Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere brydd dere om den nye kjæresten deres hadde kyssebilder med eksen på Facebook?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 155fc...a24

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mari_91 skrev:

Hadde dere brydd dere om den nye kjæresten deres hadde kyssebilder med eksen på Facebook?

Ja, ville vært ekkelt og respektløst mot meg som kjæreste 

Anonymkode: cb3b1...dc6

• Liker 2
Skrevet

Nei. 

Fortid er fortid. 

Jeg vet at min ex hadde vært i forhold med menn på facebook før, og det kan være mye bilder der som dem ikke orker å fjerne.

jeg kunne ikke brydd meg mindre. 

Jeg selv har over 1500 bilder på facebook, det hadde tatt tid og gått gjennom alt for og finne exene liksom. Ikke bry deg om det, plager deg det så utroligt mye så si ifra. Men om han ikke vil fjerne det så ikke bli sur :) Mange liker og beholde minner fordi mange folk er snille selv om de er exer :)

Anonymkode: a764e...ae2

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke hvis de var gamle..... Ikke alle tenker over å ta bort det de har lagt ut før, jeg er en av dem. Venninnen min visste ikke at hun stod som gift før hun skulle forlove seg med en annen etter et par år... Kjæresten hadde heller ikke lagt merke til det. Jeg har heller aldri tenkt over det/sett det. 

Anonymkode: 30004...0d6

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ville vært ekkelt og respektløst mot meg som kjæreste 

Anonymkode: cb3b1...dc6

Hvis kjæresten har glemt at det ligger et slikt bilde fra 6-7 år tilbake da? Ikke alle er sykelig opptatt, eller tenker på, å gå gjennom ting fra mange år tilbake. 

Anonymkode: 30004...0d6

Skrevet

Både ja og nei. Om de fortsatt er venner på FB så ja, viss de ikke er venner lenger og det er mange år siden så hadde jeg ikke brydd meg. 

Anonymkode: d4da5...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...