Gå til innhold

Blir du lei deg hvis sønnen din blir elektriker og får barn når han er 21, 23 og 25?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: e3fe5...d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sønner, men blir begeistret om noen av barna vil bli elektriker.

Håper ingen av dem får barn så tidlig, men det er gammelt nok til at det ikke ville være noen katastrofe heller. 

Anonymkode: acc2a...29a

• Liker 16
Skrevet

At folk blir elektrikkere er ikke noe problem, de har bedre snittlønn enn andre håndtverkere, de kan også vidre utdanne seg senere for å ta montørprøven, starte for seg selv og da tjener en fort gode penger hvis en prøver litt. 

Å få barn i tidlig alder er jo ikke galt, men jeg mener man kan gå glipp av en del når man velger å få barn i alder av 21, kontra 25+. 

• Liker 18
Skrevet

Nei,ikke om det er det han ønsker og er lykkelig med valget sitt. Jeg har rådet barna mine til å leve livet litt, være ferdig med utdannelse og ungdomsliv før de etablerer seg,men det viktigste for meg er at barna mine er gode mennesker og at de selv er fornøyd med valgene sine. Blir ikke lei meg-gleder meg til å bli bestemor! 

• Liker 12
Skrevet

Nei? Bra yrke det. Og så lenge alle barna er med samme dame blir jeg skikkelig fornøyd uansett om han er 18 eller 30.

• Liker 11
Skrevet

Kjenner flere par i den alderen (20 årene) som har hus og som ville vært kjempegode foreldre. Så lenge de har kontroll over økonomi går det fint, iallfall hvis foreldrene har et stabilt forhold.

Anonymkode: b4ad9...9f5

• Liker 8
Skrevet

Ja

Anonymkode: 7d365...edc

• Liker 2
Skrevet

En rart konstruert problemstilling, forventet bare at du slengte på "kjøper blå Tesla" i selve tekstfeltet.... 

Svaret er "nei, ikke dersom han har det bra. Eller greit nok...

• Liker 5
Skrevet

Herregud, lurer på hvordan det kommer til å gå framover i dette landet når alle skal være akademikere. 

Anonymkode: 93840...7a5

• Liker 16
Skrevet

Nei, men jeg hadde ikke klart å leve med skammen om datteren min hadde knullet menn for penger.

Anonymkode: c15d3...70e

• Liker 2
Skrevet

Elektriker går fint, men håper han venter litt lenger med å få barn.

Anonymkode: d4ad4...219

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg hadde ikke klart å leve med skammen om datteren min hadde knullet menn for penger.

Anonymkode: c15d3...70e

Nei huff 😱

Skrevet

Nei. Hadde blitt glad for å bli bestemor og slippe å betale elektriker 😅🙃

Anonymkode: 378ac...fb2

• Liker 21
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 987b3...c1f

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Nei ikke i det hele tatt. Skulle ønske jeg hadde tre sønner som ble henholdsvis elektriker, snekker, og rørlegger 😄  Hadde ikke hatt noe stort ønske om å bli bestemor så tidlig da, men hadde det vært i ordnede forhold så hadde jeg ikke bekymret meg. Vet om flere unge par med 2-3 barn og alt på stell.  Man har ingen garantier uansett alder....

Anonymkode: b601a...448

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, Repus Asserts skrev:

Nei,ikke om det er det han ønsker og er lykkelig med valget sitt. Jeg har rådet barna mine til å leve livet litt, være ferdig med utdannelse og ungdomsliv før de etablerer seg,men det viktigste for meg er at barna mine er gode mennesker og at de selv er fornøyd med valgene sine. Blir ikke lei meg-gleder meg til å bli bestemor! 

Trenger ikke å ha utdanning for å etablere seg, en elektriker tjener bedre enn de fleste akademikere.

Anonymkode: c51ae...481

• Liker 9
Skrevet

Selvfølgelig ikke, elektrikeryrket er godt betalt og gir gode muligheter. Det er mange av de som velger å gå mot et fagbrev som ender opp i mye bedre stillinger enn de som velger studiekompetanse og studier

Ville nok ønske at hn ventet med barn, men ikke krisetidlig. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

?

Ja, jeg har ikke oppdratt barna mine til å bli samfunnstapere. Kun det beste er godt nok for meg!

Anonymkode: 8822d...3f1

• Liker 4
Skrevet

Nei jeg ville vært GLAD sålenge han trives i  jobben og med familielivet og har kontroll på økonomien og helst alle barna med samme dama!

Anonymkode: ae454...662

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...