AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Fikk lyst til å bake noe.. Har dette i hus sukker, mel, melk,smør,egg,gjær... Hva kan jeg lage av dette mon tro? På forhånd takk Anonymkode: ccf0a...6e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Bolledeig. Som kan flettes og formes til hva du vil. Eller vafler. Anonymkode: 4d260...254
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 Muffins om du har bakepulver. Kanelboller om du har kanel. Anonymkode: 72437...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk lyst til å bake noe.. Har dette i hus sukker, mel, melk,smør,egg,gjær... Hva kan jeg lage av dette mon tro? På forhånd takk Anonymkode: ccf0a...6e7 Boller, kanelboller (om du har kanel), muffins, evt. og sjokolade muffins om du har kakao. Anonymkode: 9f9ea...59e
SoWhat? Skrevet 11. oktober 2020 #10 Skrevet 11. oktober 2020 Du kan bake kjeks av mørdeig. Det er jo veldig godt. Har du syltetøy, kan du lage en liten fordypning å ha det i. Men ikke nødvendig Så kan du lage vafler, boller og rundstykker.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #12 Skrevet 11. oktober 2020 Du ramser opp de essensielle ingrediensene i bakst. Du antyder at du kanskje i tillegg har diverse ingredienser som er essensielle for spesifikke bakverk. Du kan lage hva som helst du har lyst på, så lenge du har de nødvendige ingrediensene. Ingen ser ut til å ta notis av mangelen på logikk, alt ser ut til å være helt som det skal være. Hva er det jeg ikke har skjønt? Anonymkode: 674d5...36d
Muskath Skrevet 11. oktober 2020 #13 Skrevet 11. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Du ramser opp de essensielle ingrediensene i bakst. Du antyder at du kanskje i tillegg har diverse ingredienser som er essensielle for spesifikke bakverk. Du kan lage hva som helst du har lyst på, så lenge du har de nødvendige ingrediensene. Ingen ser ut til å ta notis av mangelen på logikk, alt ser ut til å være helt som det skal være. Hva er det jeg ikke har skjønt? Anonymkode: 674d5...36d Du har kanskje ikke skjønt at Ts vil ha tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå