AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 hvordan kjennes det ut å sprute? Anonymkode: 08314...e35
Gjeddde Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Er vel alltid digg det å sprute. Best når man har ventet et par dager. Blir stor sprut av det.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 På 11.10.2020 den 15.55, AnonymBruker skrev: hvordan kjennes det ut å sprute? Anonymkode: 08314...e35 Det føles herlig ut. Får en indre ro i kroppen.😊 Anonymkode: 0d92a...de5 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Nesten som en liten kløe, en kribling ytterst i penihodet. den øker helt til utløsningen kommer. Første gang jeg onanerte, tidlig i tenårene, og jeg fikk utløsning, skjønte jeg ikke hva de var. Jeg syntes bare det var enormt deilig. Enda deiligere når det skjer inne i henne jeg er mest glad i. Anonymkode: 46476...2ca 1
Bamseklemmer Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Aldri tenkt over det før nå, men når jeg kjenner det er så deilig at jeg naturlig stønner tar det ikke mere tid enn et minutt før jeg kommer. Men etterpå har jeg den hærlige følelsen lenge, den kan vare i over 5 minutter... Motsetning til kvinner som han holde på den deilige følelsen i over flere minutter før de kommer, det høres iallefall slik ut på stønningen de gir. Og selv etter en orgasme er de klar på null komma niks å knulles igjen... faktisk så tror jeg kvinner har bedre utnyttelse av nytelsen og sexen... Si meg kvinne tar jeg feil?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nesten som en liten kløe, en kribling ytterst i penihodet. den øker helt til utløsningen kommer. Første gang jeg onanerte, tidlig i tenårene, og jeg fikk utløsning, skjønte jeg ikke hva de var. Jeg syntes bare det var enormt deilig. Enda deiligere når det skjer inne i henne jeg er mest glad i. Anonymkode: 46476...2ca Kjennes orgasmen bare i penis? Til meg, kvinne, starter den i musa og sprer seg ut i hele kroppen. Anonymkode: 4ac7a...1a5 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 Vanlige orgasmer for meg starter med at det føles ut som at ballene strammer seg, før en intens kribling/varme sprer seg i området rett over penis. Når den første spruten kommer løses spenningen opp mens kriblingen intensiveres før den avtar igjen. Noen få ganger får jeg veldig intense orgasmer der ikke bare ballene strammer seg, men så og si alle muskler i hele kroppen, og der kriblingen/varmen også sprer seg til hele kroppen. Dette varer også lengre og oppleves mer ukontrollerbart og overveldende. Anonymkode: b33af...63e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #8 Skrevet 13. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjennes orgasmen bare i penis? Til meg, kvinne, starter den i musa og sprer seg ut i hele kroppen. Anonymkode: 4ac7a...1a5 For meg; aldri bare i penis, men i hvilken grad den sprer seg i hele kroppen er avhengig av dagsformen. Det er så avhengig av at jeg ligger avslappet, så jeg har bare opplevd den høyeste graden av orgasme sammen med partner, noen få ganger. Da er det en ut av kroppen opplevelse. Det er enklere å få det til med onani, lenge og rolig. Bortsett fra det med å sprute, så er kanskje orgasmen ganske lik? Hos oss menn, så er det visstnok sædavgangen som setter i gang den totale trøttheten og ikke gir lyst til å fortsette, og ikke selve orgasmen. Blodig urettferdig, spør du meg.. Anonymkode: 8227f...692
Katten.2.0 Skrevet 13. oktober 2020 #9 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg får som regel fullkroppsorgasmer, og da spenner hele kroppen seg. Det er nytelse i hver eneste lille tøddel av kroppen min, og det kan være så intenst at jeg nærmest blacker ut i prosessen. I noen tilfeller må jeg holde fast jenta slik at rykningene mine ikke fører til at vi skader oss, eller i håp om at hun kan jorde meg.
Gjest vanSteike Skrevet 13. oktober 2020 #10 Skrevet 13. oktober 2020 På 11.10.2020 den 15.55, AnonymBruker skrev: hvordan kjennes det ut å sprute? Selve sprutingen merkes ikke noe særlig i det hele tatt. Orgasmen kjennes vel omtrent ut slik den ser ut på de fleste damer. Men kommer kanskje litt mer "plutselig" for menn? Tror ikke det er den helt store forskjellen på menn og kvinner der, uten at jeg vet med sikkerhet.
Gjest Paramount Skrevet 13. oktober 2020 #11 Skrevet 13. oktober 2020 Alle muskler spenner seg og holder seg stramme og harde i det jeg spruter, da kjennes en behagelig varm bølge som brer seg rundt i hele kroppen, som mykner hver spente muskel, til jeg ganske brått blir helt slapp og utslitt, og lykkelig synker sammen over en varm kropp som føles som myk bomull.
Lord Friendzone Skrevet 13. oktober 2020 #12 Skrevet 13. oktober 2020 (endret) XXX Endret 7. juni av Lord Friendzone 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #13 Skrevet 13. oktober 2020 På 11.10.2020 den 15.55, AnonymBruker skrev: hvordan kjennes det ut å sprute? Anonymkode: 08314...e35 orgasmisk... Anonymkode: cba84...94c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #14 Skrevet 13. oktober 2020 17 timer siden, Bamseklemmer skrev: Aldri tenkt over det før nå, men når jeg kjenner det er så deilig at jeg naturlig stønner tar det ikke mere tid enn et minutt før jeg kommer. Men etterpå har jeg den hærlige følelsen lenge, den kan vare i over 5 minutter... Motsetning til kvinner som han holde på den deilige følelsen i over flere minutter før de kommer, det høres iallefall slik ut på stønningen de gir. Og selv etter en orgasme er de klar på null komma niks å knulles igjen... faktisk så tror jeg kvinner har bedre utnyttelse av nytelsen og sexen... Si meg kvinne tar jeg feil? Ja, du tar feil. Anonymkode: 7d878...2cd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #15 Skrevet 13. oktober 2020 17 timer siden, Bamseklemmer skrev: Aldri tenkt over det før nå, men når jeg kjenner det er så deilig at jeg naturlig stønner tar det ikke mere tid enn et minutt før jeg kommer. Men etterpå har jeg den hærlige følelsen lenge, den kan vare i over 5 minutter... Motsetning til kvinner som han holde på den deilige følelsen i over flere minutter før de kommer, det høres iallefall slik ut på stønningen de gir. Og selv etter en orgasme er de klar på null komma niks å knulles igjen... faktisk så tror jeg kvinner har bedre utnyttelse av nytelsen og sexen... Si meg kvinne tar jeg feil? Jepp, du tar feil.. Anonymkode: e47de...169 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #16 Skrevet 13. oktober 2020 Du tar feil ja Anonymkode: f81c8...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #17 Skrevet 13. oktober 2020 Kan sammenlignes litt med å måtte skikkelig på do (nummer 2) og endelig kunne sette seg ned på ramma.... Anonymkode: de43a...ea0
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #18 Skrevet 14. oktober 2020 Det er ikke godt for menn å komme. Mest av alt minner det om å bli slått i hodet med en blokkfløyte. Anonymkode: 8aa1d...6d7 2
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2020 #19 Skrevet 14. oktober 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, du tar feil. Anonymkode: 7d878...2cd 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, du tar feil.. Anonymkode: e47de...169 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tar feil ja Anonymkode: f81c8...d5f "Motsetning til kvinner som han holde på den deilige følelsen i over flere minutter før de kommer, det høres iallefall slik ut på stønningen de gir. Og selv etter en orgasme er de klar på null komma niks å vil knulles igjen... faktisk så tror jeg kvinner har bedre utnyttelse av nytelsen og sexen... Si meg kvinne tar jeg feil?" Alle kan skrive: ja du tar feil... men forklar heller hva som er feil da?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #20 Skrevet 14. oktober 2020 5 timer siden, Bamseklemmer skrev: "Motsetning til kvinner som han holde på den deilige følelsen i over flere minutter før de kommer, det høres iallefall slik ut på stønningen de gir. Og selv etter en orgasme er de klar på null komma niks å vil knulles igjen... faktisk så tror jeg kvinner har bedre utnyttelse av nytelsen og sexen... Si meg kvinne tar jeg feil?" Alle kan skrive: ja du tar feil... men forklar heller hva som er feil da? Jeg er ikke så sikker på at du tar feil, men dette er nok individuelt. Jeg kan nyte intenst sånn at jeg stønner heftig lenge, etter en orgasme kan jeg gjerne være klar for å bli knullet eller få flere orgasmer. Ikke alltid, kommer an på dagsformen. K46. Anonymkode: 4d293...347 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå