AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg er 7 uker på vei. Denne uken har jeg vært sengeliggende omtrent på grunn av kvalme, hodepine, korsryggsmerter, uggenhet. i går våknet jeg uten noen symptomer omtrent og de er fremdeles vekke. Flere som opplever dette? Er det normalt at det svinger så ekstremt? Blir bekymret Anonymkode: e78aa...a65
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Det er helt normalt! symptomene kommer og går. De endrer seg også gjennom graviditeten. Ikke bekymre deg. Ver glad for du har en dag du kan nyte uten å føle deg uvel. (i går hadde jeg en sånn dag. Var ute med jentungen hele dagen. Nå i dag ligger jeg i sengen mens far leker med henne. Kvalm og uvel 🤪) Anonymkode: b9d29...5b2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg mistet alle symptomer i uke 10 eller 11, eneste jeg hadde var mensen murringer, så jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet. Men jeg sitter her i uke 25 med en frisk liten krabat. Anonymkode: e22ab...e4c
Gjest EmKay Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg opplevde det samme som deg. I halvannen uke var jeg satt helt ut av spill av kvalmen, men hadde plutselig 3-4 dager der jeg nesten ikke var kvalm i det hele tatt. Leste litt for mye her på KG og bestilte meg en time til ultralyd for sjekk. Der var det et lite galopperende hjerte, og alt i orden så langt. Hun sa det var helt vanlig at symptomer kom og gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå