Gå til innhold

Sliter med å finne meg en ny jobb

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkertøy96
Skrevet

Jeg har en jobb jeg mistrives så sterkt med, og det ødelegger humøret mitt og kjenner jeg blir mer og mer deprimert for hver dag. Syns det er så vanskelig å få seg en ny jobb, spesielt heltid, når man ikke har noe utdanning. Jeg ser ikke etter noe spesielt, bare å få kunne jobbe i en butikk som heltid hadde gjort meg mer enn fornøyd. Jeg søker via finn, nav osv, men får avslag på alt. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor er det SÅ vanskelig å få seg en ny jobb? Hva anbefaler dere? Trenger så sårt gode og hjelpsomme råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler at du tar utdanning. Jeg har selv hatt lang erfaring innen butikk og har aldri klart å få heltid, så jeg tok meg utdanning. 

Anonymkode: 99a79...ff4

Gjest Sukkertøy96
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anbefaler at du tar utdanning. Jeg har selv hatt lang erfaring innen butikk og har aldri klart å få heltid, så jeg tok meg utdanning. 

Anonymkode: 99a79...ff4

Hva studerte du?

Skrevet

Hvor mye arbeid legger du i søknadene du sender? Har du fått hjelp av noen til å lese over? Er du flink til å knytte tidligere erfaring opp mot det som kreves i stillingsutlysningen?

Anonymkode: ba3c3...794

• Liker 1
Skrevet

Ikke ts, men jeg legger mye arbeid i søknadene mine, den siste ( fikk intervju ) brukte jeg nesten et døgn på.

Anonymkode: 8091e...4b4

Skrevet
2 timer siden, Sukkertøy96 skrev:

Jeg har en jobb jeg mistrives så sterkt med, og det ødelegger humøret mitt og kjenner jeg blir mer og mer deprimert for hver dag. Syns det er så vanskelig å få seg en ny jobb, spesielt heltid, når man ikke har noe utdanning. Jeg ser ikke etter noe spesielt, bare å få kunne jobbe i en butikk som heltid hadde gjort meg mer enn fornøyd. Jeg søker via finn, nav osv, men får avslag på alt. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor er det SÅ vanskelig å få seg en ny jobb? Hva anbefaler dere? Trenger så sårt gode og hjelpsomme råd.

Det er i prinsippet 110000 helt ledige nå som er 500000  flere enn corona. Det er kanskje ikke så rart at det er vanskelig å finne jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...