AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg er gift og det har jeg vært noen år,men det har begynt en ny mann på jobben vår. Synes ikke han er spesielt kjekk heller,men jeg blir helr nervevrak ved hans nærhet og det kribler i magen. Jeg vil ikke ha det slik hater utroskap og alt som har med det å gjøre,men denne følelsen dukket plutselig opp. Noen som har vært gjennom noe liknende? Jeg er ganske fortvila. Anonymkode: 518e7...28f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Jada. Gjerne blir en bedre kjent med personen og følelsene forsvinner da som dugg for solen 😆. Flørter han karen med deg eller signaliserer på noe måte eller er dette kun noe som foregår i hodet på deg? Anonymkode: 7b8ba...fff
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada. Gjerne blir en bedre kjent med personen og følelsene forsvinner da som dugg for solen 😆. Flørter han karen med deg eller signaliserer på noe måte eller er dette kun noe som foregår i hodet på deg? Anonymkode: 7b8ba...fff Nei. Det er mitt hode tror jeg.Ts Anonymkode: 518e7...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå