AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg takler bare ikke å krangle med samboeren min, jeg blir ødelagt psykisk av det. I går kveld hadde vi en stygg krangel. Vi ga hverandre en klem og sa "elsker deg" før jeg gikk til senga, men det føltes ikke godt. I dag våknet jeg tidlig som alltid etter krangler og har følt så enorm skyld og skam og selvhat. Angsten har gjort meg kvalm nok til at jeg kastet opp og jeg greier ikke å spise. Jeg har vurdert å vekke han, men jeg vil at han skal få sove nok. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ting er bare jævlig. Krangelen var idiotisk og den burde ikke ha skjedd. Et det flere som har det slik at de føler seg så uvel etter en krangel med sin kjære? Anonymkode: 8367a...096
Gjest theTitanic Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Først og fremst er det vesentlig hva dere krangler om, og hvem som er urimelig. Deretter må en gjøre en innsats for å være the better man som ikke lar seg fyre opp, og heller ikke rir kjepphester.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, theTitanic skrev: Først og fremst er det vesentlig hva dere krangler om, og hvem som er urimelig. Deretter må en gjøre en innsats for å være the better man som ikke lar seg fyre opp, og heller ikke rir kjepphester. Der vi kranglet om handlet egentlig om noe helt annet innså jeg da jeg våknet i dag. Begge var like urimelige og sneversynte. Jeg innser som bare det hva jeg feilet med, han vet jeg ikke om forstår enda. Blir nok å snakke om det når han våkner, men jeg gruer meg så veldig. Anonymkode: 8367a...096
eif Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Det er nok lov å si ifra at krangelen var idiotisk hvis det virkelig stemmer og det får deg til å føle deg bedre. Noen ganger er det så enkelt som bare det og jeg synes det er en undervurdert løsning til mange sånne enkle problemer. Bedre å si unnskyld og anerkjenne situasjonen for hva det egentlig er enn å fortsette å late som om den var nødvendig og å lage dårlig stemning. Jeg mener da når krangelen faktisk var åpenbart dum og unødvendig. Er det for eksempel at du kjeftet han for at han var utro, respektløs eller noe sånt, så kan det være en annen sak så klart. Endret 11. oktober 2020 av eif
eif Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) (Ignorer dette) Endret 11. oktober 2020 av eif
Gjest Warrior Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Kanskje dere kan snakke sammen om det? Fortell hvordan du føler det etter en krangel. Gjerne snakk med psykolog om det også. De er der for å hjelpe for du fortjener ikke å ha det tøft. De fleste krangler litt av og til, men noen takler det dårligere enn andre. Føler meg også uvel og dårlig etter en krangel. Har ikke kjæreste nå men har blitt krangel med familie, venner og noen andre. Jeg har jo vært veldig sint og sagt/gjort ting jeg angrer på under krangel. Det er grunnen til at jeg føler meg uvel etter etterpå, og skyldfølelse. Angrer alltid. Det hjelper alltid litt å snakke om det. Håper du klarer å fortelle han om hvordan du har det etter en krangel. Lykke til Endret 11. oktober 2020 av Warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå