Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7 uker på vei. Denne uken har jeg vært sengeliggende omtrent på grunn av kvalme, hodepine, korsryggsmerter, uggenhet. 

i går våknet jeg uten noen symptomer omtrent og de er fremdeles vekke. Flere som opplever dette? Er det normalt at det svinger så ekstremt? Blir bekymret 

Anonymkode: e78aa...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt! :) symptomene kommer og går. De endrer seg også gjennom graviditeten.

Ikke bekymre deg. Ver glad for du har en dag du kan nyte uten å føle deg uvel. 

(i går hadde jeg en sånn dag. Var ute med jentungen hele dagen. Nå i dag ligger jeg i sengen mens far leker med henne. Kvalm og uvel 🤪

Anonymkode: b9d29...5b2

Skrevet

Jeg mistet alle symptomer i uke 10 eller 11, eneste jeg hadde var mensen murringer, så jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet. 

Men jeg sitter her i uke 25 med en frisk liten krabat. 

Anonymkode: e22ab...e4c

Skrevet

Jeg opplevde det samme som deg. I halvannen uke var jeg satt helt ut av spill av kvalmen, men hadde plutselig 3-4 dager der jeg nesten ikke var kvalm i det hele tatt. Leste litt for mye her på KG og bestilte meg en time til ultralyd for sjekk. Der var det et lite galopperende hjerte, og alt i orden så langt. Hun sa det var helt vanlig at symptomer kom og gikk. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...