AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Hei, jeg tror jeg er gravid men begynner og tvile på meg selv. Er veldig øm i puppene, spesielt venstre, noe jeg aldri bruker å være ellers. Tok en test fredags morgen, og i dag, begge negative. Første dag i siste mens var 10 sept. Jeg bruker og ha regelmessig menstruasjon, men ble selvfølgelig senere etter SA som jeg hadde i begynnelsen av august. Lurer jo derfor på om jeg kanskje er gravid, men at eggløsningen har vært senere enn den normalt ville vært, og at det er derfor jeg får negativ test. Noen som har noen gode tips og råd? Når bør jeg evt teste neste gang? Blir jo veldig utålmodig og vil ha positiv test nå 😂 Anonymkode: ee5e8...7ab
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 For noen tar det lang tid før syklusen kommer på plass etter en SA. Man kan bli øm i puppene av at syklusen er litt på bærtur også, for det er jo gjerne hormoner som gir ømme pupper, og hormonene dine er nok litt i ubalanse etter en SA. For min del var det et tegn at jeg IKKE ble øm i puppene da jeg ble gravid, jeg pleier til vanlig å bli veldig øm i puppene rundt mensen. Jeg ville ikke tatt ømme pupper alene som et tegn på graviditet. Du kan bruke EL-tester for å finne ut om du har EL, og eventuelt ta en G-test igjen om noen dager. Anonymkode: 8b576...b92
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen tar det lang tid før syklusen kommer på plass etter en SA. Man kan bli øm i puppene av at syklusen er litt på bærtur også, for det er jo gjerne hormoner som gir ømme pupper, og hormonene dine er nok litt i ubalanse etter en SA. For min del var det et tegn at jeg IKKE ble øm i puppene da jeg ble gravid, jeg pleier til vanlig å bli veldig øm i puppene rundt mensen. Jeg ville ikke tatt ømme pupper alene som et tegn på graviditet. Du kan bruke EL-tester for å finne ut om du har EL, og eventuelt ta en G-test igjen om noen dager. Anonymkode: 8b576...b92 Jeg har aldri før blitt øm i puppene før eller under mens noen gang. Derfor jeg blir usikker. Var øm i puppene før SA, men det ble borte dagen etter SA starter. Fikk første mens etter SA 10 sept, og den varte i 6 dager, så som en normal mens for meg i lengde. Jeg bruker kun å kjenne litt murringer noen dager før mensen. Noen ganger har jeg ingen symptomer på at mensen kommer. Anonymkode: ee5e8...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå