AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Hadde sex med min nye kjæreste i går, og da han tok av seg buksa så sto den skrått opp, og den vippet liksom opp og ned, som om det var puls der. Sexen var deilig, men jeg har fundert på dette. Er det sånn at det dunker i den når menn er kåte? Anonymkode: b5871...ce1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex med min nye kjæreste i går, og da han tok av seg buksa så sto den skrått opp, og den vippet liksom opp og ned, som om det var puls der. Sexen var deilig, men jeg har fundert på dette. Er det sånn at det dunker i den når menn er kåte? Anonymkode: b5871...ce1 Sikkert på samme måte som det pulserer og dunker inni skjeden til kvinner når de er kåte og våte Anonymkode: 43734...01b 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Ja, hvis jeg er helt ekstremt kåt kan det skje. Anonymkode: cfb71...5de
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Han kan kontrollere musklene der nede slik at den vipper. Mange menn gjør det nesten autonatisk når de er kåte Anonymkode: e6195...721
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han kan kontrollere musklene der nede slik at den vipper. Mange menn gjør det nesten autonatisk når de er kåte Anonymkode: e6195...721 Ja. Men den dunkingen kan også komme helt automatisk. Er en sinnsyk følelse og handler som sagt om at man er veldig veldig kåt. Anonymkode: cfb71...5de
Lord Friendzone Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 Ja, en erigert penis kan tydelig vippe opp og ned i takt med pulsslagene. I tillegg kan man heve den vha viljestyrt kontroll ved å stramme PC-muskelen, og da blir ereksjonen merkbart hardere. Dette har litt samme effekten som å presse lårene sammen eller klemme rundt roten av skaftet - mindre blod slipper ut. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 Den dunker etter sex. Som i puls. Kjenner pulsen.. pulsering på penis er fra sammentrekninger. Når man er kåt. Det er de samme som orgasme sammentrekningene, og kan styres av viljen. Men orgasmen gir mye mer og ukontrollerte. Anonymkode: accda...d1d
Gjest Paramount Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 Ja, når han er maksimalt kåt og pikken ikke kan bli større og hardere da er vipping det eneste den kan bidra med. Det blir litt som å presse mot en dør som ikke går opp, du dunker igjen og igjen for å få den opp, men det går ikke. Det er mer blod som banker på og vil inn, men får ikke plass. Når pikken er så stiv vil det minste knip føre til et vipp.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #9 Skrevet 11. oktober 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Hadde sex med min nye kjæreste i går, og da han tok av seg buksa så sto den skrått opp, og den vippet liksom opp og ned, som om det var puls der. Sexen var deilig, men jeg har fundert på dette. Er det sånn at det dunker i den når menn er kåte? Anonymkode: b5871...ce1 Husket dere kondom? Går du på p-piller eller har du spiral? Du er vel ikke så umoden at du skal få barn med en du nettopp har møtt? Alenemor innen 1 år da. Anonymkode: 46932...ac9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå