Gå til innhold

Menn: hva får dere til å komme fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer dere fortere dersom dere er ekstremt tent, eller liker dama dere ligger med? 

Skjer det at med noen damer bruker dere lang/lengre tid på å komme, mens andre går det på to minutter? 

Anonymkode: 7a268...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri klart og kommet med at ei jente gjør noe på meg. Må alltid gjøre det selv fordi de går lei etter 5 minutter.

Anonymkode: b41d0...a56

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

aldri klart og kommet med at ei jente gjør noe på meg. Må alltid gjøre det selv fordi de går lei etter 5 minutter.

Hæ? Klarer du aldri komme ved samleie?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da velger du feil personer å ligge med eller så har du en veldig negativ innstilling

• Liker 3
Skrevet

Mens vi puler, hvis kjæresten min klemmer fittemusklene når jeg drar pikken ut da klarer jeg ofte ikke holde meg så mange sekunder. Hun pleier å regulere det underveis, men klemmer ofte hardt rundt penis akkurat idet jeg kommer slik at orgasmen min da blir enda sterkere. Herlig! 😄

Anonymkode: 0908e...dff

Skrevet

Kommer fortest når dun bruker en magic wand på meg. Samidig som hun koser med ballene eller beina. ka komme på under 10sek da. 

Anonymkode: 46072...628

Skrevet

Men er det slik at dere kommer fortere med kjæresten deres eller en dame dere liker godt, enn en dame dere bare tenker er OK? Med eksen min kom jeg svært fort for ble så kåt mens med andre sliter jeg med å komme. Er selv kvinne 

Skrevet (endret)

Det er nok at du sier jeg må komme over for litt søndagssex... da kommer jeg fort🙈

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Kommer mye fortere om hun er trang, våt og deilig, eller hvis det er lenge siden forrige utløsning. 

Tenner jeg ikke så mye på henne kan jeg holde lengre eller hvis hun er vid. Jeg kan også tenne på henne selv om hun er vid, men da holder jeg også lengre. 

Anonymkode: e7404...8d6

Skrevet

Er veldig, veldig sjelden jeg kan komme fort, på godt og vondt 😊

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Jdz skrev:

Er veldig, veldig sjelden jeg kan komme fort, på godt og vondt 😊

Hvor lang tid bruker du? 😊

Anonymkode: 7f562...0b1

• Liker 1
Skrevet

Kommer mye fortere om jeg er veldig kåt, eller om det er lenge siden forrige utløsning. Er definitivt tenningen som avgjør det for meg. Ikke om hun er "trang" eller "vid" . Men kjenner lite forskjell på vagina altså, alle jeg har hatt sex med har vært trange nok for meg. 

Anonymkode: 0d673...8c4

• Liker 1
Skrevet

Doggy-style! 😛

Jeg leste i en annen tråd at hvert minutt i doggy tilsvarer 7 minutter i 'vanlig' stilling. Stemmer for meg vaffal. 😆

Skrevet

Når dama squatter over meg med lange bevegelser.

Ellers er det klart at jeg tenner på noen mer enn andre, og på partner mer enn ONS eller ff.

Anonymkode: bfda5...2d0

Skrevet
På 11.10.2020 den 16.16, AnonymBruker skrev:

Hæ? Klarer du aldri komme ved samleie?

Det er nok en del menn som ikke gjør det. 

På 11.10.2020 den 16.17, AnonymBrukern skrev:

Da velger du feil personer å ligge med eller så har du en veldig negativ innstilling

At det er feil partner er jo et klart ja. Men hvordan kan du si det andre? Du skulle visst hvordan enkelte damer er ovenfor menn. Det er ikke bare menn som er drittsekker og dårlige elskere. Andelen damer er akkurat like stor. 

Til trådstarter.

Hvis dama tenner på meg og viser litt interesse i sexen kan jeg komme ganske raskt hvis jeg vil. 

Skrevet

Hvorfor i all verden ha sex med noen man tenner lite på eller ikke i hele tatt? Er dere så desperate etter sex?

Anonymkode: 1f42a...bc5

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid bruker du? 😊

Anonymkode: 7f562...0b1

Hvis jeg er superrent og skikkelig på kan det ta bare 15 minutter, men som regel 30-60 minutter. Noen ganger aldri, uten at det nødvendigvis er noe problem det heller.

Skrevet

Jeg sliter med å holde meg hvis jeg hører at dama kommer. Det er visst et audiovisuelt tenningsmønster har jeg blitt fortalt.

Men kan også komme fort hvis dama tar kontrollen  på tempo.

Anonymkode: 4ee0c...c51

Skrevet
3 timer siden, Jdz skrev:

Hvis jeg er superrent og skikkelig på kan det ta bare 15 minutter, men som regel 30-60 minutter. Noen ganger aldri, uten at det nødvendigvis er noe problem det heller.

Hadde aldri orket å ha sex med deg. 1 time for hver økt.. nei det hadde ikke gått i en travel hverdag

Anonymkode: 49c97...03b

• Liker 1
Skrevet

Når hun suger meg samtidig som hun fingrer seg selv

Anonymkode: 5e827...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...