Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har alltid klippet/barbert seg selv, og faktisk vært litt kul på håret.

De to siste gangene han har klippet seg, har han forandret frisyren litt og nå ser han ut som Nord-Koreas diktator Kim jong-un🙊

Det ser så rart ut på sidene og spesielt bak. Det er en slags bollefrisyre som ligger på toppen av hodet, og som går tvers av bak. 

Jeg ble helt sjokkert første gangen han klippet seg sånn, og hadde lyst å spørre hvorfor han hadde forandret sveisen, men gjorde det ikke får han har så ekstremt god selvtillit og så blir han så pottesur hvis han får kritiske spørsmål. 

I går klippet han seg på nytt igjen, og så enda verre ut og nå er jeg flau av å vise meg sammen med han. Heldigvis har det blitt litt kaldere i været, så han begynner vel å bruke lue snart. 

Heldigvis vokser det ut igjen, men til neste klipp må jeg komme med innspill om ny frisyre, uten at han oppfatter det som negativt. 

Jeg har fått noen kommentarer fra venner, som lurer på hva i helsikes han har gjort med håret sitt🙈

Anonymkode: 782e2...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😀

square.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som at han har så ekstremt god selvtillit hvis han blir pottesur når han får kritiske spørsmål. 

Anonymkode: 4a709...691

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som at han har så ekstremt god selvtillit hvis han blir pottesur når han får kritiske spørsmål. 

Han omtaler seg selv som flink til å kle seg og fin på håret. Klesstilen hans er ikke så bra og jeg prøver å oppmuntre han til å kle seg litt annerledes ved å gi han klær i gave, men de er aldri bra nok og blir alltid byttet inn eller gitt til Fretex. 

Hårklippene har blitt verre for hver gang.Ingen har kommentert frisyren hans til meg før nå, og det er ubehagelig for jeg har ikke lyst å kritisere utseendet hans ,siden han er så fornøyd med seg selv. 

Ts

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det følger med frisyren. Om ikke lenge kommer vel flammekasteren frem hvis noen fornærmer han 😂

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Jolsen skrev:

Det følger med frisyren. Om ikke lenge kommer vel flammekasteren frem hvis noen fornærmer han 😂

Bruker Kim Jong-Un flammekaster? 😀

Ts

Skrevet

Kim Jung Un er en kjekk mann. Hva er problemet?

Anonymkode: 7f349...29b

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han omtaler seg selv som flink til å kle seg og fin på håret. Klesstilen hans er ikke så bra og jeg prøver å oppmuntre han til å kle seg litt annerledes ved å gi han klær i gave, men de er aldri bra nok og blir alltid byttet inn eller gitt til Fretex. 

Hårklippene har blitt verre for hver gang.Ingen har kommentert frisyren hans til meg før nå, og det er ubehagelig for jeg har ikke lyst å kritisere utseendet hans ,siden han er så fornøyd med seg selv. 

Ts

Men om han er så fornøyd med seg selv så tåler han at du er kritisk, så sant du sier det på en ordentlig måte. 

Anonymkode: 25eb7...109

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om han er så fornøyd med seg selv så tåler han at du er kritisk, så sant du sier det på en ordentlig måte. 

Anonymkode: 25eb7...109

Jeg tenker ikke at han har et dårlig selvbilde når han omtaler seg selv positivt. 

Han blir irritert når jeg påpeker noe med utseendet, fordi han ikke ser den feilen selv eller ikke gidder å bry seg. 

Feks så har han de siste mnd fått to-tre lange (0,5-1cm) nesehår som stikker ut av nesen. Menn som har hår stikkende ut av nesen er fullstendig turn-off for meg, og jeg synes det var rart  han ikke hadde sett de selv. 

Jeg spurte på en fin måte om han kunne nappe eller klippe de, og da føk han opp av sofaen, løp inn på badet og klippet nesehårene mens han freste og sa jeg skulle passe mine egne saker. 

Hadde han kommentert at jeg hadde noe i ansiktet som så rart ut, så hadde jeg fjernet det med en gang og blitt flau, men sagt takk og ikke blitt sint. 

Han er den første til å kommentere hvis det er noe ved meg han ikke liker. 

Ts

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Folk med høy selvtillit driter i hva andre mener om dem. Ihvertfall utseendemessig. Så da bør han tåle det,men da vil han mest sannsynlig ikke komme til å endre på noe. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker ikke at han har et dårlig selvbilde når han omtaler seg selv positivt. 

Han blir irritert når jeg påpeker noe med utseendet, fordi han ikke ser den feilen selv eller ikke gidder å bry seg. 

Feks så har han de siste mnd fått to-tre lange (0,5-1cm) nesehår som stikker ut av nesen. Menn som har hår stikkende ut av nesen er fullstendig turn-off for meg, og jeg synes det var rart  han ikke hadde sett de selv. 

Jeg spurte på en fin måte om han kunne nappe eller klippe de, og da føk han opp av sofaen, løp inn på badet og klippet nesehårene mens han freste og sa jeg skulle passe mine egne saker. 

Hadde han kommentert at jeg hadde noe i ansiktet som så rart ut, så hadde jeg fjernet det med en gang og blitt flau, men sagt takk og ikke blitt sint. 

Han er den første til å kommentere hvis det er noe ved meg han ikke liker. 

Ts

Mange menn liker ikke at kvinner prøver å endre dem,de er redd for å miste friheten sin og bli kontrollert...

Jeg hadde blitt irritert på min mann også, om han stadig måtte påpeke noe ved meg som jeg ikke brydde meg om eller jeg selv var fornøyd med. («Skal du ikke ta barten?», «Hvorfor liker du håret ditt sånn?» «Denne kjolen er finere enn den du har valgt.»)

Skrevet

Trøst deg med ta det kunne vært verre.

_113919861_hi045965426.jpg

Anonymkode: c47cb...393

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt ganske såret om mannen min påpekte at jeg så latterlig ut.. Man kan selvfølgelig i nøye utvalgte situasjoner si feks «syns håret ditt er veldig fint når det er sånn eller sånn», men kanskje ikke akkurat når man nettopp har klippet seg 😅

Jeg mener nå at man må få lov til å kle seg som man vil, sminke seg og ha håret slik som man vil. Synes egentlig ikke så mye om at andre skal mene noe om hvordan man skal se ut. Jeg synes feks mannen min ser myyyye bedre ut med skjegg enn glattbarbert, men om ham vil fjerne skjegget - så vil jeg jo ikke påpeke at han ikke er så fin uten.. 

Her oppfordrer man til å «være seg selv» og være fornøyd med seg selv. Da synes jeg at man skal tilstrebe det og ikke legge seg opp i hvordan andre ser ut!

Anonymkode: 7aa52...2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...