Gå til innhold

Turbukse med høyt liv og korte ben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe turbukse med korte ben, og som går litt opp i størrelse? Jeg er 162 høy, har eplefasong, og har nesten gitt opp. Pr nå går jeg i collegebukse(!?!) på fjellturer :( Mister motivasjonen helt, fordi jeg ikke finner treningsklær som passer meg. 

Anonymkode: abb08...658

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bergans har bukser med korte bein!

Anonymkode: 12fcf...6dd

• Liker 1
Skrevet

123Friluftsliv har noen bukser som er kjekke i bena. Med det mener jeg at det er enkelt å legge dem opp uten å ha noe erfaring med slik eller symaskin. Jeg har brettet dem opp og tredd i en strikk nede ved anklene.

Getinspired.no har også noe kjekke modeller.

Om du sliter med bredden over hofte/mage, så har sportoutlet lansert en serie for litt rundere former, jeg vet ikke hvordan det er med beina på buksene, men det er verdt å sjekke ut.

Forøvrig er det nesten kjekkere å gå tur med tights enn collegebukser, jeg forstår hva du mener når du snakker om motivasjon, selvom det er en dusteting å bry seg med. You go girl!!!!!:5:

• Liker 1
Skrevet

Bergans Fløien er en fin modell :) 

Anonymkode: 9ba50...91c

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 160 cm og bruker «Flåm»-modellen fra Twentyfour og er veldig fornøyd!

Anonymkode: 0f94f...139

• Liker 1
Skrevet

Jeg er like høy som deg og bruker Bergans Fløyen. Høy i livet og fin lengde.

Anonymkode: 3476f...225

• Liker 1
Skrevet

Enig i Bergans Fløyen!

Anonymkode: 046f5...e7e

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk til dere alle for gode tilbakemeldinger og tips 😊😊 

Anonymkode: abb08...658

Skrevet

Men hva mener dere egentlig med turbukse? Tights? Jeg liker best bukser som er litt løse, med lommer. Er 1,62 lav. Noen tips der? 😊

Anonymkode: 05118...c64

Skrevet

Breheimen til Bergans har ulike beinlengder og går opp til ca str 48/50. (Bergans kan også legge inn stoff, slik at klærne går ut og ikke på rett sted) 

Ellers har sportypluss bukser som er egendesignet med kortere bein, samt fra Twentyfour

Anonymkode: 30c41...a07

Skrevet

Stormberg har flere modeller med korte ben

Anonymkode: 76720...0a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...