Gå til innhold

Forstår meg ikke på eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har testet siden forrige lørdag og utifra syklusen min er ca dag for eggløsning i dag. Ser ut som test strekene blir litt sterkere mot helgen men ingen er like sterke som kontroll streken? Er en dag jeg har glemt å skrive på men tror det er fredag. Ser jeg har lagt søndag og lørdag i feil rekkefølge i begynnelsen. Har jeg hatt eggløsning utifra disse testene eller er test strekene fortsatt for svak? 69FD293F-F48F-4F81-AA29-56ABA8F155F6.thumb.jpeg.2adeabe723d0f5c905ec7404efb933a1.jpeg

Anonymkode: 7dc28...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp digital eggløsningtest. Jeg styrte på med det der jeg også, og etter jeg begynte å bruke digital ble det så mye enklere og jeg slapp stresse med at "tenk hvis det er feil".. :)

Anonymkode: 43167...971

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke de der jeg heller. 

Skal jeg tippe vil jeg si nest øverste er positiv 😬 men aner ikke. Bruker clearblue digital. Smilefjes = go-time 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nok ingen av disse testene positive :( Men er ikke alle som får utslag på tester, og kan ha EL likevel. Ikke alle merker er like bra heller. Hvilken type er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metode eggløsning test fra apoteket. Men rart at at test streken blir mer synlig på fredagen og lørdag før det blir helt hvit igjen på søndag. Tok en test på mandag og der var test streken helt hvit igjen:(

Anonymkode: 7dc28...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...