn vanlig bh. Kjøpte meg forresten en leopard-bh på h&m i går, og jeg må si, til tross for at jeg bare er b-cup, jeg fikk kløft!! O_O Jeg fikk Kløft med stor K.
Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2005 #12 Skrevet 28. juli 2005 Bare lurer på om jeg har det tweedskjørtet fra før? Jeg bestilte et tweedskjørt som jeg har brukt mye for ca 2-3 år siden som ligner veldig på dette, men er dette kanskje grovere? noen som vet?
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2005 #13 Skrevet 28. juli 2005 Jeg så i hvertfall tre ulike tweedskjørt; det jeg likte best, var det grove på side 8. Det kostet 298,- (tror jeg). Så hadde de ett som kostet 249,- og et som kostet 279,-
Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2005 #14 Skrevet 28. juli 2005 Jeg så i hvertfall tre ulike tweedskjørt; det jeg likte best, var det grove på side 8. Det kostet 298,- (tror jeg). Så hadde de ett som kostet 249,- og et som kostet 279,- ← Hei berta takk, skal sjekke ut det når jeg kommer hjem. Har lyst på et som er grovere enn det jeg har. er forresten utrolig glad i det jeg kjøpte for noen år siden.
Gjest Leola Skrevet 28. juli 2005 #15 Skrevet 28. juli 2005 Jeg fant et nydelig rosa skjerf og lue - men jeg tror ikke jeg gidder å bestille noe. Det ender nesten alltid med at jeg sender i retur for jeg er misfornøyd når jeg får varene ... Nå skal jeg reise på ferie og da skal jeg handle som en gal ... gleder meg storveis ...
minnea Skrevet 28. juli 2005 #16 Skrevet 28. juli 2005 Ja jeg har også et tweedskjørt som jeg kjøpte for noen år siden som er ganske lik, men er ikke helt lik. Jeg har allerede bestillt og fått pakka jeg da og jeg bestilte Tweedskjørt vinrød Cardigan brun Topp pudderrosa Fleezejakke lyseblå Svart tricotskjørt Beige cordskjørt 2*3 pk. truser push up halterneck bh Bestefargenser brun Hvit genser (tilbudsgenseren, kommer jeg til å sende tilbake) og masse klær til lillegull... Var veldig fornøyd jeg da, kanskje jeg skal bestille litt mer..
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #17 Skrevet 28. juli 2005 Jeg har ikke fått katalog...!!! Må sende mail sporenstreks...
Gjest Bertine Skrevet 28. juli 2005 #18 Skrevet 28. juli 2005 Jeg har bestilt pelslua og mikke t-skjorten.... Såg så kult ut på modellen, men spørs om det er like kult på meg da....he heh Men fikk også et joggesett på kjøpet, hvit genser og svart bukse og det var stilig! Men, gleder meg til vinteren og pelslua, blir varmt og godt! Og jeg er litt gærn, liker å ha min egen stil og pelslua skal jeg fikse
Gjest seroxata Skrevet 28. juli 2005 #19 Skrevet 28. juli 2005 jeg skal iallefall ha strømpeholder og strømper i rødt og hvitt Og muligens et par bh'er..
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2005 #20 Skrevet 29. juli 2005 Jeg endte opp med å bestille: Tweedbukse, svart til 249,- Cardigan, brun til 298,- Belte til 149,- Noe undertøy også får jeg jo det fantastiske snoopysettet hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå