Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har jeg fått det bekreftet. Far til mine to barn har vært utro, og han har kontakt med mange damer bak min rygg. Jeg har hatt mine mistanker, men han har nektet og sagt at han ikke er en sånn person. Tilslutt dristet jeg meg til å sjekke hans telefon.

Jeg er såret og føler meg latterligjort. Jeg var veldig ung da vi ble sammen. Han hadde mange kvinnelige "venner" som tok kontakt med han, bl.a noen e'xer. Jeg reagerte på den flørtende tonen han hadde med dem. Han lovet å ikke ha kontakt med dem mer, men det viser seg at han har ikke har kuttet dem ut. 

Han har til tider vært misførnøyd med den intime biten av vårt forhold. Småbarnsperioden med to tette barn var tøff, og jeg slet med lysten. Samtidig hadde jeg mistanker om at han drev med noe bak min rygg, og da ble det enda vanskeligere å komme igang igjen. Han steriliserte seg, og den siste tiden har han sagt at lysten har minket. 

Vel, nå fant jeg ut at han har sendt dirty meldinger med mange damer. Ihvertfall en av dem har han ligget med. Han skriver til henne at han ønsker ikke å være intim med meg og at han savner singellivet fordi han liker variasjon. Og at dersom han får anledning til å være utro igjen, kommer han til å benytte seg av det. 

Hjemme later han som ingenting. Det ser ikke ut som han har planer om å bryte ut av vårt samboerskap. 

Hvordan konfronterer jeg han, iom at jeg har snoket i hans telefon? Hun han har ligget med er gift. Bør jeg informere mannen hennes? 

Anonymkode: 873b9...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en totalt idiot.

sikre deg bevis, ta printscreen og send til din tlf før du konfronterer han. Så slår du opp med denne drittsekken, også informerer du den stakkars gifte mannen som er sammen med denne kvinnen. 

Anonymkode: c0332...924

• Liker 19
Skrevet

Siden han har vært så dust, syntes jeg du kan gjøre som du vil. Vil du kontakte mannen hennes, så gjør du det. Men du vil ikke få mye ut av det, eller kanskje, om du ønsker stress for din mann, for det vil han få hehe... 

Jeg ville gått ifra han. Du fortjener så mye bedre. Tilliten deres er totalt brutt, du fortjener være med noen som respekterer deg. Jo fortere du avsluttet forholdet, jo fortere kan du finne en som er bra for deg. 

Mange blir i forhold for de tror det kan bli bedre, men når det er så mange løgner og utroskap, er det vanskelig å tilgi og han må tåle at du er såret og komme over det... 

Dropp han er mitt råd, ha delt foreldre ansvar, Finn deg en mann som er lykkelig for å være med deg og dine barn! 

Bare tenk, med utroskapen vet han det er en risiko for å miste dere, at han mister samvær med barna osv, en mann som er villig til å risikere det for noen knull, nei fy søren, for en dritt. Du fortjener bedre!

Anonymkode: 25e89...f5a

• Liker 2
Skrevet

Han har det som plommen i egget. 

Lever to liv og får spenning med de andre og det trygge med deg. Jackpot, med andre ord. 

Han kan fort bli seriøs med noen andre og da kan han vøre villig med å avslutte forholdet med deg. 

Menn går sjeldent uten å ha noen og gå til. 

Han behandler deg utrolig dårlig og vil neppe slutte selv om du konfronterer Han. Han vil sikkert angre og si de rette tingene, og skjerpe seg en liten periode. Du vil aldri få roen igjen. Orker du å leve slik? Leve med noen du aldri vil stole på?

Dette er jo ikke et "uhell" i fylla, men bevisste valg. 

Han har sikkert mange unnskyldninger, og bli ikke overrasket over om han legger noe skyld på deg, forhold osv. 

Det skal du ikke godta. Han er en voksen mann og må eie alt ansvar. 

Anonymkode: d8bf8...4ff

• Liker 9
Skrevet

Fool me once, shame on you. Fool me twize, shame on me..

Anonymkode: 31d77...77f

• Liker 4
Skrevet

Ta din egen telefon og ta bilder av hans skjerm med meldingene på, finn ett nytt sted å bo og så avslutter du dette her. 

Han kommer til å blånekte og slette alt, derfor skal du ta bilder som han ikke vet du har tatt.

Anonymkode: eaadb...bd0

• Liker 8
Skrevet

Ikke dra inn det andre paret. Dette er mellom dere to og kommer til å bli nok drama som det er.

Det er helt vanlig at utro menn ikke har planer om å bryte ut av forhold, men bare tar det beste av flere kvinner. Mest sannsynlig er han storfornøyd med deg som mor, men ikke fornøyd med deg som kjæreste der han tror det rettferdiggjør å være en forbanna dass mot deg. Støtter forslaget til flere andre. Samle beviser og klask det gjerne på kjøkkenbenken før du drar bort med ungene én helg alene. 

Anonymkode: 5280b...6f4

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så har jeg fått det bekreftet. Far til mine to barn har vært utro, og han har kontakt med mange damer bak min rygg. Jeg har hatt mine mistanker, men han har nektet og sagt at han ikke er en sånn person. Tilslutt dristet jeg meg til å sjekke hans telefon.

Jeg er såret og føler meg latterligjort. Jeg var veldig ung da vi ble sammen. Han hadde mange kvinnelige "venner" som tok kontakt med han, bl.a noen e'xer. Jeg reagerte på den flørtende tonen han hadde med dem. Han lovet å ikke ha kontakt med dem mer, men det viser seg at han har ikke har kuttet dem ut. 

Han har til tider vært misførnøyd med den intime biten av vårt forhold. Småbarnsperioden med to tette barn var tøff, og jeg slet med lysten. Samtidig hadde jeg mistanker om at han drev med noe bak min rygg, og da ble det enda vanskeligere å komme igang igjen. Han steriliserte seg, og den siste tiden har han sagt at lysten har minket. 

Vel, nå fant jeg ut at han har sendt dirty meldinger med mange damer. Ihvertfall en av dem har han ligget med. Han skriver til henne at han ønsker ikke å være intim med meg og at han savner singellivet fordi han liker variasjon. Og at dersom han får anledning til å være utro igjen, kommer han til å benytte seg av det. 

Hjemme later han som ingenting. Det ser ikke ut som han har planer om å bryte ut av vårt samboerskap. 

Hvordan konfronterer jeg han, iom at jeg har snoket i hans telefon? Hun han har ligget med er gift. Bør jeg informere mannen hennes? 

Du skal sikre bevis. 

Du skal si til han at det er over mellom dere. At han er en utro drittsekk og at du skal lete etter en EKTE mann når du er kvitt idioten. 

Om han nekter så viser du han bevisene. Om han sør hvor du har det fra så sier det ikke spilelr noen rolle hvor du har det fra.

Du skal kontakte mannen til den kvinnen idioten har ligget med så kan mannen hennes se om han vil beholde ehnne eller dra sin vei. 

Anonymkode: 0a8fc...22e

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skal sikre bevis. 

Du skal si til han at det er over mellom dere. At han er en utro drittsekk og at du skal lete etter en EKTE mann når du er kvitt idioten. 

Om han nekter så viser du han bevisene. Om han sør hvor du har det fra så sier det ikke spilelr noen rolle hvor du har det fra.

Du skal kontakte mannen til den kvinnen idioten har ligget med så kan mannen hennes se om han vil beholde ehnne eller dra sin vei. 

*spør

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skal sikre bevis. 

*spør

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dra inn det andre paret. Dette er mellom dere to og kommer til å bli nok drama som det er.

Det er helt vanlig at utro menn ikke har planer om å bryte ut av forhold, men bare tar det beste av flere kvinner. Mest sannsynlig er han storfornøyd med deg som mor, men ikke fornøyd med deg som kjæreste der han tror det rettferdiggjør å være en forbanna dass mot deg. Støtter forslaget til flere andre. Samle beviser og klask det gjerne på kjøkkenbenken før du drar bort med ungene én helg alene. 

Jeg tror det stemmer det du skriver. I tillegg tror jeg at han har et stort behov for å søke spenning. Hverdagen med meg og barna blir for kjedelig for han i lengden, selv om vi som oftest har vært gode venner og kan tulle og tøyse mye.

Hans egoistiske valg får store konsekvenser for oss som familie, og det kommer til å være min store sorg i tiden fremover. 

Skrevet

AKKURATT dette skjedde meg. To tette barn. Han var utro gang på gang, og dette fant jeg ikke ut før lenge etterpå. Jeg gikk fra han til slutt, og i ettertid har det kommet frem at «det er masse jeg har gjort mot deg som du ikke visste»-han hadde da vært utro sikkert 5 ganger mer enn han hadde vært åpen om...

Anonymkode: 8768e...a8e

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

AKKURATT dette skjedde meg. To tette barn. Han var utro gang på gang, og dette fant jeg ikke ut før lenge etterpå. Jeg gikk fra han til slutt, og i ettertid har det kommet frem at «det er masse jeg har gjort mot deg som du ikke visste»-han hadde da vært utro sikkert 5 ganger mer enn han hadde vært åpen om...

Anonymkode: 8768e...a8e

:( fyf så jævlige mange mennesker er.

For en syk ting å skryte av og for en grusom person å ha barn med 😕 Tenker på det at du må forholde deg til han resten av livet.

Bare vis han at han er avslørt TS.

Si du så på telefonen hans, det spiller jo ingen rolle. Du sjekket den pga mistanke og den fikk du bekreftet. Hadde også fortalt mannen til hun andre dama det.

På samme måte som du (jeg ) hadde likt å fått vite det om partneren var utro, så vil sikkert han mannen heller få vite det enn å kaste bort flere tiår sammen med en utro grusom partner som også hver gang de horer rundt risikerer å gi den intetanende parten hjemme alt av sykdommer.

Anonymkode: ecea6...1aa

• Liker 5
Skrevet

Sender gode klemmer! Dette er fryktelig vondt! 

PS: bestill deg time hos gynekolog for å sjekke at han ikke har overført noen sykdommer til deg. 

• Liker 3
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg tatt bildebevis av meldingene. Det kom frem av meldingene at han også var utro mot e'xen sin, henne som han var sammen med før meg. Ex'en hadde hørt rykter om utroskapen, men ledd av dem fordi hun ikke trodde på dem.

Hun som han var utro med har han beholdt kontakten med gjennom hele vårt forhold viser det seg. Det var mye dirty meldinger på chatteloggen, helt frem til nå nettopp.

Samboeren min utgir seg for å være en ordentlig mann med god moral. Når jeg har hatt mistanker om at han har holdt på med noe, har han manipulert meg slik at jeg har følt meg dum som tror noe slikt. 

• Liker 3
Skrevet

Det var ille! 

Det beste du kan gjøre nå er å være tigermamma - ta tak i alt som skal ordnes og få alt til det beste for deg og barna! Bruk overraskelsesmomentet du har nå, planlegg alt godt & så tar du praten med barnefar. 

Anonymkode: 29ffb...a39

Skrevet

"Jeg har hatt mistanke om at du var utro, derfor gikk jeg mot mine prinsipper og snek på telefonen din. Dessverre fikk jeg mistankene mine bekreftet. Det er slutt. Ikke gidd å benekte det."

Anonymkode: 5f33d...305

• Liker 3
Skrevet

Imformer mannen som blir bedradd. Jeg føler man har en moralsk plikt til å hindre at andre lever livet sitt basert på en løgn. 

Anonymkode: 2845d...8db

• Liker 4
Skrevet
På 11.10.2020 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Helt uenig, hun bør gi beskjed til den bedratte mannen!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...