Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Hehe,fikk litt lyst til å lage en slik tråd da jeg leste tråden om hvolke produkter man kjøper om og om igjen. Men...hvilke produkter har du fått nok av-som duALDRI vilk kjøpe igjen.Skriv gjerne hvorfor!! Her en noen av de jeg kommer på: Dermalogica, Dove og Garneier håndkremer-de gir ikke nok fukt og legger seg på utsiden ab huden... Mange av Loreals maskaraer lover aaalt for mye. Jeg synes de klabber og klumper seg lett+en del tørker fort opp. Decloers Ylang Ylang olje.Hudpleieren min sa at denne ville hjelpe meg å gjerne kviser i panna,men hjalp ingenting. Og prisen var drøy.... Mop Glisten sahampo-håret ble vanskelig å ha med å gjøre og gjorde ikke mye den lovte. Lancome fuktighetsamske gjorde huden myk-som varte noen timer. Langvarig fukt gav den ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 Hm..har en tendens til å fortrenge sånne ting nokså fort, men det er noen bomkjøp som har irritert mer enn andre; -Dermalogica anti-bac. Huden min har aldri vært så stram og plaget som når jeg brukte denne. (Okey, burde ikke kjøpt en så heftig rensekrem, men gud..!) -Joico shampo og balsam. Følte meg som en diger banan i flere uker. -YSL touche blush, disco mania! Har aldri opplevd en rouge med så mye glimmer. Kan heldigvis brukes som øyeskygge. -Lancome rouge. Definitivt ikke verdt prisen.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Lancome defincils mascara som skulle være sååååååååå bra for linsebrukere. Har aldri opplevd noe som rydde mer enn den der. I tillegg var den klumpete og ekkkel med dårlig børste som gjorde det umulig å skille vippene ordentlig. Endte opp med tre kjempevipper på hvert øye.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Det er veldig mye det, men garantert ingenting fra Dove og palmolive dusje såpe er helt utelukket.
birgitte242 Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Hmm, definitvt Diors Skinflash, Lancomes Juicy Wear Duo samt de aller fleste mascaraene jeg kjøper Ellers er el de fleste bomkjøpene innen make up på grunn av feil farge og ikke dårlig kvalitet.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jeg bestemmer og ombestemmer meg like raskt, men enkelte ting kommer nok ikke i hus igjen: *Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden (Ingen over, ingen ved siden. Vaselin tilsatt lanolin, stinker sau, kommer aldri på huden min mer) *Dior Skinflash concealer (fordelte seg dårlig på huden, ble liggende oppå) *MOP Glisten shampo og balsam (shampoen var grei, men balsamen føltes som voks i håret mitt) *De fleste mascaraene fra L'Oreal, aller verst var Lash Architect *Multivitamin-håndkremen fra Dermalogica (gir lite fukt, lukter snålt) *D&G Light Blue (fått i gave, men synes den stinker dofrisker) *KMS Moisture Replace Reconstructor (stinker også do!) Endret 28. juli 2005 av Lilith
Rosenrød Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 Dior selvbruner for kropp. Denne ble bare ujevn uansett hvor mye jeg peelte og smørte ut...
Tusseline Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Pröver ogsaa aa fortrenge det meste jeg ikke er fornöyd med, men husker spesielt: * Shiseido Pureness renseserie - kanskje pga. höye forventninger, men törket ut huden min * Alle mascaraene (har dog ikke prövd den siste) til Esteé Lauder - klumper, og lever ikke opp til hva de lover * Lancôme Juicy Tubes - klissete, föles ekkel paa leppene * Foundation fra Biotherm (husker ikke navn) Endret 27. juli 2005 av Tusseline
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2005 #9 Skrevet 27. juli 2005 * Lancôme Juicy Tubes - klissete, föles ekkel paa leppene ← Hvordan kunne jeg glemme? ekkel følelse på leppene, tørrere enn Sahara, og klissete nok til å henge bilder på veggene med.
Tusseline Skrevet 27. juli 2005 #10 Skrevet 27. juli 2005 Hvordan kunne jeg glemme? ekkel følelse på leppene, tørrere enn Sahara, og klissete nok til å henge bilder på veggene med. ← I know. Makan til oppskrytt produkt..... Ogsaa maa jeg ikke glemme Eight Hour Creme fra Elizabeth Arden.
Lillepuz Skrevet 27. juli 2005 #12 Skrevet 27. juli 2005 lipbalm fra bodyshop - reagerte utrolig mye på en, fikk "klovnetrut", rød rundt hele munnen av eksem. overparfymert bodylotion - skulle smøre meg inn med en en gang etter jeg hadde dusjet, måtte gå i dusjen etterpå og hente meg en paracet for hodepinen den gav meg + den stinket ut hele leiligheten (god lukt, men altfor mye av den). superklissete lipgloss - håret setter seg fast og klisser rundt munnen og deretter på fingrene når jeg stryker det bort osv. herbal essences hårfarge - reagerte som fy på den. klødde i hodebunnen og ørene og kinnene ble knallrøde og varme og klødde. også den gamle shampoen til herbal essences reagerte jeg på. reagerer vanligvis ikke på produkter (annet enn kanskje fet/tørr hud ol), men den lipbalmen og hårfargen gikk jeg ikke overens med.
Gjest Gjest_Callie_* Skrevet 28. juli 2005 #13 Skrevet 28. juli 2005 Ogsaa maa jeg ikke glemme Eight Hour Creme fra Elizabeth Arden. Ja, særlig... hohoho
chriztine Skrevet 28. juli 2005 #14 Skrevet 28. juli 2005 Swarzkopf (sånn det skrives???) shampo og condition kjøpt hos frisøren. Den skulle gi glans og beskytte farget hår. Håret mitt så fett ut omtrent før det rakk å tørke.... dessuten var det umulig å gre gjennom! Aldri mere!
Tusseline Skrevet 28. juli 2005 #15 Skrevet 28. juli 2005 Ja, særlig... hohoho ← Hva mente du med det?
Lia Skrevet 28. juli 2005 #16 Skrevet 28. juli 2005 Ved to anledninger kjøpte jeg en mascara fra Versace som var helt grusom. Klissete og klumpete - hadde følelsen av å ha mascara på hele øyet! Dumt av meg å kjøpe den for 2. gang, ja. Men jeg hadde glemt hvor grusom den var. Ellers prøvde jeg en nattkrem fra Clinique en gang - forferdelig, ble rødprikkete i fjeset av den!
:-) anna Skrevet 28. juli 2005 #17 Skrevet 28. juli 2005 Har massevis av slike produkter. Det eneste jeg kommer på i farta er en chanel rens/fuktserie med fruktsyrer som gjorde at jeg kunne rulle av det ytterste hudlaget noen minutter etter at jeg hadde hatt den på... Trodde det skulle være slik... men hver dag i fjorten dager?!!!! Var jo umulig å ta på sminke...
Gjest Gulltopp Skrevet 28. juli 2005 #18 Skrevet 28. juli 2005 Lancôme Juicy Tubes YSL Faux Cils - tror jeg den heter
Shoegal Skrevet 29. juli 2005 #19 Skrevet 29. juli 2005 har kjøpt mye rart som jeg ikke kommer på, men verstingen som jeg aldri kommer til å ta på leppene igjen er den derre hippe rosa vaselinen rosebud. dritt.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #20 Skrevet 29. juli 2005 YSL Faux Cils - tror jeg den heter ← Oh! Hvordan kunne jeg glemme denne! Stinkende grevling-mareritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå