Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er det man vil kalle en insta babe / sminkedukke. Jeg har vært heldig med kroppen, er slank men store pupper og rumpe. Når man ser meg ute er jeg pyntet og man vil kanskje ikke tenke at jeg er den man tar med hjem til mor og far. Men jeg kan også kle meg etter det, dekke til meg til etter omstendighetene, skjule formene, ta på lite sminke osv. Jeg har mange followers på Instagram, uten å vise for mye hud. Men mine følgere er for det meste menn. 

Jeg er opptatt av å vedlikeholde utseende mitt

Jeg er ufør, pga psykiske plager, men det syntes ikke for verden utenfor. Ingen kunne tenkt seg at det var noe galt med meg om man ser meg i offentligheten. Jeg har gode sosiale antenner, får lett venner osv. Det som gjør meg ufør er at jeg blir utslitt etter f.eks en middag, bursdag, sosiale ankomster, og trenger et par dager etterpå å hente meg inn.  

Jeg har dog godt av å bevege meg og kan lett klare en 8 timers tur på fjellet, gjerne med telt og overnatte. 

Jeg ønsker ikke barn 

Jeg liker ikke å diskutere, jeg er en god lytter. Liker gode samtaler

Jeg har ikke særlig god sex drive, men om jeg får ligge med hodet på brystkassa de kan jeg lett være en som tar initiativ til sex. Jeg kan ha sex ofte, men jeg trenger at jeg tar første steget. Altså, om du gir meg mye trygghet kan jeg ha et godt og spontant sexliv med deg. 

Jeg er 100% trofast

Er dessverre ikke så flink til å lage mat, men vil gjerne lære! Er eller veldig glad i mat, salat er kjedelig

Hva med meg er det som er den største dealbreakern?

Anonymkode: e9da4...5a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke dealbreakere. Jeg har kjemi eller ikke kjemi, punktum, og kjemi kan handle om mye mer enn hvem du ser på deg selv som, og hvem jeg ser på meg selv som. For eksempel rett sted til rett tid, en erfaring vi deler som gjør oss like. Men sånne ting vet jeg ikke etter en skriftlig introdukjson her. Det må kjennes på når man faktisk er sammen ute i det virkelige liv.

Anonymkode: 53614...89f

• Liker 10
Skrevet

Uførheten. Du er ufør fordi du blir utslitt av sammenkomster sier du, men det er første gang jeg hører at noen har blitt ufør for en sånn grunn. Det ligger altså noe mer bak. Har du asperger eller pf?

Anonymkode: b11ef...470

• Liker 22
Skrevet

Er ganske vanlig å bli sliten etter sosiale sammenkomster, som introvert er dette tidvis et stort problem for meg. Men å bli uføre pga. dette? Har du ME?

Anonymkode: 0cea0...26e

• Liker 21
Skrevet

Nei. Fordi jeg liker kvinner som ikke er så opphengt i kropp og utseende og som har noe å gå til om dagene. 

Anonymkode: 03257...25c

• Liker 19
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er det man vil kalle en insta babe / sminkedukke. Jeg har vært heldig med kroppen, er slank men store pupper og rumpe. Når man ser meg ute er jeg pyntet og man vil kanskje ikke tenke at jeg er den man tar med hjem til mor og far. Men jeg kan også kle meg etter det, dekke til meg til etter omstendighetene, skjule formene, ta på lite sminke osv. Jeg har mange followers på Instagram, uten å vise for mye hud. Men mine følgere er for det meste menn. 

Jeg er opptatt av å vedlikeholde utseende mitt

Jeg er ufør, pga psykiske plager, men det syntes ikke for verden utenfor. Ingen kunne tenkt seg at det var noe galt med meg om man ser meg i offentligheten. Jeg har gode sosiale antenner, får lett venner osv. Det som gjør meg ufør er at jeg blir utslitt etter f.eks en middag, bursdag, sosiale ankomster, og trenger et par dager etterpå å hente meg inn.  

Jeg har dog godt av å bevege meg og kan lett klare en 8 timers tur på fjellet, gjerne med telt og overnatte. 

Jeg ønsker ikke barn 

Jeg liker ikke å diskutere, jeg er en god lytter. Liker gode samtaler

Jeg har ikke særlig god sex drive, men om jeg får ligge med hodet på brystkassa de kan jeg lett være en som tar initiativ til sex. Jeg kan ha sex ofte, men jeg trenger at jeg tar første steget. Altså, om du gir meg mye trygghet kan jeg ha et godt og spontant sexliv med deg. 

Jeg er 100% trofast

Er dessverre ikke så flink til å lage mat, men vil gjerne lære! Er eller veldig glad i mat, salat er kjedelig

Hva med meg er det som er den største dealbreakern?

Du klarer lett en 8 timers fjelltur og er utfør ? 

hilsen ei som er på aap 4året, jeg gjør alt for å ikke blir ufør. Jeg blir også sliten av sosiale sammenkomster og mye mindre ting en det. 
jeg savner sånn et jobb miljøet, 

er du ikke redd for å bli for avhengig av partner? Når du ikke har jobb miljø og samme påfyll så blir partneren din den som også fyller den rollen. 

Anonymkode: 29e48...589

• Liker 19
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke dealbreakere. Jeg har kjemi eller ikke kjemi, punktum, og kjemi kan handle om mye mer enn hvem du ser på deg selv som, og hvem jeg ser på meg selv som. For eksempel rett sted til rett tid, en erfaring vi deler som gjør oss like. Men sånne ting vet jeg ikke etter en skriftlig introdukjson her. Det må kjennes på når man faktisk er sammen ute i det virkelige liv.

Så utrolig fint sagt!! ❤️ 

• Liker 1
Skrevet

Instagram-damer har absolutt ingen interesse for meg, gidder ikke tenke tanken en gang

Anonymkode: a24dd...7f4

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hilsen ei som er på aap 4året, jeg gjør alt for å ikke blir ufør. Jeg blir også sliten av sosiale sammenkomster og mye mindre ting en det. 

er du ikke redd for å bli for avhengig av partner? Når du ikke har jobb miljø og samme påfyll så blir partneren din den som også fyller den rollen. 

Skjerp deg. Det at hun klarer å GÅ 8 timer i fjellet betyr ikke at hun IKKE kan klare en fjelltur.  

Anonymkode: eb306...921

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg. Det at hun klarer å GÅ 8 timer i fjellet betyr ikke at hun IKKE kan klare en fjelltur.  

Det skulle stå: At hun ikke kan klare en fjelltur OG være ufør. 

• Liker 3
Skrevet

For meg, som ønsker meg barn. Gjerne mange barn. Så er det totalt uaktuelt å bli sammen med noen som ikke ønsker seg det. Ellers så hadde jeg ikke hatt noen store problemer.

Anonymkode: 279ee...ba9

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uførheten. Du er ufør fordi du blir utslitt av sammenkomster sier du, men det er første gang jeg hører at noen har blitt ufør for en sånn grunn. Det ligger altså noe mer bak. Har du asperger eller pf?

Anonymkode: b11ef...470

Det at jeg blir sliten av sammenkomster, betyr ikke at det er derfor jeg er ufør :)  Kan klare en sammenkomst i uka. Og nei, jeg har ingen av de lidelsene du nevner. Som sagt, kan man ikke se på meg at jeg sliter psykisk, men det skjer mye på innsiden av kroppen og hodet som gir meg mye plager og gjør at jeg ikke klarer gjøre alt det andre gjør! 
ts

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske vanlig å bli sliten etter sosiale sammenkomster, som introvert er dette tidvis et stort problem for meg. Men å bli uføre pga. dette? Har du ME?

Anonymkode: 0cea0...26e

Som sagt tidligere, jeg er ikke ufør pga at jeg blir utslitt av sammenkomster :) Det er som et uheldig side av mine symptomer, at jeg trenger litt mer tid enn vanlige folk på å hente meg inn.

ts

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Fordi jeg liker kvinner som ikke er så opphengt i kropp og utseende og som har noe å gå til om dagene. 

Anonymkode: 03257...25c

Okei, ærlig mening det og det setter jeg pris på! :) 

ts

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Bra skrevet. 

Anonymkode: e2ea5...aaa

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke. Det er bare ingenting av det du beskriver som virker fristende. 

Anonymkode: 73ead...155

• Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil på ingen måte bli avhengig av en partner, og jeg ser på det som usunt å henge oppå hverandre hele tiden. Er fint med en mann som har litt hobbyer, for det har jeg også :) Jeg har også noen gode venner jeg ofte møter. 

Ja jeg har godt av å bevege meg og gå turer, er ikke noe galt ved meg fysisk. Å bevege meg og bruke kroppen, er bra for min psykiske helse :) For meg ble det å være i jobb og være sosial for mye, jeg klarte ikke være sosial på jobb. Og med det klarte jeg heller ikke å gjøre noe som gledet meg, da jeg jobbet. Jeg slet med jobb pga psykiske plager. Jeg måtte velge mellom å være meg eller å være i jobb, jeg valgte jobb, men klarte dessverre ikke det heller. Målet mitt er å snart klare jobbe 1 dag i uka, og se hvordan det går :) jeg ønsker jo også å være så mest mulig fungerende på alle plan jeg kan. 

Er godt å høre du gjør alt for å ikke bli ufør! Å bli ufør for meg var tungt, det var ikke noe jeg ville. Jeg håper du får den behandlingen du trenger og at du finner veien din tilbake, virkelig jeg ønsker deg alt godt ❤️ 

(og jeg forstår hvor du kommer fra og forstår at du ble provosert, jeg forstår hvordan du leste teksten min. Håper det føles litt bedre nå som jeg har forklart mer :) )

ts

• Liker 7
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Instagram-damer har absolutt ingen interesse for meg, gidder ikke tenke tanken en gang

Anonymkode: a24dd...7f4

Ja har fått med meg at det ikke er type «drømme dama» for alle, og det er greit :) 

ts

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle stå: At hun ikke kan klare en fjelltur OG være ufør. 

Takk for forståelse 😄 for meg hjelper fysisk aktivitet på min psykiske helse :) 

ts

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg, som ønsker meg barn. Gjerne mange barn. Så er det totalt uaktuelt å bli sammen med noen som ikke ønsker seg det. Ellers så hadde jeg ikke hatt noen store problemer.

Anonymkode: 279ee...ba9

Det forstår jeg godt! De fleste ønsker barn, så skjønner det kan være en stor deal breaker. Men så flott at du kunne godtatt resten, det er fint å høre! 😄 

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...