AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg fikk aldri full positiv på eggløsningstest, men testet ikke de to dagene etter jeg fikk omtrent positiv eggløsningstest. Det er nå halvannen uke siden. Temperaturen steg fra 36,5 til 37 etter eggløsning, og har steget 0,2 grader pr dag siden. Bortsett fra idag og igår, nå ligger jeg på 37,8.. (måler rektalt) Har hatt ubeskyttet samleie nesten daglig, som vanlig, og har heller ingen planer om prevensjon da vi prøver å bli gravid. Har aldri kjent noe til eggløsning før, men denne gangen kom det både stikking og smerter i magen, og jeg hadde regelrett vondt fra og til, i 2 dager. Har hatt veldig merkelige symptomer også, de siste 2 ukene. Hodepine, mensensmerter, kvalme, ømme bryst, er fryktelig irritabel og tar lett til tårene. Er også veldig oppblåst, og har en voldsom apetitt... Jeg tok en graviditets-test før evt eggløsning, og den var negativ. Tok også en igår, men den viste selvsagt ingenting, den var blank/ødelagt, alt ettersom.. nå forventer jeg mensen om ca 1 uke (har forholdsvis stabil syklus), og lurer selvsagt på om den kommer.. Forrige menstruasjon var forøvrig veldig rar. Så og si ingenting blod, og varte i 1 1/2 dag istedet for 4... Noen andre som har opplevd dette mtp graviditet? Og når evt kan jeg ha blitt gravid? Og hvorfor viste det ikke på tidlig test før den såkalte eggløsningen? Kan det være andre årsaker, stress etc? Skal til legen på torsdag som kommer. Jeg skjønner ingenting... Anonymkode: 6605a...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå