Gjest Sukkertøy96 Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg har en jobb jeg mistrives så sterkt med, og det ødelegger humøret mitt og kjenner jeg blir mer og mer deprimert for hver dag. Syns det er så vanskelig å få seg en ny jobb, spesielt heltid, når man ikke har noe utdanning. Jeg ser ikke etter noe spesielt, bare å få kunne jobbe i en butikk som heltid hadde gjort meg mer enn fornøyd. Jeg søker via finn, nav osv, men får avslag på alt. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor er det SÅ vanskelig å få seg en ny jobb? Hva anbefaler dere? Trenger så sårt gode og hjelpsomme råd.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg anbefaler at du tar utdanning. Jeg har selv hatt lang erfaring innen butikk og har aldri klart å få heltid, så jeg tok meg utdanning. Anonymkode: 99a79...ff4
Gjest Sukkertøy96 Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler at du tar utdanning. Jeg har selv hatt lang erfaring innen butikk og har aldri klart å få heltid, så jeg tok meg utdanning. Anonymkode: 99a79...ff4 Hva studerte du?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Hvor mye arbeid legger du i søknadene du sender? Har du fått hjelp av noen til å lese over? Er du flink til å knytte tidligere erfaring opp mot det som kreves i stillingsutlysningen? Anonymkode: ba3c3...794 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Ikke ts, men jeg legger mye arbeid i søknadene mine, den siste ( fikk intervju ) brukte jeg nesten et døgn på. Anonymkode: 8091e...4b4
AlkoMann Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 2 timer siden, Sukkertøy96 skrev: Jeg har en jobb jeg mistrives så sterkt med, og det ødelegger humøret mitt og kjenner jeg blir mer og mer deprimert for hver dag. Syns det er så vanskelig å få seg en ny jobb, spesielt heltid, når man ikke har noe utdanning. Jeg ser ikke etter noe spesielt, bare å få kunne jobbe i en butikk som heltid hadde gjort meg mer enn fornøyd. Jeg søker via finn, nav osv, men får avslag på alt. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor er det SÅ vanskelig å få seg en ny jobb? Hva anbefaler dere? Trenger så sårt gode og hjelpsomme råd. Det er i prinsippet 110000 helt ledige nå som er 500000 flere enn corona. Det er kanskje ikke så rart at det er vanskelig å finne jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå