Gå til innhold

Chris Watts - American Murder: The Family Next Door

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy f...vet der er MYE ondskap i verden, men historien om hvordan Chris Watts kaldblodig drepte sin gravide kone og deres to små døtre er virkelig noe av det værste jeg har hørt. Er det andre som har sett på dokumentaren eller kjenner til saken? Har sett flere dokumentarer om saken og sitter igjen med noen spørsmål/tanker:

- Elskerinnen Nichol Kessinger lyver så det renner, hun har garantert pushet Chris til å dumpe familien

- Mange online som skylder på Shanann, at hun var sjefte og en kontrollfrik "ikke rart Chris klikket tilslutt" men nesten alt vi vet om Shanann og Chris er fra videone Shanann postet siden hun var med i en MLM, og pushet produkter på følgerene sine

- Chris var en svak mann som ble pushet rundt av kona, mora og elskerinnen

- Shanann mistenkte at Chris var utro og gjorde alt hun kunne for å redde ekteskapet, uten å ane at Chris hadde planer om å drepe henne

- Mange online, tenker mest på Reddit, har spekulert i om parets økonomiske situasjone også bidro til at Chris "klikket"

Noen som har sett dokumentaren og har noen synspunkter?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor han absolutt måtte drepe barna sine også. Han og Shanann hadde jo stor familie som kunne tatt seg av dem om han hadde løyet på seg en depresjon eller noe i forbindelse med konas forsvinning. Hjerteskjærende at eldste datteren ba ham om å stoppe når han drepte yngste. Så skjønne unger han hadde, også. Og tilsynelatende en god og tøysete pappa. 

Syk, syk mann det der. Måtte han råtne i fengsel. 

• Liker 13
Skrevet

Sikkert ikke en vanskeligere forklaring enn at han var lei av familielivet og ville finne på noen annet. Han er en ekte narsissist med null tanke for andre enn han selv.

Håper de gjør alt de kan for å holde han i live slik at han kan leve i helvete i fengslet lengst mulig. At hver dag blir en kamp han nesten ikke orker å kjempe. Døden er en for snill straff for den mannen.

Anonymkode: 26c91...85b

• Liker 10
Skrevet
37 minutter siden, Maggi2 said:

Jeg skjønner ikke hvorfor han absolutt måtte drepe barna sine også. Han og Shanann hadde jo stor familie som kunne tatt seg av dem om han hadde løyet på seg en depresjon eller noe i forbindelse med konas forsvinning. Hjerteskjærende at eldste datteren ba ham om å stoppe når han drepte yngste. Så skjønne unger han hadde, også. Og tilsynelatende en god og tøysete pappa. 

Tror han sa i avhør eller noe at han var lei familiens økonomiske problemer og lei av at kona kranglet med foreldrene hans. Uansett bare unnskyldinger, Shanann skrev jo til ham at hun ønsket å bedre forholdet til foreldrene hans for å redde ekteskapet. 

Han ble uten tvil pushet av Nichol Kessinger.

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikkert ikke en vanskeligere forklaring enn at han var lei av familielivet og ville finne på noen annet. Han er en ekte narsissist med null tanke for andre enn han selv.

Håper de gjør alt de kan for å holde han i live slik at han kan leve i helvete i fengslet lengst mulig. At hver dag blir en kamp han nesten ikke orker å kjempe. Døden er en for snill straff for den mannen.

Anonymkode: 26c91...85b

Han kunne jo bedt om skillsmisse hvis han ville skille seg. Vet at bare han er skyldig, men elskerinnen var en slange. Eneste grunnen til at hun gikk til politiet var for å redde sitt eget skinn.

• Liker 3
Skrevet

Det ble jo ikke fokusert noe særlig på elskerinnen hans. Hvorfor tror dere at hun hadde en finger med i spillet? 

• Liker 2
Skrevet

At du er lei kona, familielivet, krangling og har økonomiske problemer er ingen unnskyldning for å drepe noen. Han kunne søkt skilsmisse og giftet seg med elskerinnen om det var det han ønsket. Å skylde på at kona er sjefete og elskerinnen pushet han er bare bullshit, HAN tok avgjørelse, HAN må stå for det som er gjort. Tenk å drukne ungene dine i en oljetank, det sier litt om hvor syk han er i hodet. 

Anonymkode: 24124...80f

• Liker 18
Skrevet

Fæl sak. Hvorfor tror du elskerinnen står bak? 
Forsto det slik at hun meldte seg selv?

Politiet har jo sjekket henne ut, de sier hun var uvitende om hvordan det sto til. Hun trodde Chris og kona skulle skilles. 

Skrevet

Det jeg hang meg oppi var når Shannan sa at han var «off» kort tid etter at de giftet seg og hadde var i samme stemningsleie når hun kom hjem fra reisen. Han var svak, klarte ikke kommunisere med kona, tror ikke han greide å stå opp for seg. Mas fra foreldrene gjorde det verre og til slutt klikka det for han i ren sinne.

Anonymkode: 51bb1...c1f

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg hang meg oppi var når Shannan sa at han var «off» kort tid etter at de giftet seg og hadde var i samme stemningsleie når hun kom hjem fra reisen. Han var svak, klarte ikke kommunisere med kona, tror ikke han greide å stå opp for seg. Mas fra foreldrene gjorde det verre og til slutt klikka det for han i ren sinne.

Anonymkode: 51bb1...c1f

Jeg syns nok Shannan virket litt «mye». Veldig opptatt av å fremstå vellykket. Men det var kanskje i markedsføringsøyemed. 

Ser for meg at svake Chris kanskje klikket til slutt. Uten at det på noen måte rettferdiggjør ugjerningene.

• Liker 2
Skrevet

Sånn helt uavhengig av saken - måten Shannan brukte barna på SoMe.. «Skriv når du kommer ned rulletrappen, så jeg kan filme ungene» 🤢

Anonymkode: 81e1c...06b

• Liker 10
Skrevet
58 minutter siden, Hannah80 said:

Det ble jo ikke fokusert noe særlig på elskerinnen hans. Hvorfor tror dere at hun hadde en finger med i spillet? 

Leste om søkene hun gjorde hun var besatt av Chris, later som om hun ikke ante hvem Shanann var etc. Bare å søke på politirapporten om saken, de hadde mange av meldingene hun sente Chris. Jeg er overbevist om at hvis ikke Chris hadde tilstått drapane så fort så ville politiet var mye hardere mot henne.

43 minutter siden, Helgeline said:

Fæl sak. Hvorfor tror du elskerinnen står bak? 
Forsto det slik at hun meldte seg selv?

Politiet har jo sjekket henne ut, de sier hun var uvitende om hvordan det sto til. Hun trodde Chris og kona skulle skilles. 

Sier ikke at hun står bak, bare at hun pushet ham til å dumpe familien asap. 

47 minutter siden, AnonymBruker said:

At du er lei kona, familielivet, krangling og har økonomiske problemer er ingen unnskyldning for å drepe noen. Han kunne søkt skilsmisse og giftet seg med elskerinnen om det var det han ønsket. Å skylde på at kona er sjefete og elskerinnen pushet han er bare bullshit, HAN tok avgjørelse, HAN må stå for det som er gjort. Tenk å drukne ungene dine i en oljetank, det sier litt om hvor syk han er i hodet. 

Anonymkode: 24124...80f

ingen som skylder på andre enn ham, men jeg er sikker på at elskerinnen presset på for at han skulle dumpe familien. Barna ble kvalt av Chris, ikke drunket,,like fælt uansett.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sånn helt uavhengig av saken - måten Shannan brukte barna på SoMe.. «Skriv når du kommer ned rulletrappen, så jeg kan filme ungene» 🤢

Anonymkode: 81e1c...06b

Hun pushet en sånn MLM på FB, Thrive eller noe. Måtte vise frem dem wholesome familien slik at hun kunne selge.

Skrevet
Akkurat nå, Tanuki skrev:

Hun pushet en sånn MLM på FB, Thrive eller noe. Måtte vise frem dem wholesome familien slik at hun kunne selge.

Hva er MLM?

Skrevet
10 minutter siden, Helgeline said:

Jeg syns nok Shannan virket litt «mye». Veldig opptatt av å fremstå vellykket. Men det var kanskje i markedsføringsøyemed. 

Ser for meg at svake Chris kanskje klikket til slutt. Uten at det på noen måte rettferdiggjør ugjerningene.

Ser på hennes fremtreden på SoMe som en del av businessen, tenker at alt maset + pengeproblemer og drama bidro til at det ikke akkurat var vanskelig for Chris å se at han heller ville være med elskerinnen. Forsvarer ikke Chris, men tenker at konteksten rundt mordene er grei å få frem.

Skrevet
1 minutt siden, Helgeline said:

Hva er MLM?

sorry, multi-level marketing, sånn pyramideopplegg, samme som Nu Skin, Mary Kay etc

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Maggi2 skrev:

Han er narcissist, så barna ga han vel ikke den oppmerksomheten han krevde.

Anonymkode: 5e4da...c7e

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Tanuki skrev:

Ser på hennes fremtreden på SoMe som en del av businessen, tenker at alt maset + pengeproblemer og drama bidro til at det ikke akkurat var vanskelig for Chris å se at han heller ville være med elskerinnen. Forsvarer ikke Chris, men tenker at konteksten rundt mordene er grei å få frem.

Ja, der er jeg enig. Farlig å si så mye, men på meg virket Shannan noe klamrende, om det gir mening? Mulig fyren følte seg kvalt (uff!)

Igjen, intet forsvar for det han gjorde, men kan jo være en del av en forklaring?

• Liker 1
Skrevet

Ikke spekuler i skyld på Shannan, han var en STOR narsissist/ psykopat, de takler ikke at fokus og kjærlighet blir lagt over på barna, de blir mer konkurrenter. Tipper S var traumebundet, hun sa jo selv hun var veldig nede når hun traff han, han sporet henne opp på facebook og ga seg ikke.

Anonymkode: 4af59...e42

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er narcissist, så barna ga han vel ikke den oppmerksomheten han krevde.

Anonymkode: 5e4da...c7e

Dette stemmer, se hvor enkelt det var for han å drepe de..og i oljetanker, fyren er regnspikket psykopat av de verste.

Anonymkode: 4af59...e42

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...