Angus Skrevet 27. juli 2005 #1 Del Skrevet 27. juli 2005 jeg skjønner intet av det nye systemet for det første så får jeg merkelige feilmeldinger og for det andre finner jeg ikke ut hva man skal gjøre for å lage flere alternativer til spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angus Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 27. juli 2005 her er svart jeg fikk da jeg skulle forhondsvise: Følgende feil var funnet Avstemmning er valgt, 1 valg er ikke en mulighet men hvordan skal jeg gå frem for å legge til flere alternativer ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 27. juli 2005 #3 Del Skrevet 27. juli 2005 Når du starter en avstemming får du opp ett hvitt tekstvindu. Her skrive du inn alternativene på denne måten: Alternativ 1 Alternativ 2 Alternativ 3 Alternativ 4 Så blir de laget om til avkryssingsbokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angus Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 27. juli 2005 Når du starter en avstemming får du opp ett hvitt tekstvindu. Her skrive du inn alternativene på denne måten: Alternativ 1 Alternativ 2 Alternativ 3 Alternativ 4 Så blir de laget om til avkryssingsbokser ← takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 27. juli 2005 #5 Del Skrevet 27. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå