AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg sliter veldig med studiemotivasjonen om dagen, og er usikker på hvordan jeg best kan løse det. Jobber fulltid, og tar et masterløp på deltid. Jeg gir full gass på jobb, og kjenner at det gir meg energi, altså er det ikke her skoen trykker. Så har jeg små barn som selvsagt krever sitt morgen, ettermiddag og natt. Kveldene får jeg stort sett uten forstyrrelser fra 19-22. Planen er å bruke de fleste kveldene til studier de neste 2mnd i håp om enda et semester med gode karakterer. Er straks halvveis i et treårig løp, og har hittil bare A i alle fag. Men nå tar jeg meg selv i å stirre i veggen, surfe på nett, høre på teite podcasts osv. Hvordan dra frem det ekstra giret og bare gjennomføre? Det har på mange måter gått på skinner hittil, så jeg har ikke opplevd det som like krevende som det nå har blitt. Meget mulig jeg ikke er vant til så mye motstand og derfor bare surrer bort tiden i stedet for å bruke hodet og jobbe. Hjelp! Anonymkode: d187a...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå