Gå til innhold

Turbukse med høyt liv og korte ben

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe turbukse med korte ben, og som går litt opp i størrelse? Jeg er 162 høy, har eplefasong, og har nesten gitt opp. Pr nå går jeg i collegebukse(!?!) på fjellturer :( Mister motivasjonen helt, fordi jeg ikke finner treningsklær som passer meg. 

Anonymkode: abb08...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

123Friluftsliv har noen bukser som er kjekke i bena. Med det mener jeg at det er enkelt å legge dem opp uten å ha noe erfaring med slik eller symaskin. Jeg har brettet dem opp og tredd i en strikk nede ved anklene.

Getinspired.no har også noe kjekke modeller.

Om du sliter med bredden over hofte/mage, så har sportoutlet lansert en serie for litt rundere former, jeg vet ikke hvordan det er med beina på buksene, men det er verdt å sjekke ut.

Forøvrig er det nesten kjekkere å gå tur med tights enn collegebukser, jeg forstår hva du mener når du snakker om motivasjon, selvom det er en dusteting å bry seg med. You go girl!!!!!:5:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm og bruker «Flåm»-modellen fra Twentyfour og er veldig fornøyd!

Anonymkode: 0f94f...139

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like høy som deg og bruker Bergans Fløyen. Høy i livet og fin lengde.

Anonymkode: 3476f...225

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk til dere alle for gode tilbakemeldinger og tips 😊😊 

Anonymkode: abb08...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mener dere egentlig med turbukse? Tights? Jeg liker best bukser som er litt løse, med lommer. Er 1,62 lav. Noen tips der? 😊

Anonymkode: 05118...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breheimen til Bergans har ulike beinlengder og går opp til ca str 48/50. (Bergans kan også legge inn stoff, slik at klærne går ut og ikke på rett sted) 

Ellers har sportypluss bukser som er egendesignet med kortere bein, samt fra Twentyfour

Anonymkode: 30c41...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...