AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Er separert og vært singel siden, snart 1 år. Jeg gikk fra mannen fordi vi manglet intimitet i forholdet.. jeg har hatt sex 2 ganger siden, er 33 år.. jeg savner det så utrolig mye, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Vært nå på Tinder noen dager, men syns det er et flertall av dem som liksom vil starte og finne en partner liksom 😂 jeg er ikke klar for et nytt forhold, men ønsker intimitet og sex. Har barn, så er ikke så disponibel hele tiden 😢 Har dere noen tips til hvordan? Hva skal til? hilsen frustrert.. Anonymkode: b9182...9e7
Gjest Fleur0 Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er separert og vært singel siden, snart 1 år. Jeg gikk fra mannen fordi vi manglet intimitet i forholdet.. jeg har hatt sex 2 ganger siden, er 33 år.. jeg savner det så utrolig mye, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Vært nå på Tinder noen dager, men syns det er et flertall av dem som liksom vil starte og finne en partner liksom 😂 jeg er ikke klar for et nytt forhold, men ønsker intimitet og sex. Har barn, så er ikke så disponibel hele tiden 😢 Har dere noen tips til hvordan? Hva skal til? hilsen frustrert.. Anonymkode: b9182...9e7 Det mangler litt... har hatt sex 2 ganger siden 2016..
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Er du mann? Kvinne? Er du kvinne, skriv "er ute etter søndagskjæreste" eller "ikke ute etter noe seriøst". Så får du drøssevis av interessenter. Er du mann må du være litt mindre direkte. Her handler det om å ikke fremstå som en kåt tulling som ikke vet hvordan man behandler kvinner med respekt. Anonymkode: b73cd...390
AnonymBrukern Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Finn en fuckfriend. Hvis du er kvinne bør det være ganske enkelt. Finnes nettsider for sex typ nakenprat eller andre
Bamseklemmer Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 På 11.10.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev: Har dere noen tips til hvordan? Hva skal til? hilsen frustrert.. Anonymkode: b9182...9e7 Hadde jeg knekt den koden skulle jeg ikke gjordt noe annet enn å ha sex hele tiden... men her jeg bor er det lite av kvinner som vil kun ha enkel og ren sex for nytelse, vennskap og glede. Den største feilen med meg er at jeg blir fort glad i kvinnen som vil ha sex, blir mye kyssing, kosing og klemming da... så jeg er vel ubrukelig som FF, så jeg er kanskje mere egnet som FWB😅 Mitt tips er å beskrive deg i nøyaktig hva du er ute etter, å ha sex er verdens enkleste oppgave... men det er å ta steget som er vanskelig. Hvem tør man å slippe innpå seg, redd for skuffelser eller følelser, blir man dårlig behandlet, og ikke minst i hvordan du føler deg etter sex... Mye av det kan besvares hvis du treffer en forståelsesfull mann, som er ærlig og har respekt for deg. Det kreves en god del prating om alt faktisk, ting som ikke har noe med sex å gjøre kan i mange tilfeller avsløre hvilken mann du har med å gjøre... Personlig liker jeg best å å selv måtte jobbe litt for sex, det blir litt som at maten blir bedre jo lengre man går sulten og venter...🤭
Elaine Marley Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 (endret) Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. Endret 12. november 2020 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 Jeg har nå funnet et FF, men dessverre blitt usikker. Jeg var og er ikke ute etter et forhold, men jeg savner å ha sex og tenker på denne FF ganske mye. Jeg vet ikke hva som skjer i hodet mitt.. Jeg vet ikke hvordan fortsettelsen skal bli, vet ikke om jeg klarer å stå i det. Det som har skjedd har skjedd... nå har det gått to dager siden jeg hørte fra personen og da skrev han at han var sliten og stresset så fikk fikk møtes etterhvert.. jeg orker ikke sånn holdning. Jeg må vel bare se meg etter noe annet Anonymkode: b9182...9e7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå funnet et FF, men dessverre blitt usikker. Jeg var og er ikke ute etter et forhold, men jeg savner å ha sex og tenker på denne FF ganske mye. Jeg vet ikke hva som skjer i hodet mitt.. Jeg vet ikke hvordan fortsettelsen skal bli, vet ikke om jeg klarer å stå i det. Det som har skjedd har skjedd... nå har det gått to dager siden jeg hørte fra personen og da skrev han at han var sliten og stresset så fikk fikk møtes etterhvert.. jeg orker ikke sånn holdning. Jeg må vel bare se meg etter noe annet Anonymkode: b9182...9e7 Er det kun sex og dere er enig om det må du regne med lite kontakt mellom møtene. Høres mer ut som du er ute etter mer? Anonymkode: 87fb8...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det kun sex og dere er enig om det må du regne med lite kontakt mellom møtene. Høres mer ut som du er ute etter mer? Anonymkode: 87fb8...3d7 Vi er enige ja. Men jeg tror ikke man kan styre over alle følelser som er i sving. Det er for det første ganske lenge siden jeg hadde hatt sex, intill nå nylig. Jeg har jo kun hatt sex i forhold... så mulig jeg bare syns det er jævlig vanskelig hvordan kombinere det hele.. jeg er rådløs.. også syns jeg også han var litt mer på tidligere i uken, hvor han skrev at dette hadde han en god følelse over osv.. for så på tirsdagen og plutselig snu, da hadde han det travelt ut uka og var stressa. Jeg har ikke hørt noe. Vet ikke, jeg syns han sender blanda signaler når vi er sammen, så jeg har blitt usikker. Vet ikke om jeg klarer å stå i dette.. Anonymkode: b9182...9e7
Gjest commeilfaut Skrevet 12. november 2020 #10 Skrevet 12. november 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå funnet et FF, men dessverre blitt usikker. Jeg var og er ikke ute etter et forhold, men jeg savner å ha sex og tenker på denne FF ganske mye. Jeg vet ikke hva som skjer i hodet mitt.. Jeg vet ikke hvordan fortsettelsen skal bli, vet ikke om jeg klarer å stå i det. Det som har skjedd har skjedd... Det virker som problemet her er mer at du ikke helt vet hva du vil ha, enn at du er kåt og ikke kommer noen vei. Tydeligvis liker du (som mange) følelser som ramme for sex, og da blir det vrient med FF. Tror du bør gå noen runder med deg selv om hva du trenger og ønsker, samtidig som du gir FF litt rom.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #11 Skrevet 12. november 2020 10 minutter siden, commeilfaut skrev: Det virker som problemet her er mer at du ikke helt vet hva du vil ha, enn at du er kåt og ikke kommer noen vei. Tydeligvis liker du (som mange) følelser som ramme for sex, og da blir det vrient med FF. Tror du bør gå noen runder med deg selv om hva du trenger og ønsker, samtidig som du gir FF litt rom. Jeg vil jo ha sex, men fyren spiller jo så jævla kostbar 😂 og det avtenner hvertfall meg. Han skrøt over «tilgjengeligheten» sin tidligere i uken, men plutselig var det hektisk. Hva faen? Nei, han avviser ikke meg, det skjer bare ikke 😂 jeg kommer til å gi han noen dager... hvis jeg ikke hører noe i helgen går jeg videre. Jeg opplever rett å slett å ha blitt brukt Anonymkode: b9182...9e7
Gjest commeilfaut Skrevet 12. november 2020 #12 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever rett å slett å ha blitt brukt Ha ha, det er vel det du ikke blir.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #13 Skrevet 12. november 2020 9 minutter siden, commeilfaut skrev: Ha ha, det er vel det du ikke blir. Hva er det da? 😂 Anonymkode: b9182...9e7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #14 Skrevet 12. november 2020 Men altså. Hvis man ikke hører noe på flere dager, har han vel ingen hensikt i å fortsette dette heller..? Og jeg blir ikke tilfredsstilt. Anonymkode: b9182...9e7
Gjest commeilfaut Skrevet 12. november 2020 #15 Skrevet 12. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det da? 😂 Du blir vel mer behandlet som en klassisk sportsbil som blir stående i garasjen fordi den som har nøkkelen ikke har tid til å bruke den. På tide å overlate de nøklene til noen andre, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #16 Skrevet 12. november 2020 32 minutter siden, commeilfaut skrev: Du blir vel mer behandlet som en klassisk sportsbil som blir stående i garasjen fordi den som har nøkkelen ikke har tid til å bruke den. På tide å overlate de nøklene til noen andre, tror jeg. Da var han ikke så kåt som jeg fikk inntrykk av. For er man virkelig kåt, så tar man seg tid. Anonymkode: b9182...9e7
Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. november 2020 #17 Skrevet 12. november 2020 På 11.10.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev: Er separert og vært singel siden, snart 1 år. Jeg gikk fra mannen fordi vi manglet intimitet i forholdet.. jeg har hatt sex 2 ganger siden, er 33 år.. jeg savner det så utrolig mye, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Vært nå på Tinder noen dager, men syns det er et flertall av dem som liksom vil starte og finne en partner liksom 😂 jeg er ikke klar for et nytt forhold, men ønsker intimitet og sex. Har barn, så er ikke så disponibel hele tiden 😢 Har dere noen tips til hvordan? Hva skal til? hilsen frustrert.. Anonymkode: b9182...9e7 Nå sex / intimiteteen uteblir så handler det bare om eit lånt vennskap. Ein spiser v/ samme bord, Ein bor under samme tak, Ein deler ansvaret for barna, Ein deler på de faktiske utgiftene. Noen velger å fortsatt dele ekteseng sjølv om de forlengst har glidd ifra hverandre.
Johnny Bravo Skrevet 12. november 2020 #18 Skrevet 12. november 2020 På 11.10.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev: Er separert og vært singel siden, snart 1 år. Jeg gikk fra mannen fordi vi manglet intimitet i forholdet.. jeg har hatt sex 2 ganger siden, er 33 år.. jeg savner det så utrolig mye, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Vært nå på Tinder noen dager, men syns det er et flertall av dem som liksom vil starte og finne en partner liksom 😂 jeg er ikke klar for et nytt forhold, men ønsker intimitet og sex. Har barn, så er ikke så disponibel hele tiden 😢 Har dere noen tips til hvordan? Hva skal til? hilsen frustrert.. Anonymkode: b9182...9e7 Herre fankern' Skjønner meg aldri på kvinnfolk som dere..dere høres ut som en mann i sahara som lurer på, hvor han skal finne sand. Det er overtall av tilgjengelig pikk over alt! Se ut av vinduet vil du finne forbigående som er med, log deg på hvor hen du vil og du vil finne 1001 pikk. Åpne opp en tilfeldig skuff hjemme , så vil du finne en gjenglemt en der også, med stor sannsynlighet. Vi er over ALT! Spør meg pent, og jeg kan sikkert arrangere TOG med mannlige villige medlemmer fra kvinneguiden, som er villige til å være en frivillig pikk uten forpliktelser! Finnes ikke en større bs "problemstilling" enn det du tar opp X-D 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #19 Skrevet 12. november 2020 10 minutter siden, Johnny Bravo skrev: Herre fankern' Skjønner meg aldri på kvinnfolk som dere..dere høres ut som en mann i sahara som lurer på, hvor han skal finne sand. Det er overtall av tilgjengelig pikk over alt! Se ut av vinduet vil du finne forbigående som er med, log deg på hvor hen du vil og du vil finne 1001 pikk. Åpne opp en tilfeldig skuff hjemme , så vil du finne en gjenglemt en der også, med stor sannsynlighet. Vi er over ALT! Spør meg pent, og jeg kan sikkert arrangere TOG med mannlige villige medlemmer fra kvinneguiden, som er villige til å være en frivillig pikk uten forpliktelser! Finnes ikke en større bs "problemstilling" enn det du tar opp X-D Tar du hvem som helst? Hadde du gjort det etter så mange år? Altså, ja. Det er et flust av mannfolk. Men for min del må de ha litt mellom skallen og.. jeg velger heller typen med bachelor grad fremfor han i kassa på rema 1000.. sorry.. Jeg har erfart så mye drit. Og overtall av de som lirer drit ut av seg er lavt dannet... Anonymkode: b9182...9e7
Johnny Bravo Skrevet 13. november 2020 #20 Skrevet 13. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar du hvem som helst? Hadde du gjort det etter så mange år? Altså, ja. Det er et flust av mannfolk. Men for min del må de ha litt mellom skallen og.. jeg velger heller typen med bachelor grad fremfor han i kassa på rema 1000.. sorry.. Jeg har erfart så mye drit. Og overtall av de som lirer drit ut av seg er lavt dannet... Anonymkode: b9182...9e7 Selv med standard, har du utrolig mye å velge mellom når det kommer til uforpliktet pulings som en kvinne . Uenig? Da vil jeg gjerne utfordre deg til å liste opp kriteriene dine, førstemann som krysser av samtlige kriterier kan du "belønne"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå